فروش دستگاه تولید چیپس

انواع دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی)

هر کدام از انواع دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی) در نوع خود دارای اقسام دیگری هم هستند. دستگاه چیپس ساز صنعتی خود به دو نوع، دستگاه چیپس ساز نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می‌شود. دستگاه تولید چیپس خانگی نیز در نوع خود دارای انواع متعددی است که با توجه به مصارفشان در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جهت راه‌اندازی و تاسیس کارخانه تولید چیپس نیاز به سرمایه اولیه است. از مهم‌ترین هزینه‌های اولیه می‌توان به هزینه خرید و یا اجاره مکان مناسب، هزینه خرید ماشین آلات، هزینه اخذ مجوزها، هزینه خرید مواد اولیه و… اشاره کرد. در بین هزینه‌های مذبور قیمت تجهیزات خط تولید چیپس و ماشین آلات صنعتی از اصلی‌ترین هزینه‌ها در راه‌اندازی و تاسیس کارخانه تولید چیپس محسوب می‌شوند که بایستی پیش از هر اقدامی در راستای تاسیس کارخانه چیپس، برآورد شوند.

در این مقاله ابتدا انواع دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی) معرفی می‌شوند. سپس عوامل موثر بر قیمت دستگاه های خط تولید چیپس صنعتی و عوامل موثر بر قیمت دستگاه تولید چیپس سیب زمینی خانگی مورد بررسی قرار می‌گیرند. همچنین نکاتی در باب خرید دستگاه تولید چیپس نیز بیان می‌شوند. در نهایت نیز یک مجموعه معتبر و شناخته شده که در حوزه فروش دستگاه تولید چیپس فعالیت می‌کند معرفی خواهد شد.

انواع دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی)

انواع دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی) تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارند چراکه مصارف آن‌ها نیز با هم متفاوت هستند. به عنوان مثال از انواع دستگاه کوچک تولید چیپس در کارگاه‌های کوچک تولید چیپس استفاده می‌شود. درحالیکه در کارخانجات بزرگ با حجم تولیدات انبوه، به دستگاه‌های صنعتی و نیمه صنعتی با توان و ظرفیت بالا نیاز است.

در ادامه انواع دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی) مورد بررسی قرار می‌گیرند.

دستگاه های تولید چیپس صنعتی

انواع دستگاه‎‌های صنعتی مورد نیاز در خط تولید چیپس سیب زمینی عبارتند از:

دستگاه سرند خاک گیر

دستگاه سرند خاک گیر، دستگاهی صنعتی است که در ابتدای خط تولید چیپس قرار می‌گیرد. وظیفه این دستگاه جداسازی خاک اضافی موجود بر روی سیب زمینی‌ها با کمک تکنولوژی ویبره است. پس از گرفته شدن خاک اضافی روی سیب زمینی‌ها، این خاک‌ها از قسمت خروجی دستگاه‌ سرند، خارج می‌شوند.

دستگاه سورتیگ

یکی از دستگاه‌های صنعتی مورد نیاز در خط تولید چیپس سیب ‌زمینی دستگاه سورتیگ است. دستگاه سورتیگ وظیفه جداسازی و سایزبندی سیب‌ زمینی‌ها را در خط تولید چیپس بر عهده دارد. چراکه لازم است تمامی سیب‌ زمینی‌ها از نظر سایز متفاوت باشند و سیب زمینی‌های ریز و درشت در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

دستگاه پوست گیر

دستگاه پوست‌گیر سیب زمینی دارای دو نوع صنعتی و خانگی است و در خط تولید چیپس در حجم انبوه بسیار کاربردی و ضروری است. این دستگاه به گونه‌ای ساخته شده است که در مدت زمانی کوتاه، حجم بالایی از سیب زمینی‌ها را پوست می‌گیرد و لکه‌گیری می‌کند.

دستگاه تولید چیپس

دستگاه اسلایسر

دستگاه اسلایسر از دستگاه‌های ضروری در خط تولید چیپس است که جهت برش دادن سیب زمینی‌ها در حجم انبوه در مدت زمانی کوتاه، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه بلانچر یا شستشو

دستگاه بلانچر یا شستشو دستگاهی صنعتی است که در یک حوضچه آب غوطه‌ور است. این دستگاه در خط تولید چیپس بعد از دستگاه اسلایسر و خرد شدن سیب زمینی‌ها، جهت شست و شوی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه نوار آبگیر سانتیفیوژ

دستگاه نوار آبگیر سانتیفیوژ، یکی دیگر از انواع دستگاه‌های صنعتی لازم در خط تولید چیپس سیب زمینی است که پس از اینکه فرآیند شست و شو سیب زمینی‌ها انجام می‌شود به وسیله این دستگاه، آب اضافی سیب زمینی‌های اسلاید شده گرفته می‌شود. این عمل سبب می‌شود که سیب زمینی‌های اسلاید شده در مدت زمان بیشتری سالم و تازه بمانند.

دستگاه فرایر (سرخ کن)

یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌ها در کارخانجات تولید چیپس سیب زمینی دستگاه فرایر و یا دستگاه سرخ‌کن صنعتی است که با توجه به نام آن، برای سرخ کردن سیب زمینی‌های اسلاید شده استفاده می‌شود.

دستگاه طعم پاش

دستگاه طعم پاش یکی از دستگاه‌های مورد نیاز در کارخانه تولید چیپس است که پس از اینکه چیپس‌ها کاملا سرخ شدند، به وسیله این دستگاه طعم پاشی می‌شوند.

دستگاه تولید چیپس خانگی

معمولا به انواع مختلف دستگاه کوچک تولید چیپس که در رستوران‌ها، فست فودها و گاها برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند، دستگاه تولید چیپس خانگی می‌گویند. انواع دستگاه تولید چیپس خانگی موجود در بازار در نوع کارکرد با دستگاه‌های تولید چیپس صنعتی متفاوت هستند و دارای انواع متعددی نیز هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دستگاه‌های اسلایسر کوچک، دستگاه فر چیپس و… اشاره کرد. انواع دستگاه تولید چیپس خانگی در ردیف دستگاه‌های غیر صنعتی قرار می‌گیرند و مسلما قیمت دستگاه چیپس‌ساز غیر صنعتی از نوع صنعتی این دستگاه‌ها بسیار ارزان‌تر است.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه های خط تولید چیپس

انواع دستگاه چیپس ساز صنعتی قیمت ثابتی ندارند و عوامل متعددی در قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی تاثیر دارند که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌شود.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه چیپس سازی صنعتی عبارتند از:

برند دستگاه ها

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت دستگاه چیپس‌ساز غیر صنعتی و صنعتی، برند این دستگاه‌ها است. البته این دستگاه‌ها به جهت کیفیت و مرغوبیتی که داشته‌اند به اعتبار و محبوبیت رسیده‌اند. از این رو قیمت دستگاه چیپس ساز صنعتی در صورتیکه دارای برند معتبر و شناخته‌تر شده‌ای باشند بالاتر است.

ضمانتنامه (گارانتی)

دارا بودن ضمانتنامه نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت دستگاه چیپس ساز نیمه صنعتی و صنعتی است. ارائه ضمانتنامه توسط سازندگان انواع دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی) به این معناست که سازندگان این دستگاه‌ها تا حد بالایی به کیفیت و مرغوبیت کالاهای تولیدی خود اعتماد دارند که حاضرند دستگاه مورد نظر را با تضمین به مشتریان بفروشند. همچنین دارا بودن گارانتی یکی از نشانه‌های اورجینال بودن این قبیل دستگاه‌ها نیز هست. فلذا معمولا قیمت انواع دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی) که دارای ضمانتنامه هستند بالاتر است.

تجهیزات و کارایی دستگاه ها

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت دستگاه چیپس ساز صنعتی و غیر صنعتی، مجهز بودن و کارایی داشتن این دستگاه‌ها است. هر چقدر انواع دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی) مجهزتر و پیشرفته‌تر باشد قیمت بالاتری دارند. این موضوع به سال ساخت این دستگاه‌ها برمی‌گردد. چراکه معمولا با رشد تکنولوزی هر سال دستگاه‌های مجهزتری وارد بازار می‌شوند که البته برای استفاده از این نوع دستگاه‌ها به استخدام نیروهای متخصص و آموزش دیده نیاز است.

ظرفیت و توان دستگاه ها

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت دستگاه چیپس ساز صنعتی و غیر صنعتی، ظرفیت و توان این دستگاه‌ها است. هر چقدر دستگاه‌های تولید چیپس دارای ظرفیت و توان بیشتری باشند دارای قیمت بالاتری هستند، چراکه در این صورت کارایی بیشتری نیز دارند. از این رو قیمت انواع دستگاه کوچک تولید چیپس نیمه صنعتی با قیمت دستگاه های خط تولید چیپس صنعتی تفاوت قابل توجهی دارند.

قیمت دستگاه تولید چیپس

سلامت فنی دستگاه ها

بحث از سلامت فنی دستگاه‌ها در مواقعی مطرح می‌شود که قصد خرید انواع دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی) دست دوم مدنظر باشد. چراکه مسلما دستگاه‌های دست اول بایستی دارای سلامت فنی باشند که وارد بازار شوند. زمانیکه قصد خرید دستگاه‌های تولید چیپس دست دوم مدنظر است بایستی به سلامت فنی دستگاه‌ها توجه ویژه شود. البته این موضوع کاملا تخصصی است و بایستی توسط مهندسین ماشین آلات صنعتی تشخیص داده شود و افراد عادی توانایی چنین تشخیصی را ندارند.

مهندسین مربوطه با بررسی این موضوع می‌توانند در مورد قیمت دستگاه چیپس سازی صنعتی و خانگی به صورت تخصصی نظر دهند و مسلما دستگاه‌هایی که از سلامت فنی بهتری برخوردار باشند قیمت بالاتری را به خود اختصاص می‌دهند.

سن و میزان کارکرد دستگاه ها

سن و کارکرد دستگاه‌ها نیز در خرید دستگاه‌های کارکرده و دست دوم اهمیت می‌یابد. مسلما هرچقدر سن و میزان کارکرد یک دستگاه بیشتر باشد بر قیمت دستگاه چیپس سازی صنعتی و غیر صنعتی تاثیر می‌گذارد. چراکه هر دستگاهی که در خط تولید چیپس مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای عمر مفیدی است و چنانچه دستگاهی مدت زمان بیشتری در این صنعت به کار گرفته شده باشد طول عمر مفید آن کاهش می‌یابد و مسلما قیمت پایین‌تری خواهد داشت.

قیمت دستگاه تولید چیپس سیب زمینی خانگی

تمامی عوامل برشمرده شده موثر بر قیمت دستگاه چیپس ساز نیمه صنعتی و صنعتی، همان عواملی هستند که می‌توانند بر قیمت دستگاه تولید چیپس سیب زمینی خانگی نیز تاثیر داشته باشند. قیمت دستگاه چیپس ساز خانگی با توجه به نوع و اندازه‌های آن‌ها متفاوت است. معمولا مصارف دستگاه چیپس ساز خانگی در رستوران‌ها، فست فوت‌ها، هتل‌ها و گاها برای مصارف خانگی است.

نکات ضروری در خرید دستگاه تولید چیپس

در خرید دستگاه تولید چیپس بایستی برخی از نکات ضروری را مدنظر قرار داد تا بتوان خریدی مطمئن انجام داد.

قیمت دستگاه ها

توجه به قیمت، یکی از فاکتورهای اصلی در خرید دستگاه تولید چیپس است. چراکه گاها برخی از سودجویان اجناس تقلبی را با نام برندهای معتبر و شناخته شده اما با قیمت‌های پایین‌تر وارد بازار می‌کنند. از این رو پایین بودن بیش از اندازه قیمت دستگاه چیپس ساز خانگی، صنعتی و نیمه صنعی می‌تواند اماره‌ای بر تقلبی بودن دستگاه‌ها باشد.

دارا بودن ضمانتنامه و خدمات پس از فروش

یکی دیگر از فاکتورهایی که در هنگام خرید دستگاه تولید چیپس باید به آن توجه شود این است که دستگاه مورد نظر بایستی دارای ضمانتنامه و خدمات پس از فروش باشد. در واقع دارا بودن ضمانتنامه و خدمات پس از فروش دستگاه‌های تولید چیپس می‌تواند اورجینال بودن این دستگاه‌ها را نیز اثبات کند. چراکه قراردادن گارانتی و خدمات پس از فروش برای افرادی که اجناس تقلبی را وارد بازار می‌کنند صرفه اقتصادی ندارد.

خرید از نمایندگی ها و یا مراکز معتبر

بهتر است که حتما خرید انواع دستگاه تولید چیپس از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر انجام شود. چراکه این مجموعه‌ها اجناس اصل و با کیفیت را با قیمت حقیقی آن‌ها بفروش می‌رسانند. فلذا نگرانی از جهت تقلبی بودن دستگاه‌ها و یا خرید بالاتر از قیمت وجود نخواهد داشت.

خرید دستگاه تولید چیپس

فروش دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی)

همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد خرید دستگاه تولید چیپس بایستی از نمایندگی‌ها و یا مراکز مجاز و معتبر فروش دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی) انجام گیرد. شب چره مجموعه‌ای معتبر و خوش نام است که در حوزه مشاوره راه‌اندازی خط تولید چیپس و فروش دستگاه تولید چیپس صنعتی و نیمه صنعتی فعال است.

همچنین مجموعه شب چره در حوزه فروش خط تولید چیپس دست دوم نیز فعالیت می‌کند. این مجموعه شناخته شده، انواع دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی) را از دیگر کشورها وارد کشور می‌کند و با قیمتی کاملا اقتصادی به متقاضیان در داخل کشور می‌فروشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه مشاوره راه‌اندازی خط تولید چیپس، استعلام قیمت تجهیزات خط تولید چیپس کارخانه‌ای و همینطور قیمت دستگاه چیپس ساز خانگی، ثبت سفارش و خرید دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی) می‌توانید در ساعات کاری با شماره تلفن 09022253620 تماس برقرار کنید تا کارشناسان و مشاوران مجموعه شب چره شما را راهنمایی کنند.

سخن پایانی

در این مقاله انواع دستگاه تولید چیپس (صنعتی + خانگی) مورد بررسی قرار گرفتند. همچنین در باب عوامل موثر بر قیمت این دستگاه‌ها توضیحات لازم ارائه شدند. با توجه به توضیحات ارائه شده قیمت انواع دستگاه‌ خط تولید چیپس صنعتی بسیار بالاتر از قیمت دستگاه چیپس‌ساز غیر صنعتی (خانگی) است و این اختلاف قیمت به توان و ظرفیت این دستگاه‌ها برمی‌گردد. البته نکته قابل توجه در این مقاله توجه به فاکتورهای ضروری در هنگام خرید دستگاه تولید چیپس بود که توصیه شد خرید این دستگاه‌ها حتما از مراکز معتبر و شناخته شده انجام گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *