فروش خط تولید پفک دست دوم

فروش خط تولید پفک دست دوم

در چند سال اخیر، بازار فروش خط تولید پفک دست دوم بسیار گرم شده است و این امر به جهت استقبال قابل توجه عموم کودکان و حتی بزرگسالان به انواع پفک نمکی است. همین امر سبب شده است که بسیاری از سرمایه‌گذاران رغبت بیشتری نسبت به تاسیس کارخانه تولید پفک نمکی داشته باشند. در این راستا نیز، مجموعه‌های بیشماری اقدام به واردات مستقیم و غیر مستقیم خط تولید پفک دست دوم نموده‌اند. این مجموعه‌ها انواع دستگاه‌های مورد نیاز خطوط تولید را تهیه و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

البته نباید این تصور ایجاد شود که این دستگاه‌ها به دلیل دست دوم بودن کارایی خود را از دست داده‌اند، بلکه این دستگاه‌ها معمولا مرغوب و با کیفیت و همچنین از برندهای معتبر جهانی هستند و طول عمر بالایی نیز دارند. راه اندازی خط تولید پفک نمکی دست دوم برای افرادی که به تازگی قصد ورود به این صنعت را دارند از چندین جهت می‌تواند سودده و پربازده باشد.

در این مقاله ابتدا در مورد چگونگی راه‌اندازی خط تولید پفک نمکی توضیح داده می‌شود. سپس به بررسی انواع دستگاه‌های مورد نیاز در خط تولید پفک پرداخته می‌شود. همچنین در باب مزایای خرید خط تولید پفک دست دوم و قیمت خط تولید پفک دست دوم، توضیحات لازم ارائه می‌شود. در نهایت نیز در مورد روند فروش خط تولید پفک دست دوم مطالب مهم و قابل توجهی عنوان خواهد شد.

راه اندازی خط تولید پفک نمکی

راه‌اندازی خط تولید پفک، در لیست مشاغل با سود دهی بالا است و از این جهت بسیاری از افرادی که به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار صنعتی و سودده هستند، به این صنعت روی می‌آورند، البته راه‌اندازی خط تولید پفک نیز به سادگی امکان پذیر نیست و لازم است که پیش از هر اقدامی، فرد و یا افرادی که قصد ورود به این صنعت را دارند، برخی از تدابیر لازم را بیندیشند.

از جمله اقدامات لازم جهت راه‌اندازی خط تولید پفک، برآورد هزینه‌های تاسیس و راه‌اندازی است. از مهم‌ترین هزینه‌های پیش‌رو در خط تولید پفک، هزینه مکان مناسب جهت احداث کارخانه، دستگاه‌های مورد نیاز خط تولید، استخدام کارکنان و پرسنل، هزینه مواد اولیه و… است. البته جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ خرید دستگاه‌ها، می‌توان از دستگاه‌های خط تولید پفک دست دوم استفاده کرد، چرا که قیمت خط تولید پفک نمکی دست دوم نسبت به دست اول بسیار مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.

انواع دستگاه های مورد نیاز در خط تولید پفک

چنانچه فرد یا افرادی قصد راه‌اندازی خط تولید پفک را داشته باشند لازم است که حتما دستگاه‌های مورد نیاز را جهت راه‌اندازی تهیه کنند. قیمت این دستگاه‌ها نسبتا بالا است و گاها به جهت عدم اطلاعات کافی در مورد برخی از برندهای ناشناخته، ممکن است افراد موسس با هزینه‌های غیر قابل پیش‌بینی مواجه شوند.

از این رو توصیه می‌شود که این دستگاه‌ها، از مجموعه‌های مجاز فروش خط تولید پفک دست دوم، تهیه شوند. چراکه قیمت خط تولید پفک دست دوم بسیار مقرون به صرفه‌تر از دستگاه‌های خط تولید دست اول است.

در ادامه انواع دستگاه‌های خط تولید پفک مورد بررسی قرار می‌گیرند، این دستگاه‌ها عبارتند از:

میکسر رطوب زن پفک

دستگاه میکسر رطوب‌زن پفک، دستگاهی با مخزن تمام استیل و پره‌های داخلی استیل است، که در ابتدای خط تولید پفک قرار می‌گیرد و جهت رطوبت‌زنی به بلغورهای ذرت استفاده می‌شود.

قیمت خط تولید پفک نمکی دست دوم

دستگاه اکسترودر پفک

دستگاه اکسترودر پفک از مهم‌ترین دستگاه‌ها در خط تولید پفک است. این دستگاه وظیفه ترد شدگی پفک را بر عهده دارد. روش کار دستگاه به این صورت است که با فشار دستگاه، حرارت بالایی از ناحیه دستگاه به ذرات ذرت که مواد اولیه تولید پفک هستند، وارد می‌شود. به وسیله حرارت دستگاه، ذرات ذرت تحت فشار مستقیم قرار می‌گیرند و حجم داده می‌شوند.

مخزن ذوب روغن

دستگاه مخزن ذوب روغن، یک مخزن تمام استیل، مجهز به سیستم حرارتی و سیستم همزن قابل تنظیم است. این دستگاه دارای گنجایشی بالا در حدود 400 تا 500 لیتر است.

دستگاه خشک کن پفک

دستگاه خشک‌کن پفک یک دستگاه با سیستم نواری و طبقاتی است. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، این دستگاه وظیفه رطوبت‌گیری و خشک کردن پفک‌های تولید شده را دارد. در واقع پفک حجم داده شده وارد تونل خشک کن این دستگاه می‌شود و بدین صورت رطوبت کامل خود را از دست می‌دهد. این مرحله پفک‌ها را آماده ورود به قسمت طعم پاش می‌کند.

دستگاه طعم پاش

دستگاه طعم پاش، دستگاهی با یک مخزن بزرگ و پمپ‌های مخصوص است. اسانس مورد نظر برای طعم پفک‌ها در مخزن این دستگاه با روغن و لعاب موجود ترکیب می‌شوند و در نهایت توسط پمپ‌های مخصوصی طعم پاشی بر روی پفک‌های تولیدی به صورت یکنواخت انجام می‌شود.

بالابر انتقال دهنده

دستگاه بالابر انتقال دهنده در خط تولید پفک، وظیفه دارد که پس از خارج شدن پفک‌ها از دستگاه طعم پاش، پفک‌های طعم داده شده را توسط بالابر پلکانی که دارند به طرف مخزن‌های بسته‌بندی هدایت کنند.

دستگاه خط تولید پفک دست دوم

بالابر Z

دستگاه بالابر Z نیز، دستگاه دیگری جهت انتقال پفک‌ها به قسمت بسته بندی است. این دستگاه به جهت شکل ظاهری آن به دستگاه بالابر Z معروف شده است و نام دیگر آن، دستگاه بالابر بسته بندی است.

دستگاه بسته بندی پفک

در نهایت پس از تولید و طعم‌پاشی پفک‌ها، نوبت به بسته بندی پفک‌ها توسط دستگاه بسته‌بندی می‌رسد. روش کار این دستگاه همچون دستگاه‌های بسته‌بندی سلفونی است و لازم به ذکر است که، تمام امور در این مرحله کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می‌گیرند.

مزایای خرید خط تولید پفک دست دوم

یکی از سوالات شایعی که هنگام خرید خط تولید پفک دست دوم به ذهن می‌رسید این است که آیا این خرید مزایایی دارد یا خیر؟

پاسخ به این سوال مثبت است. در ادامه برخی از مزایای خرید خط تولید پفک دست دوم آورده می‌شود.

قیمت دستگاه ها

یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید خط تولید پفک دست دوم در قیمت دستگاه تولید پفک است. بدیهی است که قیمت دستگاه خط تولید پفک دست دوم نسبت به دستگاه‌های دست اول بسیار مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.

برند و کیفیت

از دیگر مزایای خرید خط تولید پفک دست دوم کیفیت محصولات است. در واقع در حال حاضر به جهت تحریم‌ها و مسائل این چنینی، دستگاه‌هایی با برندهای معتبر، کمتر وارد ایران می‌شوند و در صورت وارد شدن نیز قیمت بالایی خواهند داشت.

بدیهی است که در این صورت، قیمت خرید این دستگاه‌ها بسیار بالا خواهد بود و قطعا خرید آن‌ها در توان هر کسی نیست. از این رو راه اندازی خط تولید پفک نمکی دست دوم از برندهای معتبر و با کیفیت در مقایسه با خط تولید پفک دست اول، بسیار معقول‌تر است.

قیمت خط تولید پفک نمکی دست دوم

بدیهی است که قیمت خط تولید پفک نمکی دست دوم نسبت به دستگاه‌های دست اول بسیار مناسب‌تر است. علت این افت قیمت به جهت این است که این دستگاه‌ها کار کرده هستند. البته نباید این تصور به وجود بیاید که راه‌اندازی خط تولید پفک نمکی دست دوم به جهت کارکرده بودن دستگاه‌ها مفید و سودده نخواهد بود. چراکه در واقع چنانچه در خرید این دستگاه‌ها دقت کافی به خرج داده شود و این دستگاه‌ها از مراکز مجاز فروش خط تولید پفک دست دوم تهیه شوند، نه تنها ضرری نخواهند داشت بلکه می‌توانند تا حد قابل توجهی سبب کاهش هزینه‌های تاسیس کارخانه تولید پفک شوند.

خرید خط تولید پفک دست دوم

فروش خط تولید پفک دست دوم

همانطور که پیش‌تر گفته شد، با توجه به نیاز متقاضیان در چند سال اخیر، بازار خرید و فروش خط تولید پفک نمکی دست دوم بسیار گرم شده است. مجموعه شب‌چره نیز، یکی از مجموعه‌های معتبر و شناخته شده در زمینه وارد کردن ماشین‌آلات صنعتی است.

این مجموعه از زمان شروع فعالیت تا کنون سعی داشته است که کیفیت و مرغوبیت دستگاه‎‌ها و ماشین‌آلات وارداتی را در صدر اهمیت قرار دهد و به همین جهت تاکنون توانسته است در فروش خط تولید پفک نمکی دست دوم و سایر خطوط تولید دست دوم، بسیار موفق عمل کند و کلیه مشتریان خود را راضی نگه دارد. البته برگ برنده این مجموعه نسبت به سایر مجموعه‌های مجاز، وجود مشاوران و کارشناسان متخصص در زمینه کسب و کار است.

در واقع هدف مجموعه شب‌چره صرف فروش خط تولید پفک دست دوم نیست، بلکه کارشناسان این مجموعه، ابتدا از متقاضیان نیاز سنجی می‌کنند و سپس با توجه به نیاز و بودجه متقاضیان، دستگاه‌های مورد نیاز را معرفی و در اختیار آنان قرار می‌دهند. به عبارت دیگر مجموعه شب چره بیشتر از اینکه به فکر فروش خط تولید پفک دست دوم باشد، برای دارندگان و موسسان کسب و کارها احترام و ارزش قائل است و به همین جهت از مشاوران و کارشناسان مجرب در مجموعه خود کمک می‌گیرد.

کارشناسان مجموعه شب‌چره، این توانایی را دارند که یک برنامه طولانی مدت و دقیق جهت بالابردن روند تولید و سود بیشتر، در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار دهد. جهت مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه و یا خرید خط تولید پفک دست دوم، می‌توانید با شماره تلفن‌ 09022253620 تماس برقرار کنید تا کارشناسان مجموعه شما را راهنمایی کنند.

سخن پایانی

در این مقاله با عنوان فروش خط تولید پفک دست دوم سعی بر این بود که ضمن معرفی انواع دستگاه‌های تولید پفک، به مزایای استفاده از خط تولید پفک دست دوم نیز پرداخته شود. همچنین در باب قیمت خط تولید پفک دست دوم و چگونگی روند فروش خط تولید پفک دست دوم، نیز توضیحات تکمیلی داده شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *