دستگاه بسته بندی مواد غذایی

خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی و انواع آن

دستگاه وکیوم بسته‌بندی یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین دستگاه های صنایع غذایی دست دوم است. همانطور که از نام این دستگاه برمی‌آید، این دستگاه جهت بسته‌بندی و پلمپ مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چراکه مواد غذایی در صورتی‌که به نحو صحیح بسته‌بندی نشوند در معرض فساد زود هنگام قرار می‌گیرند. از این رو برای پیشگری از فساد زود هنگام مواد غذایی و بالا بردن طول عمر مدت نگه‌داری این محصولات، باید به وسیله دستگاه وکیوم بسته‌بندی مواد غذایی، این محصولات را پلمپ کرد.

در این مقاله ابتدا توضیحاتی در مورد روش کار دستگاه وکیوم بسته‌بندی و انواع این دستگاه‌ها داده می‌شود. سپس در باب دستگاه چاپ بسته‌بندی مواد غذایی صحبت می‌شود. همچنین موضوعات مهم و اساسی، خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی، مزایای خرید دستگاه‌ بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم و عوامل موثر بر قیمت دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم، مورد بررسی قرار می‌گیرند. در نهایت نیز راجع به فروش دستگاه بسته بندی مواد غذایی توضیحات لازم داده می‌شود.

انواع کلی ماشین آلات بسته بندی

  1. ماشین آلات جمع آوری
  2. ماشین آلات برای مصارف صنایع دارویی اختصاصا قرص و کپسول
  3. تجهیزات و ماشین آلات درپوش گذاری بطری، بستن و آب بندی کردن برای بطری ها
  4. ماشین آلات برای بسته بندی با ظروف یکبار مصرف
  5. ماشین آلات کارتن زنی
  6. ماشین آلات تمیز کردن، استریلیزه کردن، خنک کننده و خشک کردن
  7. ماشین آلات چاپ، علامت گذاری، مهر زدن
  8. ماشین آلات انتقال
  9. تسمه نقاله و دیگر ماشین آلات مرتبط
  10. ماشین آلات تغذیه و جاگذاری
  11. ماشین آلات پر کردن برای انواع محصولات خشک، پودر، جامد، مایع، گاز و یا چسبناک
  12. تجهیزات کنترلی با استفاده از تصویر، صدا، تشخیص فلزات و غیره
  13. ماشین آلات لیبل زنی
  14. ماشین آلات مرتب سازی
  15. ماشین آلات برای پر کردن انواع بسته ها
  16. تجهیزات برای تخلیه و مرتب سازی محصولات و چیدن آن ها روی پالت ها
  17. ماشین آلات شناسایی محصولات مانند ماشین های برچسب زدن، علامت گذاری، و غیره
  18. ماشین آلات برش
  19. ماشین آلات توزین
  20. ماشین آلات بسته بندی: بسته بندی های کششی، بسته بندی کوچک، باندینگ
  21. ماشین آلات پرکن اتوماتیک

معرفی پر کاربرد ترین دستگاه های بسته بندی در تولید مواد غذایی

همان طور که در بالا اشاره شد، با توجه به نوع محصولات در صنایع غذایی باید از بسته بندی های متفاوتی استفاده کرد. برای مثال در کارخانه ها برای بسته بندی آجیل و کیک و اسنک و محصولاتی مانند آن می توان از دستگاه های بسته بندی عمودی، پری مید، افقی، وکیوم و غیره استفاده کرد. همچنین برای بسته بندی مایعات نیز باید به این موضوع توجه داشت که نوع دستگاه هایی که برای آن ها استفاده می شود با توجه به غلظت آن هاست.

دستگاه بسته بندی عمودی (VFFS)

دستگاه بسته بندی عمودی عمدتا برای پر کردن از قانون جاذبه استفاده می کند. بار(محصول تولید شده) توسط نوار نقاله و یا بالابر های خاصی بالا برده شده و روی وزن کن چند هده(مولتی هد ویر) ریخته می شود، سپس به وسیله قانون جاذبه مواد غذایی مورد نظر به طرف پایین ریخته می شوند.(برای مثال اگر هدف نهایی و وزن در نظر گرفته شده ای که باید درون بسته بندی پر شود،100 گرم باشد این دستگاه وزن کن توسط ماشین های پیشرفته ای که دارد محاسباتی انجام می دهد و با توجه به این محاسبات از هر ویر خود محصول با وزن خاصی را رها می کند تا ما به آن وزن هدفی که برای هر محصول بسته بندی شده در نظر گرفته ایم، برسیم. در این مثال رها کردن محصول از ویر 3(60گرم) و ویر2(40گرم)، ما را به هدف 100 گرم می رساند.)

پس از اینکه ویرها جدا شد محصولات به درون بسته هایی ریخته می شوند که پایین آن ها بسته است ولی قسمت بالایی همچنان باز است(هر پرسی پایین بسته موجود و بالای بسته بعدی را همزمان پرس می کند.) به بسته بندی های خام به صورت کلی سلفون می گویند اما ممکن است جنس اصلی آن ها PP ،BOPP ،CPP یا غیره باشد. همچنین باید در نظر داشت که برای تغییر جنس بسته بندی ها باید دمای آن ها را تغییر داد.(دمای پرس) عمدتا بسته هایی که در بسته بندی اسنک حاصل می شود را Pillow Pack (مانند بالشتک) می نامند.

اگر بسته بندی موجود برای آجیل و اینگونه محصولات باشد هم باید جنس سلفون ها را تغییر داد و هم شکل ظاهری آن ها را تغییر می دهند. به مثال های زیر توجه کنید:

  • بسته بندی دوی پک (بسته هایی که می توانند به صورت ایستاده باشند)
  • فور کورنر سیل(بسته بندی های چهار گوش)
  • بسته بندی هایی که دوباره قابل استفاده هستند( مانند زیپ کیپ)

برای تولید هریک از این بسته بندی ها فقط فک پایینی این دستگاه ها متفاوت است.

دستگاه بسته بندی عمودی

دستگاه بسته بندی پری مید​

این دستگاه فاقد قسمت بسته ساز است، به این معنا که بسته های آماده که فقط در آن ها بسته نشده است را روی هم در استکر می چینند و دستگاه به صورت اتوماتیک یکی یکی بسته ها را برداشته و قسمت بالایی آن ها را با گیره باز می کند و آن ها را از محصول پر کرده و سپس در آن ها را سیل کرده(بستن) و به سراغ بسته بعدی می رود.

از مزیت های این دستگاه می توان به این مورد اشاره کرد که برای این دستگاه شکل ظاهری بسته بندی ها تفاوتی ایجاد نمی کند چون این دستگاه فقط عمل بستن در آن ها انجام می دهد. به معنایی دیگر به عنوان ماده اولیه به دستگاه بسته بندی عمودی رول می دهند اما به دستگاه پری مید فقط بسته های آماده(یک طرف بسته شده) را می دهند.

دستگاه بسته بندی هرمی

دستگاه بسته بندی افقی

از این دستگاه ها قالبا برای بسته بندی کوکی و شیرینی، کیک ، بیسکویت نرم و بیسکویت سخت | کراکر استفاده می شود.(برای این که اگر بخواهیم با دستگاه بسته بندی عمودی بسته بندی کنیم، محصولات آسیب می بینند) محصولات روی نوار نقاله می روند و سلفون دور محصولات را می پوشانند و دو طرف آن را می بندد و سپس آن را می برند.

دستگاه بسته بندی افقی

دستگاه های پرکن مایعاتی مانند آب معدنی

دستگاه های پرکن مایعات بسیار متفاوت است. آن هایی که غلظت بالاتری دارند از پمپ های قوی تری برای آن ها استفاده می شود که به این پمپ ها، پمپ های دنده ای می گویند که برای پر کردن عسل درون بطری ها نیز می توان از آن ها استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی آب معدنی

دستگاه های پرکن مایعاتی مانند سس گرم

سس کچاپ به دلیل این که سرکه ندارد برای از بین بردن باکتری ها و جلوگیری از کپک زدن و خراب شدن باید فرآیند تولیدش گرم باشد و باید برای پر کردن آن ها تزریق انجام شود. برای بسته بندی سس کچاپ را در PP(مقاوم در برابر گرما) می ریزند.

دستگاه های پرکن مایعات مانند سس سرد

سس مایونز به دلیل این که سرکه دارد دیگر نیازی به گرم کردن آن برای از بین بردن باکتری ها نیست. برای بسته بندی سس مایونز را در PET می ریزند و باید برای پر کردن آن ها تزریق انجام شود.

دستگاه بسته بندی سس

روش کار دستگاه وکیوم بسته بندی و انواع آن

روش کار دستگاه وکیوم بسته‌بندی مواد غذایی به این صورت است که ابتدا هوای اضافی ظروف مواد غذایی خارج می‌شود و سپس به وسیله دستگاه مزبور، روکشی پلاستیکی بر روی بسته‌های مواد غذایی کشیده می‌شود. در این روش بسته‌بندی، هیچ هوایی در درون بسته مواد غذایی وجود نخواهد داشت و روکش پلاستیکی به طور کامل به مواد غذایی مورد نظر می‌چسبد و مانع از ورود هر نوع هوا و یا آلودگی به آن‌ها می‌شود.

البته برخی از دستگاه وکیوم بسته‌بندی این قابلیت را دارند که همزمان با کشیدن روکش پلاستیکی بر روی محصولات غذایی، برخی از گازهای بی‌اثر همچون آرگون و نیتروژن را به درون بسته مواد غذایی تزریق‌کنند. این عمل سبب بالاتر رفتن طول عمر مدت نگه‌داری مواد غذایی وکیوم شده می‌شود. هر کدام از انواع مختلف دستگاه وکیوم بسته‌بندی، برای بسته‌بندی مواد غذایی مخصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه انواع مختلف این دستگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

انواع بسته بندی وکیوم عبارتند از:

دستگاه وکیوم بسته بندی دستی

دستگاه وکیوم بسته‌بندی دستی، از دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی است که برای مصارف خانگی از آن استفاده می‌شود. این دستگاه دارای حجم و اندازه‌ای کوچک است و به جهت وزن پایینی که دارد به سهولت قابل حمل و نقل و جابه‌جایی است. لازم به ذکر است که معمولا برای مصارف خانگی نیازی به صرف هزینه‌های بالا جهت خرید دستگاه وکیوم مواد غذایی نیست و حتی یک دستگاه وکیوم خانگی ارزان قیمت نیز می‌تواند نیازهای روزانه یک خانواده پر جمعیت را برطرف کند.

خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی

دستگاه وکیوم بسته بندی رومیزی

از دیگر دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی می‌توان به دستگاه وکیوم بسته‌بندی رومیزی اشاره کرد. این دستگاه با نام دستگاه وکیوم بسته‌بندی نیمه صنعتی نیز شناخته می‌شود و در مقایسه با دستگاه وکیوم دستی بزرگ‌تر و دارای وزن بیشتری است. البته اصلی‌ترین قابلیت این دستگاه این است که به صورت اتومات بسته‌بندی مواد غذایی را انجام می‌دهد. در واقع تنها کافی است که بسته مواد غذایی درون آن قرار داده شود تا پس از مدتی کوتاه، بسته‌بندی کاملا بهداشتی را تحویل دهد. قیمت دستگاه بسته‌بندی وکیوم رومیزی نسبت به دیگر دستگاه‌های صنعتی بسیار مناسب‌تر است و برای کارگاه‌های کوچک بسیار کاربردی است.

دستگاه وکیوم بسته بندی ایستاده

یکی دیگر از انواع دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی، دستگاه وکیوم بسته‌بندی ایستاده است که یکی از مصادیق دستگاه بسته‌بندی وکیوم صنعتی است. این دستگاه دارای ابعاد بزرگ و وزن بالایی است. البته وجود چرخ‌های تعبیه شده در زیر پایه‌های این دستگاه بسته‌بندی صنعتی مواد غذایی، سبب شده است که جا به جایی این دستگاه به راحتی ممکن باشد.

این دستگاه بسته‌بندی صنعتی مواد غذایی، دارای قابلیت تنظیم میزان تزریق گازهای بی‌اثر به بسته‌بندی‌های مواد غذایی است و از آن در کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی نسبتا بزرگ استفاده می‌شود. با توجه به کارایی بیشتری که این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه‌های معرفی شده دارد، بدیهی است که قیمت دستگاه بسته‌بندی صنعتی از نوع ایستاده، بیشتر از سایر دستگاه‌های وکیوم و بسته‌بندی باشد.

دستگاه وکیوم بسته بندی دوکابین

دستگاه وکیوم بسته‌بندی دوکابین، نوع دیگری از دستگاه بسته‌بندی وکیوم صنعتی است. از این دستگاه در کارخانجات بزرگ تولیدات مواد غذایی استفاده می‌شود. اصلی‌ترین مزیت این دستگاه در سرعت بسته‌بندی محصولات در دو کابین مجزا است. این دستگاه نیز قابلیت تنظیم میزان تزریق گازهای بی اثر را دارد.

دستگاه وکیوم بسته‌بندی دوکابین یکی از پیشرفته‌ترین انواع دستگاه‌های بسته‌بندی است که روند بسته‌بندی محصولات را در خط تولید مواد غذایی تسریع می‌کند و از این رو، طرفداران بی‌شماری دارد. بدیهی است که قیمت دستگاه وکیوم بسته‌بندی مواد غذایی دو کابین از سایر دستگاه‌ها بالاتر باشد و این موضوع، به جهت کارایی بیشتر این دستگاه‌ها است. همین امر سبب شده است که بسیاری از صاحبان کسب و کارها ترجیح دهند جهت صرفه‌جویی در هزینه‌های خط تولید مواد غذایی، از دستگاه‌های بسته‌بندی دست دوم استفاده کنند.

دستگاه بسته بندی حجمی

نوع دیگری از دستگاه تولید بسته‌بندی مواد غذایی، دستگاه بسته‌بندی حجمی است که در ردیف دستگاه بسته‌بندی صنعتی مواد غذایی نیز قرار می‌گیرد. این دستگاه کمی متفاوت‌تر از دستگاه‌هایی است که پیش‌تر در مورد آن‌ها صحبت شد. چراکه این دستگاه که به دستگاه پر کن نیز معروف است، برای بسته‌بندی‌ محصولات گرانولی که دارای اشکال هندسی منظم هستند استفاده می‌شود.

این نوع بسته‌بندی‌ها به شکل بالشتی و در سایزهای معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در برخی از انواع این نوع دستگاه‌ها، قابلیت بسته‌بندی در اشکال پاکتی نیز وجود دارد و البته بدیهی است که قیمت دستگاه بسته‌بندی حجمی با دارا بودن این آپشن‌ها بسیار بالاتر از قیمت دستگاه بسته‌بندی حجمی تک کاره است.

دستگاه های بسته بندی مواد غذایی

دستگاه چاپ بسته بندی مواد غذایی

دستگاه چاپ بسته‌بندی مواد غذایی، دستگاهی است که در خط تولید مواد غذایی، وظیفه درج اطلاعات محصولات تولیدی را بر عهده دارد. از این دستگاه، پس از اینکه فرآیند وکیوم و بسته‌بندی مواد غذایی انجام شد، استفاده می‌شود. در واقع دستگاه چاپ بسته‌بندی مواد غذایی با درج کامل اطلاعاتی درمورد تاریخ تولید، انقضاء، نوع متریال استفاده شده در مواد غذایی، میزان کالری آن‌ها و… خیال مصرف کنندگان را از بابت محصول مورد نظر آسوده می‌کند. از این رو این دستگاه نقش مهمی در خط تولید مواد غذایی بر عهده دارد.

البته لازم به ذکر است که قیمت دستگاه‌های مواد غذایی بسیار بالا است و از این رو افرادی که قصد راه‌اندازی خط تولید مواد غذایی را دارند، بایستی بودجه کافی برای این امر در نظر بگیرند. یکی از راه‌های صرفه‌جویی در هزینه‌های راه‌اندازی خط تولید مواد غذایی، استفاده از دستگاه‌ بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم است. البته در خرید دستگاه‌های مواد غذایی دست دوم نیز بایستی نکات اساسی و مهمی را مدنظر قرار داد. در ادامه برخی از نکات مهم در خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی توضیح داده می‌شوند.

نکات مهم در خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی

خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی با کیفیت یکی از دغدغه‌های اصلی دارندگان کسب و کارهای صنعتی است. چرا که این دستگاه‌ها، بخش مهمی از خط تولید یک مجموعه تولید مواد غذایی را تشکیل می‌دهند. از این رو خرید دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی نامرغوب می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را برای صاحبان این حوزه کاری بوجود بیاورد. همانطور که توضیح داده شد قیمت دستگاه وکیوم بسته‌بندی دست اول بالا است و گاها برخی از این دستگاه‌ها به دلیل وجود تحریم‌ها، اصلا وارد کشور نمی‌شوند. از این رو دارندگان خط تولید مواد غذایی به دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم روی آورده‌اند.

بدیهی است که در خرید دستگاه‌ بسته بندی مواد غذایی دست دوم نیز باید اصولی را مدنظر قرار داد، اولین اصل در خرید دستگاه وکیوم مواد غذایی دست دوم، این است که نوع کارکرد مدنظر خریدار حاصل شود. به عنوان مثال برای بسته‌بندی مایعات، بایستی دستگاه بسته‌بندی حجمی خریداری شود. همچنین ناگفته نماند که خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی بایستی با توجه به نیاز خریداران و نوع استفاده‌ای که مدنظر دارند انجام شود. برای مثال دستگاه بسته‌بندی وکیوم برای کارخانجات بزرگ با دستگاه بسته‌بندی وکیوم کارگاه‌های کوچک متفاوت است.

نکات مهمی که در خرید دستگاه وکیوم مواد غذایی دست دوم باید به آن‌ها توجه کرد عبارتند از:

کارکرد دستگاه

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که در هنگام خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی باید به آن توجه شود، نوع کارکرد مورد نظر خریداران است. به عنوان مثال خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی رومیزی برای مصارف خانگی مناسب نیست و برای مصارف خانگی بهتر است که دستگاه وکیوم بسته‌بندی دستی خریداری شود.

نوع بسته بندی

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی به آن توجه شود، نوع بسته‌بندی محصولی است که قرار است وکیوم شود. چراکه برخی از مواد غذایی سرعت فساد بالاتری دارند و لازم است که همزمان با بسته‌بندی محصولات، برخی گازها را نیز به بسته تزریق کرد تا دوام و ماندگاری مواد غذایی بالاتر برود. از این رو خرید دستگاه وکیوم مواد غذایی باید با توجه به نوع محصولی که قصد بسته‌بندی آن مدنظر است صورت گیرد.

کیفیت و مرغوبیت

کیفیت و مرغوبیت نیز 2 فاکتور مهم در خرید دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی هستند. در واقع هرچقدر دستگاه‌ها با کیفیت‌تر و از برندهای معتبرتری باشند، قطعا می‌توان انتظار بسته‌بندی اصولی‌تری را از آن داشت. همانطور که توضیح داده شد در خرید دستگاه بسته‌بندی دست دوم باید کارکرد دستگاه، نوع بسته‌بندی، کیفیت و مرغوبیت را مدنظر قرار داد. البته که یافتن دستگاه بسته‌بندی دست دومی که تمامی فاکتورهای مربوطه را داشته باشد راحت نیست و بایستی خرید انواع دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم را از مراکز معتبر انجام داد.

شب‌چره یک مجموعه شناخته شده و معتبر است که در زمینه واردات دستگاه وکیوم و بسته‌بندی و همینطور فروش آن‌ها فعالیت می‌کند. این مجموعه معتبر، بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌ها را وارد کشور می‌کند و با نازل‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب انواع دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم، قیمت آن‌ها می‌توانید با شماره تلفن 09022253620 در تماس باشید تا کارشناسان مجموعه شما را راهنمایی کنند. لازم به ذکر است که مزیت خرید دستگاه بسته‌بندی دست دوم از مجموعه شب‌چره، صرفا قیمت مناسب دستگاه‌ها نیست. در ادامه برخی از مزایای خرید دستگاه‌ بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دستگاه وکیوم بسته بندی

مزایای خرید دستگاه‌ بسته بندی مواد غذایی دست دوم

همانطور که پیش‌تر توضیح داده شد، خرید دستگاه‌ بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم از چند جهت، می‌تواند نسبت به خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست اول اولویت داشته باشد.

برخی از مهمترین مزایای دستگاه‌های بسته‌بندی دست دوم عبارتند از:

برند معتبر دستگاه ها

متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل وجود تحریم‌ها، واردات دستگاه تولید بسته‌بندی مواد غذایی دست اول از برندهای معتبر و شناخته شده، متوقف شده است. از این رو بسیاری از دستگاه‌های برند و با کیفیت، دیگر وارد کشور نمی‌شوند. از این رو بسیاری از صاحبان کسب و کارها به جای خرید دستگاه‌های دست اول از برندهای ناشناخته، ترجیح می‌دهند دستگاه‌های‌ بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم، برندهای معتبر و شناخته شده را خریداری کنند. چراکه این دستگاه‌ها به جهت کیفیت و مرغوبیتی که دارند عملکرد بهتری نسبت به برخی از دستگاه‌های بسته‌بندی دست اول دارند.

قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی

قیمت دستگاه وکیوم بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم معمولا بسیار مناسب‌تر از قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست اول است. از این نظر برای بسیاری از صاحبان کسب و کارها که در شروع فعالیت حرفه‌ای خود هستند خرید دستگاه‌ بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم توجیه اقتصادی بیشتری دارد.

راه اندازی آسان

یکی دیگر از مزایای دستگاه وکیوم بسته‌بندی صنعتی و نیمه صنعتی دست دوم این است که جهت راه‌اندازی آن‌ها معمولا به تخصص ویژه‌ای نیاز نیست و اغلب کارکنان با روند کار این نوع دستگاه‌ها آشنا هستند. از این رو صاحبان کسب و کارها، برای استخدام نیروهای کار با مشکل کمبود افراد متخصص روبه رو نخواهند بود.

مجموعه شب‌چره با چندین دهه تجربه در زمینه واردات دستگاه‌های مواد غذایی دست دوم، همیشه تمام سعی و اهتمام خود را به کار گرفته است تا بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌‌های بسته‌بندی مواد غذایی از برندهای معتبر را وارد و در داخل کشور به فروش برساند. همچنین مجموعه شب‌چره انواع دستگاه‌های مواد غذایی را با نازل‌ترین قیمت به فروش می‌رساند اما با این اوصاف نمی‌توان قیمت ثابتی برای این دستگاه‌ها در نظر گرفت. چراکه برخی از عوامل، در قیمت دستگاه بسته‌‌بندی حجمی و وکیومی تاثیر می‌گذارند.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه های بسته بندی مواد غذایی دست دوم

قیمت خط تولید بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم ثابت نیست و عوامل متعددی بر قیمت دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم تاثیر دارند. از مهم‌ترین عوامل عبارتند از:

سال تولید دستگاه های بسته بندی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

میزان کارکرد دستگاه ها

میزان کارکرد دستگاه‌های بسته‌بندی، در قیمت دستگاه تولید بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم، تاثیر دارد. چراکه این دستگاه‌ها با توجه به میزان کارکرد آن‌ها، قیمت‌گذاری می‌شوند. در واقع هرچقدر که دستگاه‌های بسته بندی مدت زمان کمتری کار کرده باشند دارای قیمت بالاتری خواهند بود. به عنوان مثال قیمت دستگاه وکیوم بسته‌بندی صنعتی که 10 سال سابقه کارکردن دارد نسبت به دستگاه وکیوم بسته‌بندی صنعتی که 5 سال کار کرده است مناسب‌تر خواهد بود.

طول عمر دستگاه ها

معمولا هر دستگاه تولید بسته‌بندی مواد غذایی دارای عمر مفیدی است که توسط تولیدکنندگان این دستگاه‌ها مشخص می‌شود. همین موضوع از موضوعات مهم و تاثیرگذار بر روند قیمت دستگاه تولید بسته‌بندی مواد غذایی است. در واقع هرچقدر که میزان عمر مفید تعریف شده برای این دستگاه‌ها بیشتر باشد، قیمت دستگاه‌های مواد غذایی نیز بالاتر می‌رود.

نوع دستگاه بسته بندی

قیمت دستگاه بسته‌بندی صنعتی نسبت به قیمت دستگاه وکیوم بسته‌بندی نیمه صنعتی بالاتر است. البته این افزایش قیمت به جهت کارایی بیشتر دستگاه بسته‌بندی وکیوم صنعتی است. از این رو چنانچه قصد خرید دستگاه‌های بسته‌بندی مجهزتری مدنظر خریداران باشد بایستی هزینه بیشتری را برای خرید در نظر بگیرند. یه عنوان مثال قیمت دستگاه بسته‌بندی حجمی دست دوم، به جهت مجهزتر بودن و کارایی‌های بیشتری که، نسبت به سایر دستگاه‌های بسته‌بندی وکیومی دارد، بالاتر است.

سلامت فنی دستگاه بسته‌بندی

سلامت فنی دستگاه بسته‌بندی نیز از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت دستگاه‌های مواد غذایی دست دوم است. مسلما قیمت دستگاه بسته‌بندی حجمی و وکیومی دست دومی که از نظر فنی سالم‌تر باشد و به تعمیرات نیاز نداشته باشد، بالاتر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب انواع دستگاه‌های بسته‌بندی موجود در مجموعه شب‌چره و یا ثبت سفارش دستگاه مورد نظرتان، می‌توانید با شماره تلفن 09022253620 تماس برقرار کنید تا کارشناسان مجموعه با صدایی گرم و صمیمی پاسخگوی شما باشند.

قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی

فروش دستگاه بسته بندی مواد غذایی

در چند سال اخیر بازار خرید و فروش دستگاه بسته بندی مواد غذایی بسیار گرم شده است و این به جهت تغییر سبک زندگی بسیاری از مردم دنیا است که ترجیح می‌دهند، مواد غذایی را به صورت آماده و بسته‌بندی شده تهیه کنند.

در این راستا مجموعه‌های متعددی اقدام به واردات دستگاه‌های مواد غذایی و فروش آن‌ها کرده‌اند که مجموعه شب چره نیز یکی از همین مجموعه‌ها است. البته آن چیزی که سبب تمایز مجموعه شب‌چره از سایر رقبایش شده، این است که این مجموعه هدف و رسالت خود را صرفا فروش دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی به متقاضیان قرار نداده، بلکه در تلاش بوده و هست که تولیدات داخلی کشور را رونق ببخشد و به پیشبرد کسب و کارهای نوپا نیز کمک کند.

در واقع دلیل اصلی اعتبار مجموعه شب‌چره، همین موضوع است. مجموعه شب‌چره ابتدا از متقاضیان خرید دستگاه‌های تولید مواد غذایی، نیاز سنجی می‌کند و سپس بهترین و کاربردی‌ترین پیشنهادات را به این افراد ارائه می‌دهد. جهت ارتباط با کارشناسان مجموعه شب‌چره، همه روزه از ساعت 10 تا 12 از طریق شماره تلفن 09022253620 می‌توانید با کارشناسان و مشاوران دلسوز این مجموعه در تماس باشید.

سخن پایانی

در این مقاله با عنوان آشنایی با دستگاه وکیوم بسته‌بندی و انواع آن، سعی بر این بود تا اطلاعات کافی در باب دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی داده شود. همچنین درباره دستگاه چاپ بسته‌بندی مواد غذایی نیز مختصری توضیح داده شد. سپس توضیحات نسبتا مفصلی پیرامون نحوه خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی، مزایایی که خرید دستگاه‌ بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم دارد و عوامل موثر بر قیمت دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی دست دوم داده شد. در نهایت نیز نحوه فروش دستگاه بسته بندی مواد غذایی مورد بررسی قرار گرفت. در نتیجه با توجه به اطلاعات ارائه شده خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی بسیار ساده‌تر خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *