خرید خط تولید روغن خوراکی دست دوم

خط تولید روغن خوراکی دست دوم

منظور از خط تولید روغن خوراکی دست دوم، دستگاه‌های کارکرده‌ای هستند که اگرچه سابقا در تولید روغن خوراکی مورد استفاده قرار گرفته‌اند، اما همچنان کارایی و کارکرد خود را حفظ کرده‌اند و عمر مفید آن‌ها به پایان نرسیده است. این دستگاه‌ها معمولا از برندهای معتبر و شناخته شده هستند که گاها دست اول آن‌ها به جهت تحریم‌ها اصلا وارد کشور نمی‌شوند و یا در صورتی هم که وارد کشور شوند قیمت هنگفتی دارند که در توان مالی تمامی صاحبان کسب و کارهای صنعتی نیستند.

از این رو بسیاری از صاحبان کسب و کارهای صنعتی همچون تولیدکنندگان روغن خوراکی، جهت راه‌اندازی و یا ارتقاء خط تولید کارخانه روغن خوراکی، از دستگاه‌های دست دوم استفاده می‌کنند.

در این مقاله ابتدا انواع دستگاه‌های خط تولید روغن خوراکی دست دوم معرفی می‌شوند. سپس نکات لازم که در هنگام خرید خط تولید روغن خوراکی دست دوم بایستی مدنظر قرار داده شوند عنوان می‌شوند. همچنین در باب عوامل موثر بر قیمت خط تولید روغن خوراکی دست دوم نیز توضیحات لازم داده می‌شود. در نهایت یک مرکز مجاز و معتبر در حوزه فروش خط تولید روغن خوراکی دست دوم معرفی خواهد شد.

دستگاه های خط تولید روغن خوراکی دست دوم

روغن خوراکی یکی از مواد غذایی بسیار پر مصرف در بین تمامی اقشار جامعه است و به جرات می‌توان گفت که معمولا در تمامی وعده‌های غذایی از روغن خوراکی استفاده می‌شود. از این رو به جهت استقبال بالایی که نسبت به خرید این ماده خوراکی وجود دارد، بسیاری سرمایه‌داران به تاسیس و راه‌اندازی کارخانه روغن خوراکی روی آورده‌اند. 

همین امر سبب بالا رفتن بازار رقابت نسبت به این محصول شده است. البته مسلما افرادی در این مسیر موفق می‌شوند که محصولات سلامت و با کیفیت بالا را وارد بازار کنند. معمولا سلامت روغن خوراکی تولید شده به دو عامل مهم بستگی دارد. عامل اول کیفیت مواد اولیه و عامل دوم دستگاه‌های است که در کارخانجات روغن خوراکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دستگاه‌های مورد نیاز در خط تولید روغن خوراکی دست دوم، انواع متعددی دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دستگاه روغن‌گیری، دستگاه روغن پرکن، دستگاه تری بلوک، دستگاه جت پرینتر، دستگاه بالابر، دستگاه برچسب زنی (لیبل) و دستگاه شیرینگ پک اشاره کرد. برخی از این دستگاه‌ها همچون دستگاه تری بلوک، جت پرینتر، دستگاه شیرینگ پک و… در بین تمامی خطوط تولید مواد خوراکی مشترک هستند.

دستگاه خط تولید روغن خوراکی دست دوم

خرید خط تولید روغن خوراکی دست دوم

از اصلی‌ترین اقدامات اساسی در راه‌اندازی خط تولید روغن خوراکی، یافتن مکان مناسب جهت تاسیس کارخانه، خرید دستگاه‌های مورد نیاز، اخذ مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه، تهیه مواد اولیه خام، استخدام پرسنل و کارکنان و… است. تمامی این موارد نیازمند برنامه‌ریزی مالی دقیق و منطقی هستند. البته معمولا تمامی موسسین و صاحبان کسب و کارهای صنعتی به دنبال راه‌کارهای جهت پایین آوردن هزینه‌های اولیه تاسیس کارخانه تولید روغن خوراکی هستند.

معمولا در برآورد هزینه‌های اولیه جهت تاسیس کارخانه روغن خوراکی، بیشترین هزینه به خرید دستگاه‌ه‌های مورد نیاز در این صنعت اختصاص می‌یابد. از این رو بسیاری از مشاوران اقتصادی در حوزه کسب و کارهای صنعتی پیشنهاد خرید خط تولید روغن خوراکی دست دوم را به جای دست اول می‌دهند.

چراکه خرید خط تولید روغن خوراکی دست دوم از چندین نظر واجد فایده است. از مهم‌ترین فواید خرید خط تولید روغن خوراکی دست دوم می‌توان به قیمت مناسب و اقتصادی، برند دستگاه‌ها و کیفیت و مرغوبیت دستگاه‌ها اشاره کرد.

لازم به ذکر است که صاحبان کسب و کارهای صنعتی نیز در خرید خط تولید روغن خوراکی دست دوم نباید بی‌گدار به آب بزنند و لازم است که حتما فاکتورهایی را جهت خرید این دستگاه‌ها مدنظر قرار دهند تا در نهایت بتوانند خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشند. از این رو لازم و ضروری است که حتما خرید خط تولید روغن خوراکی دست دوم از مراکز معتبر و مجاز انجام شود و برخی از فاکتورها نیز حتما بایستی مدنظر قرار گیرند.

از جمله مواردی که در خرید خط تولید روغن خوراکی دست دوم باید مورد توجه قرار داده شوند، می‌توان به سلامت فنی دستگاه‌ها، برند دستگاه‌ها، سال تولید، میزان کارکرد، عمر مفید دستگاه‌ها، دارا بودن ضمانتنامه و… اشاره کرد. مسلما بررسی تمامی این موارد از افراد غیر متخصص ساخته نیست و نیازمند بررسی دقیق و تخصصی توسط افراد متخصص و دانش‌آموخته رشته کارشناس صنایع غذایی است.

قیمت خط تولید روغن خوراکی دست دوم

قیمت خط تولید روغن خوراکی دست دوم نسبت به دستگاه‌های خط تولید روغن دست اول بسیار مناسب‌تر است. همین موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که صاحبان کسب و کارهای صنعتی در بدو شروع فعالیت و راه‌اندازی کارخانه تولید روغن خوراکی از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند.

از طرفی دیگر گاها صاحبان کارخانه تولید روغن خوراکی جهت تجهیز، نوسازی و ارتقاء خط تولید کارخانه روغن خوراکی از دستگاه‌های خط تولید روغن خوراکی دست دوم استفاده می‌کنند و بدین صورت هزینه‌های خود را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهند.

ناگفته نماند که قیمت خط تولید روغن خوراکی دست دوم نیز در تمامی دستگاه‌های مشابه یکسان نیستند و این امر به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سلامت فنی دستگاه‌ها، برند دستگاه‌ها، کیفیت و مرغوبیت، سال تولید، میزان کارکرد (سن دستگاه‌ها)، دارا بودن ضمانتنامه (گارانتی) و… اشاره کرد.

فروش خط تولید روغن خوراکی دست دوم

با توجه به توضیحات ارائه شده در قسمت‌های قبل، خرید خط تولید روغن خوراکی دست دوم از جهات متعددی دارای فایده است. اما یافتن مراکزی معتبر و مطمئن جهت خرید این دستگاه‌ها نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است.

شب چره یک مرکز مجاز و شناخته شده است که قریب به چند دهه در حوزه فروش خط تولید روغن خوراکی دست دوم فعالیت می‌کند. این مجموعه معتبر انواع دستگاه‌های خط تولید روغن خوراکی را در بستری کاملا قانونی و مجاز وارد کشور می‌کند و در ایران به فروش می‌رساند.

آنچه باعث اعتبار بیشتر مجموعه شب چره در حوزه فروش خط تولید روغن خوراکی دست دوم شده است، حضور مهندسین صنایع غذایی در این مرکز است. در واقع تمامی دستگاه‌های خط تولید روغن خوراکی دست دوم مجموعه شب چره پیش از اینکه وارد کشور شوند توسط مهندسین صنایع غذایی از نظر سلامت فنی، برند، میزان کارکرد، سن دستگاه‌ها و… کاملا مورد بررسی کارشناسی دقیق قرار می‌گیرند. فلذا دستگاه‌هایی وارد کشور می‌شوند که از جهات متعددی مهر تایید خورده‌اند.

هدف مجموعه شب چره صرف فروش خط تولید روغن خوراکی دست دوم به متقاضیان نیست و این مجموعه اهداف مهم‌تری همچون حمایت از تولید کنندگان داخلی را نیز در زمره اهداف خود قرار داده است. از این رو پیش از فروش خط تولید روغن خوراکی دست دوم به متقاضیان، از خریداران این دستگاه‌ها نیاز سنجی می‌کند و دستگاه‌هایی متناسب با نیاز خط تولید کارخانه مورد نظر را به متقاضیان پیشنهاد می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه مشاوره راه‌اندازی خط تولید روغن خوراکی دست دوم، استعلام قیمت، ثبت سفارش و خرید خط تولید روغن خوراکی دست دوم می‌توانید در ساعات کاری با شماره تلفن 09022253620 تماس برقرار کنید تا کارشناسان مجموعه شب چره شما را راهنمایی کنند.

خط تولید روغن خوراکی دست دوم

سخن پایانی

در این مقاله با عنوان خط تولید روغن خوراکی دست دوم ابتدا مختصری در باب انواع دستگاه‌های خط تولید روغن خوراکی دست دوم توضیح داده شد. سپس نکات مهم و اساسی در باب خرید و قیمت خط تولید روغن خوراکی دست دوم بیان شد. در نهایت نیز یک مرکز معتبر و شناخته شده در حوزه  فروش خط تولید روغن خوراکی دست دوم معرفی شد. مسلما با توجه به موارد گفته شده می‌توان دستگاه‌های خط تولید روغن خوراکی را با بهترین کیفیت و متناسب‌ترین قیمت خریداری کرد و خط تولید مورد نظر را راه‌اندازی و یا ارتقاء بخشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *