خرید دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی

انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم

منظور از دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم، دستگاهی است که مدتی در صنعت به کار گرفته شده است اما همچنان کارایی خود را از دست نداده است. برکسی پوشیده نیست که انواع دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی، نقش مهمی در کارخانجات و کارگاه‌های صنایع غذایی بر عهده دارند و بدون وجود هر کدام از این دستگاه‌ها، راه‌اندازی خط تولید مواد غذایی امکان‌پذیر نیست.

در حال حاضر بهترین نوع این دستگاه‌ها، معمولا از برندهای معتبر و وارداتی هستند و در بیشتر مواقع دست اول این دستگاه‌ها یا اصلا وارد کشور نمی‌شوند و یا اینکه دارای قیمت‌های بالایی هستند.دبه همین جهت بسیاری از افرادی که به‌تازگی قصد ورود به صنعت مواد غذایی را دارند ترجیح می‌دهند از دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم استفاده کنند. همچنین افراد کهنه‌کار در این صنعت نیز خرید دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی را به دست اول ترجیح می‌دهند. چراکه این افراد نیز در این صورت، می‌توانند با کمترین هزینه، خط تولید کارخانه و یا کارگاه تولید مواد غذایی خود را تجهیز کنند.

در این مقاله ابتدا مهم‌ترین انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی معرفی می‌شوند. سپس مزایای خرید دستگاه بسته بندی دست دوم مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین در باب عوامل موثر بر قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی و همینطور قیمت دستگاه بسته بندی خانگی دست دوم توضیحات لازم داده می‌شود. در نهایت نیز درباره نحوه فروش دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی توضیح داده خواهد شد.

انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم

انواع مختلفی از دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم وارد کشور می‌شوند که دارای کارکردهای مخصوص به خود هستند. از مهم‌ترین این دستگاه‌ها عبارتند از:

دستگاه استرچ کش

دستگاه استرچ‌کش که دارای انواع متعددی نیز هست، دستگاهی است که برای کشیدن سلفون بر روی محصولات غذایی استفاده می‌شود. بر روی این دستگاه رول‌های بزرگ سلفون با عرض و ضخامت‌های مختلف قرار می‌گیرد.

دستگاه دوخت گونی

دستگاه دوخت گونی، یکی دیگر از دستگاه‌های بسته‌بندی در صنایع غذایی است که برای دوختن کیسه‌های پارچه‌ای یا نخی، پلاستیکی و یا کاغذی استفاده می‌شود. البته بیشترین کاربرد این دستگاه برای دوخت کیسه‌های برنج است.

دستگاه دوخت گونی

دستگاه جت پرینتر

دستگاه جت پرینتر و یا تاریخ‌زن دستگاهی است که جهت چاپ اطلاعات لازم بر روی کالاهای تولیدی، مخصوصا مواد غذایی از آن استفاده می‌شود. درج اطلاعاتی همچون تاریخ تولید، انقضا، بارکد، سری ساخت، میزان کالری و… بر روی انواع بسته‌بندی‌های مواد غذایی، توسط این دستگاه انجام می‌شود.

دستگاه وکیوم شیرینگ

دستگاه بسته بندی وکیوم شیرینگ یکی از دستگاه‌های پر کاربرد در بسته‌بندی محصولات تولیدی همچون بسته‌های مواد غذایی است. روش کار این دستگاه به این صورت است که بسته‌های مواد غذایی را در پک‌های 6تایی و یا 12تایی و… قرار می‌دهد و نواری رولی شکل بر دور آن‌ها می‌کشد و بدین وسیله آن‌ها را کنار یکدیگر ثابت نگه می‌دارد.

دستگاه پرکن حبوبات

دستگاه پرکن حبوبات نیز از دیگر دستگاه‌ها در صنعت بسته‌بندی است که جهت پر کردن انواع قوطی‌ها از مواد گرانولی، همچون خشکبار و حبوبات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه سیل

دستگاه سیل که از دیگر دستگاه‌ها در صنعت بسته‌بندی است که جهت حفظ ایمنی بیشتر و رعایت بهداشت در صنایع دارویی، غذایی و شیمیایی استفاده می‌شود. این دستگاه با روکش سلفونی که بر روی مواد غذایی و دارویی و… می‌کشد مانع از نشت مواد و ایجاد آلودگی به درون بسته‌ها می‌شود.

مزایای خرید دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی

برخی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین انواع دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی معرفی شدند و در مورد کارایی هر کدام نیز توضیحاتی ارائه شد. اما موضوع مهمی که در این بین وجود دارد این است که بیشتر دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی، دستگاه‌هایی هستند که برند خارجی دارند و با توجه به تحریم‌ها، در حال حاضر دست اول این دستگاه‌ها وارد کشور نمی‌شود.

از این رو بسیاری از مجموعه‌های فعال در زمینه خرید و فروش این دستگاه‌ها، مانند مجموعه شب چره، اقدام به واردات انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم کرده‌اند. چراکه با توجه به وضعیت موجود کشور، خرید دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی بسیار بصرفه‌تر است. اگر شما هم خرید و یا فروش این دستگاه‌ها هستید، برای دریافت مشاوره از مجموعه شب چره و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09022253620 تماس حاصل فرمایید.

از مهم‌ترین فواید خرید دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی عبارتند از:

کیفیت و مرغوبیت

از مهم‌ترین فواید خرید دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی، کیفیت و مرغوبیت این دستگاه‌ها است. چراکه این دستگاه‌ها معمولا از برندهای معتبر و شناخته شده‌ای هستند که دست اول آن‌ها موجود نیست. از طرفی به جهت کیفیت و کارایی که دارند، بسیار پرطرفدار هستند. از این رو صاحبان کسب و کار در صنایع غذایی به جهت کیفیت و مرغوبیت این دستگاه‌ها ترجیح می‌دهند دست دوم این برندهای معتبر را خریداری کنند.

دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم

قیمت دستگاه ها

بدیهی است که قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی از قیمت دست اول این دستگاه‌ها بسیار مناسب‌تر است. از این رو بسیاری از صاحبان کسب و کارهای صنعتی در صنایع غذایی که قصد ورود به این صنعت و راه‌اندازی خط تولید مواد غذایی را دارند، در ابتدا ترجیح می‌دهند جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها، دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی را خریداری کنند.

قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم

قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم جهت استفاده در کارخانجات وگارگاه‌های بزرگ و همینطور قیمت دستگاه بسته بندی خانگی دست دوم، با توجه به فاکتورهای متعددی ارزش‌گذاری می‌شوند و دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. البته قیمت دستگاه بسته بندی خانگی دست دوم نسبت به دستگاه‌های بسته‌بندی کارخانجات و گارگاه‌های بزرگ اصلا قابل مقایسه نیستند اما به هرحال عوامل موثر بر قیمت این دستگاه‌ها یکسان هستند.

از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی عبارتند از:

سلامت فنی دستگاه

یکی از فاکتورهایی که در قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم تاثیر دارد، سلامت فنی این دستگاه‌ها است. البته این موضوع کاملا تخصصی است و بایستی توسط کارشناسان متخصص در این حوزه مشخص شود. هرچقدر دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم، از سلامت فنی بالاتری برخوردار باشد، قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی بالاتر می‌رود.

سن دستگاه

منظور از سن دستگاه، میزان کارکرد دستگاه است. هر چقدر میزان کارکرد یک دستگاه کمتر باشد به این معناست که دستگاه مدت زمان بیشتری قابلیت استفاده را دارد و مسلما جهت خرید دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی که سن کمتری دارد بایستی قیمت بالاتری پرداخت کرد.

برند دستگاه

برند دستگاه نیز از فاکتورهای مهم در قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم است. چنانچه دستگاه از برندهای معتبر و شناخته‌تر شده‌ باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. البته ناگفته نماند که این برند دستگاه‌ها به جهت کیفیت و مرغوبیتی که دارند، محبوبیت یافته‌اند. به عبارت دیگر چنین می‌توان گفت که برخی از برندهای معتبر و شناخته شده، امتحان خود را در این صنعت پس داده‌اند و برای عموم افراد شناخته شده هستند.

موارد گفته شده از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که در قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم تاثیر دارند و بایستی در زمان خرید و یا ثبت سفارش دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی مدنظر قرار داده شوند. البته انتخاب مجموعه معتبر و خوش‌نام جهت خرید این دستگاه‌ها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم

فروش دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی

انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی در کنار یکدیگر می‌توانند یک خط تولید مجهز را تشکیل دهند که عدم وجود هرکدام از این دستگاه‌ها روند تولید و بسته‌بندی مواد غذایی را با اخلال مواجه می‌کند. از طرفی دیگر، همانطور که پیش‌تر نیز توضیح داده شد، دست اول این دستگاه‌ها دارای قیمت‌های بالایی هستند و گاها نیز اصلا دست اول این دستگاه‌ها وارد کشور نمی‌شوند. از این رو برخی از افراد و مجموعه‌ها، نسبت به واردات انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی کارکرده اقدام کردند.
لازم به ذکر است که فروش دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی به جهت مقرون به صرفه‌بودن و کیفیت این دستگاه‌ها، از گذشته تا به حال بسیار شایع بوده است و موضوع جدیدی محسوب نمی‌شود. مجموعه شب‌چره یکی از همین مجموعه‌های خوش نام و شناخته شده است که در زمینه واردات دستگاه بسته‌بندی مواد غذایی و فروش دستگاه‌های صنایع غذایی فعالیت می‌کند.

مجموعه شب چره از زمان شروع فعالیت حرفه‌ای خود تاکنون، چندین فاکتور مهم را مدنظر داشته و آن‌ها را در اولویت فعالیت حرفه‌ای خود قرار داده است. از مهم‌ترین خط قرمزهای مجموعه شب‌چره در واردات انواع ماشین آلات صنایع غذایی دست دوم ، لحاظ کردن تمامی استاندارهای لازم در این دستگاه‌ها است. از این رو انواع مختلف دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم که توسط مجموعه شب‌چره به فروش می‌رسند از نظر سلامت فنی دستگاه‌ها، کاملا تضمین شده و دارای طول عمر بالایی هستند.

البته برای مجموعه شب‌چره، صرف فروش دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی اهمیت ندارد. بلکه این مجموعه به دنبال اهداف والاتری است. فلذا پیش از اقدام در جهت فروش دستگاه دست دوم بسته بندی مواد غذایی، مشاوره‌های رایگان توسط کارشناسان و مشاوران این مجموعه به متقاضیان ارائه می‌شود تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند و بیشترین سود را از خرید خود ببرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مشاوران و کارشناسان مجموعه شب‌چره می‌توانید همه روزه از ساعت 10 تا 12 با شماره تلفن 09022253620 تماس برقرار کنید تا کارشناسان مجموعه شما را راهنمایی کنند. همچنین لازم به ذکر است که شما عزیزان می‌توانید با ثبت سفارش در این مجموعه دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم با برند و کیفیت مدنظرتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله با عنوان معرفی انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم، سعی بر این بود تا ضمن آشنایی با این مدل دستگاه‌ها، فاکتورهای مهم و اساسی در خرید این دستگاه‌ها نیز مورد بررسی قرار داده شوند. همچنین در باب عوامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی دست دوم نیز توضیحات نسبتا مفصلی داده شد. در نهایت نیز درمورد نحوه فروش این محصولات صحبت شد. بدیهی است که صاحبان کسب و کارهای صنعتی با دارا بودن اطلاعات کافی در این زمینه، می‌توانند انواع دستگاه‌های بسته‌بندی صنعتی را با بهترین کیفیت و مرغوبیت از مراکز مجاز و معتبر خریداری کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *