فروش خط تولید نوشابه گازدار

خرید، فروش و قیمت خط تولید نوشابه گازدار

خرید و فروش خط تولید نوشابه گازدار، از گذشته تاکنون، به جهت استقبال عموم مردم از انواع مختلف نوشابه‌ها، رونق بسیاری داشته است. جالب‌تر اینجاست که حتی با وجود تبلیغات منفی فراوانی که برای عدم مصرف نوشابه‌ها می‌شود، باز هم بازار مصرف استفاده از انواع نوشابه‌ها گرم است و هیچ کدام از این تبلیغات سبب کاهش خرید انواع نوشابه‌ها توسط مردم نشده است.

از این رو به جهت همین استقبال بی‌شمار مردم از این نوشیدنی دلچسب، سرمایه‌گذاران متعددی رغبت دارند که بازار تولید نوشابه ورود کنند، چراکه سود کارخانه نوشابه همیشه بالا بوده و هست. البته ورود به این بازار نیز، مانند ورود به هر بازار دیگری، مستلزم آماده‌سازی و اقدامات ضروری است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خرید و یا اجاره مکان مناسب جهت تاسیس کارخانه، خرید خط تولید نوشابه گازدار، استخدام پرسنل و کارمندان، تهیه مواد اولیه، کسب مجوزهای لازم و … اشاره کرد.

در این مقاله ابتدا انواع دستگاه‌های خط تولید نوشابه گازدار معرفی می‌شوند. سپس نحوه خرید و فروش خط تولید نوشابه گازدار و قیمت آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. در نهایت نیز نحوه فروش خط تولید نوشابه گازدار و مراکز معتبر جهت خرید و فروش نوشابه گازدار معرفی خواهد شد.

انواع دستگاه های خط تولید نوشابه

جهت راه‌اندازی خط تولید نوشابه گازدار به تجهیزات و دستگاه‌های متعددی نیاز است که بایستی حتما پیش از هر اقدامی تهیه و در جای خود قرار گیرند تا فرآیند تولید به درستی صورت گیرد.

مهم‌ترین دستگاه‌های مورد نیاز عبارتند از:

سخت گیر مغناطیسی

دستگاهی است که به وسیله آن کلسیم کربنات موجود در آب به کلسیت آرگونیت تغییر می‌یابد و با خنثی شدن کلسیم موجود در آب، دیگر روند رسوب‌گذاری آب اتفاق نمی‌افتد.

پرشر سوییچ دانفوس

این دستگاه در زمره تجهیزات کنترل ایمنی و حفاظتی قرار می‌گیرد و وظیفه این دستگاه حفاظت و نگهداری از آسیب سیستم‌های کنترلی است که تحت فشار دستگاه‌هایی همچون کمپرسورها، انواع پمپ‌ها و… قرار می‌گیرند.

قیمت خط تولید نوشابه گازدار

انواع پمپ آب

پمپ‌های آب و یا تلمبه، دستگاه‌هایی هستند که در خط تولید نوشابه و سایر مایعات، جهت انتقال و جابه‌جایی سریع و ایمن انواع مایعات در ارتفاعات بالاتر و یا گاها پایین‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. پمپ‌ها در اندازه‌های مختلفی وجود دارند. در خط تولید نوشابه از انواع متعددی از پمپ‌های آب همچون پمپ‌های تخلیه مواد شیمیایی استفاده می‌شود.

کمپرسور هوا اسکرو مخصوص گاز Co2 و مخزن ها

از این دستگاه در خط تولید انواع نوشابه گازدار، جهت تامین هوای فشرده بیشتر از 1000 لیتر بر هر دقیقه استفاده می‌شود. این دستگاه کاملا کم صدا است و دارای قابلیت کارکرد مداوم است.

کمپرسور مخصوص دستگاه بادکن بطری پت

دستگاهی است که جهت ساخت و تولید انواع بطری‌های پت از آن استفاده می‌شود. این دستگاه به وسیله کمپرسورهای هوا، بطری های نوشابه را باد می‌کند و به شکل قالب آن‌ها درمی‌آورد.

دستگاه چیلر یا سردکن

چیلر دستگاهی است که وظیفه گرفتن حرارت را از مایعات، مخصوصا از آب، بر عهده دارد. از این دستگاه نیز در خط تولید انواع نوشابه‌های گازدار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه اینتر میکس تزریق گاز

این دستگاه نیز یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌ها در خط تولید نوشابه گاز دار است. این دستگاه جهت مخلوط کردن دو ماده رقیق و غلیظ به نسبت‌های دلخواه با یکدیگر و همینطور تزریق گاز به این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها دارای 4 مخزن مجزا برای آب، شربت، گاز و انواع عصاره هستند. همچنین ناگفته نماند که تزریق گاز در این دستگاه‌ها توسط انژکتور تزریق گاز انجام می‌گیرد.

از دیگر دستگاه‌های مورد نیاز در خط تولید انواع نوشابه‌های گاز دار می‌توان به دیگ بخار، انواع گیربکس مخصوص کانوایر، تانک ذخیره، انواع الکتروموتور و پرتاب پت، تجهیزات پنوماتیکی، دستگاه‌های پرکن، یاتاقان‌های  بالای کانوایر، سرو موتور، درب بند هد روتاری، فیلتر شربت، جت پرینتر، دستگاه لیبل زن و مخازن اشاره کرد که جهت جلوگیری از اطاله کلام از توضیح آن‌ها خودداری می‌شود.

قیمت خط تولید نوشابه گازدار

معمولا قیمت خط تولید نوشابه گازدار، با توجه به برند و کیفیت و کارایی آن‌ها متفاوت است. از این رو چنانچه فرد یا افرادی قصد خرید خط تولید نوشابه گازدار دست اول را داشته باشند، بایستی سرمایه اولیه بیشتری را به خرید تجهیزات مورد نظر اختصاص دهند. چراکه بدیهی است قیمت خط تولید نوشابه گازدار دست اول به جهت نو بودن بسیار بالاتر است. درحالیکه حتی گاهی ممکن است کیفیت لازم را نیز نداشته باشند. در عوض قیمت خط تولید نوشابه گازدار دست دوم بسیار پایین تر از دستگاه‌های نو است. و گاها به جهت برند آن‌ها کیفیت بالاتری نیز خواهند داشت.

از این رو، بسیاری از افرادی که قصد ورود به این صنعت را دارند با بررسی لیست قیمت دستگاه‌ها و تجهیزات این صنعت، به جهت کمبود سرمایه اولیه، گاها از تصمیم خود منصرف می‌شوند و میدان رقابت را رها می‌کنند. اما لازم به ذکر است که در واقع مشکل این دسته از افراد، نبود سرمایه اولیه کافی نیست، بلکه عدم کسب اطلاعات و مشاوره‌های تخصصی در زمینه کسب و کار است.

شب‌چره یک مجموعه فعال در زمینه مشاوره کسب و کار و خرید و فروش خط تولید نوشابه گازدار دست دوم است که به صاحبان کسب و کارها، مشاوره‌های تخصصی برای شروع کار و یا پیشبرد بهتر امور و سود بالاتر در تولیدات آن‌ها را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال کارشناسان و مشاوران مجموعه شب‌چره ممکن است به صاحبان کسب و کارها پیشنهاد خرید خط تولید نوشابه دست دوم را در ابتدای فعالیتشان بدهند و یا اینکه در میزان تولیدات اولیه و یا طعم انواع نوشابه‌ها نیز ممکن است، برخی پیشنهادات کاربردی را ارائه دهند. در واقع این پیشنهادات از یک مجموعه به مجموعه دیر متفاوت است و با توجه به نیاز صاحبان کسب و کارها و موقعیت آن‌ها ارائه می‌شوند.

قیمت خط تولید نوشابه

خرید و فروش خط تولید نوشابه گازدار

خرید و فروش خط تولید نوشابه گازدار بایستی از مرکز معتبر و مجاز صورت گیرد. چراکه بی شک خرید خط تولید نوشابه گازدار بی‌کیفیت، در مدتی نه چندان طولانی می‌تواند روند تولیدات نوشابه را با مشکلات عدیده‌ای روبه رو کند. از این رو توصیه می‌شود که در زمان خرید خط تولید نوشابه گازدار، به برند و کیفیت محصولات توجه ویژه‌ای شود.

جهت کسب اطلاعات لازم و مشاوره تخصصی در زمینه خرید و فروش خط تولید نوشابه گاز می‌توانید با شماره تلفن 09022253620 تماس برقرار کنید تا مشاوران مجموعه شب‌چره شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

سخن پایانی

در این مقاله با عنوان خرید و فروش خط تولید نوشابه گازدار، سعی بر این بود تا ضمن معرفی مهم‌ترین دستگاه‌های خط تولید نوشابه گازدار، به قیمت این دستگاه‌ها و نحوه خرید و فروش خط تولید نوشابه گازدار نیز پرداخته شود.

با توجه به توضیحات ارائه شده، مشخص شد که اگرچه سود کارخانه نوشابه بالا است اما چنانچه برنامه‌های مدیریتی صحیحی وجود نداشته باشد، قطعا نمی‌توان انتظار سود بالا را از این صنعت داشت. از این رو با کسب مشاوره‌های لازم در این زمینه، می‌توان میزان موفقیت در روند تولیدات انواع نوشابه گازدار را تا حد قابل توجهی تضمین کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *