مراحل راه اندازی خط تولید آب معدنی

راهنمایی و مشاوره راه اندازی خط تولید آب معدنی

راه اندازی خط تولید آب معدنی نیز مانند راه‌اندازی هر کسب و کار دیگری به مشاوره و راهنمایی‌های اولیه نیاز دارد. از این‌رو اولین قدم در این مسیر، وجود یک راهنمای راه اندازی خط تولید آب معدنی متخصص و متبحر در این زمینه است.

گاها بسیاری از افراد در بدو ورود به این حوزه صنعتی نسبت به این موضوع غفلت می‌کنند و همین موضوع به ظاهر ساده می‌تواند در آینده مشکلات عدیده‌ای را برای این افراد به‌وجود بیاورد. چراکه برای متقاضیان این حوزه صنعتی لازم و ضروری است که پیش از هر اقدامی جهت راه اندازی خط تولید آب معدنی با اصول اولیه و اساسی این حوزه صنعتی آشنا شوند تا بتوانند در این حوزه موفق عمل کنند.

در این مقاله ابتدا مراحل راه اندازی خط تولید آب معدنی مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس در مورد انواع دستگاه‌های مورد نیاز جهت راه اندازی خط تولید آب معدنی توضیح داده می‌شود. همچنین در باب هزینه راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی، وام احداث کارخانه آب معدنی، میزان درآمد و سود کارخانه آب معدنی، قیمت خط تولید آب معدنی و نکات مهم در راه‌اندازی کارخانه آب معدنی نیز به اختصار توضیحات لازم داده خواهد شد. در نهایت نیز یک مجموعه معتبر و شناخته شده جهت مشاوره راه اندازی خط تولید آب معدنی معرفی می‌شود.

مراحل راه اندازی خط تولید آب معدنی

راه اندازی خط تولید آب معدنی دارای مراحل متعددی است که تمامی این مراحل مهم و حیاتی هستند و سهل‌انگاری در هر کدام از این مراحل می‌توانند سبب کاهش سود تولید آب معدنی در آینده شوند. از این رو لازم و ضروری است که از ابتدا تمامی مراحل راه اندازی خط تولید آب معدنی به دقت بررسی شوند.

مراحل راه اندازی خط تولید آب معدنی به صورت اصولی و گام به گام عبارتند از: 

یافتن مکان مناسب

اولین مرحله در راه اندازی خط تولید آب معدنی، یافتن مکان مناسب برای احداث کارخانه است. چراکه هر مکانی برای این امر نمی‌تواند مناسب باشد و بایستی مکانی را برای این امر در نظر گرفت که دارای وسعت کافی، تهویه مناسب و… باشد.

راه اندازی کارخانه آب معدنی

دریافت مجوزها

دریافت مجوزهای مربوطه، یکی دیگر از مراحل و شرایط راه اندازی خط تولید آب معدنی است. در واقع این مرحله یکی از مهم‌ترین مراحل جهت شروع کار است که بایستی پیش از هر اقدامی با جدیت پیگیری شود. مجوزهای لازم جهت راه‌اندازی کارخانه آب معدنی عبارتند از: مجوز تاسیس از سازمان آب منطقه‌ای، دریافت مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت، مجوزهای سازمان نظارت غذا و دارو و… .

عدم وجود هر کدام از این مجوزها می‌توانند سبب پلمپ کارخانه تولید آب معدنی و برباد رفتن سرمایه صاحبان این صنعت شوند. از این رو به هیچ عنوان نباید در این مورد سهل‌انگاری صورت گیرد.

مدیریت کسب و کار

یکی دیگر از مراحل و شرایط راه اندازی خط تولید آب معدنی، مدیریت کسب و کار است. منظور از مدیریت کسب و کار همان برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی طرحهای ذهنی و البته ملزومات این کسب و کار است. این طرح‌ها و برنامه‌ها مواردی همچون طرح‌های مالی (هزینه خط تولید آب آشامیدنی)، استراتژی بازاریابی، الگوی رفتاری و عملی کارکنان، مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق و… را شامل می‌شود. لازم به ذکر است که مدیریت صحیح کسب و کار تا حد قابل توجهی در بالا رفتن سود فروش آب معدنی می‌تواند موثر باشد.

برند سازی

انتخاب برند مناسب یکی دیگر از مراحل راه اندازی خط تولید آب معدنی است که نیازمند دقت کافی است. در واقع انتخاب برند مناسب، برندی است که ساده و با مفهوم باشد و به سادگی در ذهن مصرف‌کنندگان بماند. اگر چه ممکن است در ابتدای شروع فعالیت خط تولید آب معدنی، این موضوع خیلی مهم جلوه نکند اما در واقع با بالا رفتن تجربه‌های کاری و تولیدات گسترده، اهمیت برند مناسب و نقش آن در بازاریابی، تبلیغات و سود هر بطری آب معدنی خود را بیشتر نشان می‌دهد.

تجهیزات و ماشین آلات خط تولید آب معدنی

خرید تجهیزات و ماشین آلات خط تولید آب معدنی نیز یکی دیگر از مراحل و شرایط راه اندازی خط تولید آب معدنی است. همچنین بیشترین میزان هزینه راه اندازی خط تولید آب معدنی کوچک و بزرگ به خرید این ماشین‌آلات برمی‌گردد. در قسمت‌ بعدی در مورد انواع مختلف دستگاه‌های مورد نیاز در راه اندازی خط تولید آب معدنی بیشتر توضیح داده می‌شود.

دستگاه های مورد نیاز جهت راه اندازی خط تولید آب معدنی

از جمله مهم‌ترین تجهیزات و ماشین آلات خط تولید آب معدنی عبارتند از:

دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب، یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌ها در خط تولید آب معدنی است که از نوع صنعتی این دستگاه‌ها در کارخانجات تولید آب آشامیدنی و صنایع غذایی استفاده می‌کنند. دستگاه تصفیه آب صنعتی قابلیت تبدیل آب شور به آب شیرین را دارند و از طرفی دیگر با کم کردن املاح موجود در آب‌ها، سبب سبک‌تر شدن آب تصفیه شده می‌شوند. معمولا از دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی در کارخانجات بزرگ تولید آب معدنی و از دستگاه‌های تصفیه آب نیمه صنعتی در کارخانه کوچک آب معدنی استفاده می‌کنند.

راه اندازی خط تولید آب معدنی

دستگاه ضدعفونی کننده اشعه UVC و اوزن زن

دستگاه ضدعفونی کننده اشعه UVC و اوزن زن نیز یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های مورد نیاز در راه اندازی خط تولید آب معدنی است. این دستگاه در قسمت تصفیه آب‌ها کاربرد دارد. در مرحله تصفیه آب‌ها با استفاده از اشعه UVC و یا نور فرا بنفش، اقدامات لازم در جهت حذف ویروس‌ها و میکروب‌های موجود در آب‌ها انجام می‌گیرد.

روش کار این دستگاه به این شکل است که مولکول‌های باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در آب، توسط اشعه فرا بنفش این دستگاه شکسته می‌شوند و در نتیجه از بین می‌روند.

دستگاه تری بلوک

دستگاه تری بلوک، دستگاهی است که جهت ردیف کردن بطری‌ها، شستشو آن‌ها و همینطور پلمپ درب بطری‌های آب معدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه بادکن بطری

همانطور که از نام آن به ذهن متبادر می‌شود دستگاهی است که جهت بادکردن بطری‌های فشرده شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. چراکه بطری‌های آب معدنی که در کارخانه‌های بطری سازی تهیه می‌شوند به جهت موازین بهداشتی و همینطور جلوگیری از اشغال فضای اضافی به صورت فشرده شده ارائه می‌شوند. از این رو لازم است که به وسیله دستگاه بادکن بطری، باد شوند تا بتوان از آن‌ها برای پر کردن آب معدنی استفاده کرد.

دستگاه برچسب زنی (لیبل)

دستگاه برچسب زنی نوعی دستگاه بسته بندی آب معدنی است که وظیفه درج تاریخ تولید، انقضا، قیمت، سری ساخت و مشخصات دیگر آب معدنی تولید شده را بر عهده دارد. این دستگاه عمل لیبل‌زنی را با کمک هد حرارتی که دارد انجام می‌دهد.

دستگاه شیرینگ پک تونلی

دستگاه شیرینگ پک تونلی نیز دستگاهی است که در مراحل آخر خط تولید آب معدنی، جهت قرار دادن بطری‌های آب معدنی در پک‌های 6 تایی و 12 تایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوار نقاله بالابر بسته های شیرینگ شده

دستگاه نوار نقاله بالابر، دستگاهی است که در خط تولید آب معدنی، جهت جابه جایی بطری‌های آب معدنی‌ تولید شده به ارتفاعات بالاتر و یا پایین‌تر استفاده می‌کنند. در واقع می‌توان این دستگاه را به نوعی دستگاه انتقال آب معدنی‌های تولیدی به قسمت‌های مختلف کارخانه نیز دانست. این دستگاه در خط تولید انواع مواد غذایی نیز کاربرد دارد.

مخزن های ذخیره سازی آب‌ معدنی

مخازن ذخیره‌سازی آب معدنی، مخزن‌هایی هستند که مقادیر قابل توجهی از بطری‌های آب معدنی را در آن‌ها نگه‌داری می‌کنند. چراکه فروش تمامی بطری‌های آب معدنی تولید شده به یکباره ممکن نخواهد بود. از این رو از این مخزن‌ها جهت نگه‌داری آب‌ معدنی‌های تولید شده در کارخانه تولید آب معدنی استفاده می‌‌کنند.

در این قسمت از مقاله انواع دستگاه‌های مورد نیاز در خط تولید آب معدنی مورد بررسی قرار گرفتند و در مورد هر دستگاه نیز توضیحات تکمیلی لازم داده شد.

اکثر دستگاه‌های مورد نیاز در خط تولید آب معدنی، معرفی شدند. بسیاری از این دستگاه‌ها در بین تمامی کارخانجات بزرگ تولید آب معدنی با تولیدات انبوه و کارخانه کوچک آب معدنی یکسان هستند. همچنین تفاوتی بین مراحل اخذ مجوزهای مربوطه جهت راه اندازی کارخانه تولید آب معدنی در کارخانه کوچک آب معدنی با کارخانجات بزرگ تولید آب معدنی وجود ندارد.

در واقع بیشترین وجه تمایز کارخانه کوچک آب معدنی با کارخانجات بزرگ را می‌توان در مکان احداث کارخانه، حجم تولیدات روزانه و تعداد پرسنل و کارکنان کارخانه دانست.

هزینه راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی

بدیهی است که در بدو شروع هر نوع کسب و کاری، میزان سرمایه اولیه برای شروع کار مورد نظر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. راه اندازی خط تولید آب معدنی نیز از این امر مستثنی نیست. از این رو پیش از راه اندازی خط تولید آب معدنی لازم است برآوردی نسبت به هزینه‌های لازم و ضروری این صنعت صورت گیرد.

از مهم‌ترین هزینه راه اندازی خط تولید آب معدنی کوچک و بزرگ، می‌توان به هزینه مربوط به خرید ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز کارخانه، هزینه خرید و یا اجاره مکان تاسیس کارخانه، هزینه استخدام کارکنان و پرسنل، هزینه‌های مربوط به اخذ مجوزهای مربوطه، هزینه راه‌اندازی دستگاه‌ها، حقوق پرسنل و کارکنان، هزینه راه‌اندازی تصفیه‌خانه، هزینه خرید و تهیه وسایل اداری مجموعه و هزینه آزمایشگاه‌های لازم اشاره کرد.

البته با توجه به ظرفیت خط تولید آب معدنی این هزینه‌ها گاها متغیر خواهند بود. برخی از هزینه‌ها همچون هزینه خرید و راه‌اندازی دستگاه‌های مورد نیاز نسبتا ثابت هستند و هزینه راه اندازی خط تولید آب معدنی کوچک و بزرگ نیز برابر هستند، چراکه اقدامات لازم برای هر دو این محصولات تقریبا یکسان است. به عنوان مثال خط تولیدی با ظرفیتی معادل 6000 بطری در ساعت به 5 میلیارد هزینه اولیه نیاز دارد. البته همانطور که گفته شد برخی از هزینه‌ها ثابت و برخی متغیر هستند و همینطور زمان شروع فعالیت نیز در تغییر قیمت راه اندازی خط تولید آب معدنی موثر است.

یکی از راه‌های کاهش هزینه راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی، خرید خط تولید آب معدنی دست دوم است. خرید این دستگاه‌های کارکرده تا حد قابل توجهی می‌تواند در کاهش هزینه خط تولید آب آشامیدنی نقش داشته باشد. چراکه یکی از مهم‌ترین هزینه‌های پیش‌رو سرمایه‌داران و صاحبان کسب و کارهای صنعتی خرید دستگاه‌های مورد نیاز برای تاسیس کارخانجات تولید آب معدنی است.

یک سیستم تصفیه آب

وام احداث کارخانه آب معدنی

همانطور که در قسمت قبل عنوان شد هزینه خط تولید آب آشامیدنی نسبتا بالا است که بیشترین هزینه‌ها مربوط به هزینه ساخت مکان کارخانه و خرید دستگاه‌های مورد نیاز در این صنعت است. از این رو برخی از بانک‌ها در جهت حمایت از سرمایه‌داران داخلی و محصولات ایرانی اقدام به پرداخت وام احداث کارخانه آب معدنی به متقاضیان کرده‌اند.

تسهیلات وام احداث کارخانه آب معدنی را می‌توان در 3 دسته تقسیم‌بندی کرد که عبارتند از:

وام راه اندازی خط تولید آب معدنی

این وام شامل کمک هزینه‌ای جهت خرید دستگاه‌های مورد نیاز، خرید مکان احداث کارخانه و راه اندازی خط تولید آب معدنی می‌شود.

وام توسعه کارخانه آب معدنی

این وام جهت خرید ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن و پیشرفته‌تر برای تولیدات بیشتر اعطا می‌شود. تا صاحبان این کسب و کار به کمک آن بتوانند خط تولید آب معدنی را ارتقاء دهند.

وام سرمایه در گردش

وام سرمایه در گردش نیز نوع دیگری از وام احداث کارخانه آب معدنی است که به متقاضیان این حوزه صنعتی که برای تامین مواد اولیه با مشکلاتی مواجه هستند، تعلق می‌گیرد.

میزان درآمد و سود کارخانه آب معدنی

برخی از سوالات شایعی که در هنگام مشاوره راه اندازی کارخانه آب معدنی به وفور پرسیده می‌شوند، سوال از میزان سرمایه اولیه، میزان درآمد و سود کارخانه آب معدنی و همینطور سوال از قیمت تمام شده یک بطری آب معدنی هستند. چراکه در این کسب و کار نیز همچون هر کسب و کار دیگری، افراد به دنبال به دست آوردن سود و منفعت بیشتر هستند و هر فردی تمایل دارد که سرمایه خود را در کسب و کاری هزینه کند که برای او نفع و فایده کافی را داشته باشد. 

لازم به ذکر است که سود کارخانه آب معدنی نسبت به سایر نوشیدنی‌ها بسیار بالاتر است. علت این امر، مصارف بیشتر آب معدنی نسبت به سایر نوشیدنی‌ها است. همچنین آب، یکی از نوشیدنی‌هایی است که در تمامی فصول مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرفی دیگر با توجه به نبود آب آشامیدنی سالم در بسیاری از نقاط کشور، مصرف آب معدنی در این مناطق بیشتر است. وجود همین عوامل سبب بالاتر رفتن سود فروش آب معدنی نسبت به سایر نوشیدنی‌ها شده است.

البته سود تولید آب معدنی به مرور زمان و با بالاتر رفتن کیفیت محصولات و همینطور شناخته‌تر شدن برند کارخانه تولیدکننده آب معدنی بیشتر هم خواهد شد و مسلما در این مواقع صاحبان این کسب و کار می‌توانند بر روی صادرات این محصولات نیز حساب باز کنند.

گاها برخی از مشاوران در مشاوره‌های اولیه راه اندازی خط تولید آب معدنی با بر آورد سود هر بطری آب معدنی با محاسبه قیمت تمام شده یک بطری آب معدنی، رغبت خاصی برای سرمایه‌داران و صاحبان این کسب و کار ایجاد می‌کنند. 

این موضوع اگرچه صحت دارد و این صنعت سودده است اما به هر حال نباید فراموش کرد که در بدو احداث کارخانه تولید آب معدنی نمی‌توان انتظار سود هنگفت را داشت و لازم است که صاحبان این حوزه کسب و کار نیز صبور باشند و با جدیت به مسیر خود ادامه دهند تا بتوانند با گذشت زمان کافی، هزینه راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی را از سود فروش آب معدنی به دست بیاورند.

نکات مهم در راه اندازی کارخانه آب معدنی

تا این قسمت از مقاله نکات مهمی در باب مراحل راه اندازی خط تولید آب معدنی و همینطور دستگاه‌های خط تولید آب معدنی گفته شد که هر کدام از موارد گفته شده می‌توانند به افرادی که قصد ورود به این حوزه را دارند کمک قابل توجهی بکنند. در این قسمت قصد بر این است که به افراد واجد شرایط، مشاوره راه اندازی کارخانه آب معدنی داده شود.

اولین مشاوره راه اندازی کارخانه آب معدنی به افراد علاقه‌مند به این حوزه کسب و کار این است که سرمایه اولیه خود را برآورد نمایند و با توجه به بودجه موجود، کسب و کار خود را آغاز نمایند. چراکه در صورت کافی نبودن سرمایه اولیه، گاها برخی از اصول مهم فاکتور گرفته می‌شوند و همین امر سبب پایین آمدن کیفیت محصول تولید شده خواهد شد.

دومین موضوع مهم در راه اندازی کارخانه آب معدنی مربوط خرید دستگاه‌های مورد نیاز در خط تولید آب معدنی است. لازم است که در خرید تمامی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خط تولید آب معدنی وسواس بسیار به خرج داده شود و دستگاه‌های با کیفیت بالا خریداری شوند. چراکه در واقع هر دستگاه خط تولید آب معدنی که نقض داشته باشد، در کار سایر دستگاه‌ها نیز اختلال اساسی ایجاد می‌کند و این موضوع در طولانی مدت مشکلات عدیده‌ای را برای تولید کنندگان در این حوزه ایجاد خواهد کرد.

سومین موضوع مهم در راه‌اندازی کارخانه آب معدنی که می‌تواند نقش قابل توجهی در میزان فروش خط تولید آب معدنی داشته باشد نوع بازاریابی و تبلیغات است. در واقع در بسیاری از موارد دیده می‌شود که یک برند آب معدنی بسیار با کیفیت است اما به جهت عدم استفاده از بازاریابی صحیح در تبلیغات، فروش خوبی نخواهد داشت و گاها همین امر سبب سرخوردگی صاحبان این کسب و کار می‌شود.

چهارمین موضوع مهم و حیاتی در راه اندازی خط تولید آب معدنی تدوین و نگارش طرح توجیهی کارخانه آب معدنی است. متاسفانه بسیاری از صاحبان این کسب و کار در این زمینه اقدام به دانلود طرح توجیهی تولید آب معدنی از منابع ناشناخته می‌کنند که این امر مشکلات عدیده‌ای را برای این افراد در پی خواهد داشت. چراکه تدوین و نگارش طرح توجیهی کارخانه آب معدنی، امری کاملا تخصصی است و لازم است که حتما توسط کارشناسان و متخصصان حوزه صنایع غذایی، تدوین و نگارش شود.

مشاوره راه اندازی خط تولید آب معدنی با شب چره

مجموعه شب چره یک مجموعه معتبر و شناخته شده است که کارشناسان، مشاوران و مهندسین صنایع غذایی متخصص را در یک تیم قوی و متبحر، گرد هم آورده است. این تیم مقتدر در نقش یک راهنمای راه اندازی خط تولید آب معدنی از لحظه شروع تا لحظه ارتقاء این کسب و کار شانه به شانه در کنار صاحبان این کسب و کار حضور دارد.

از مهم‌ترین خدمات مجموعه شب چره در حوزه مشاوره راه اندازی خط تولید آب معدنی عبارتند از:

  • مشاوره در برآورد میزان سود هر بطری آب معدنی و ارائه راهکارهایی جهت تولیدات بیشتر و بالا بردن سود تولید آب معدنی
  • محاسبه هزینه‌های اولیه و قیمت راه اندازی خط تولید آب معدنی
  • مشاوره خرید انواع دستگاه‌های مورد نیاز در خط تولید آب معدنی
  • مشاوره مجوزهای مورد نیاز جهت راه اندازی خط تولید آب معدنی و نحوه اخذ آن‌ها از مراجع مربوطه
  • مشاوره چگونگی استخدام کارکنان و پرسنل متخصص
  • مشاوره خرید و برآورد قیمت کارخانه آب معدنی با در نظر گرفتن تمامی امکانات موجود در کارخانه
  • مشاوره تدوین و نگارش طرح توجیهی کارخانه آب معدنی

لازم به ذکر است که امکان دانلود رایگان طرح توجیهی کارخانه آب معدنی از سایت‌های متعددی وجود دارد اما استفاده از این قبیل طرح‌های توجیهی آماده به هیچ عنوان توصیه نمی‌شوند. چراکه این قبیل طرح‌های توجیهی نمی‌توانند خیلی دقیق باشند و مطمئننا همه موارد مورد نیاز را نیز پوشش نمی‌دهند.

از این رو به تمامی صاحبان کسب و کارهای صنعتی توصیه موکد می‌شود که صرفا در صورتی اقدام به دانلود رایگان طرح توجیهی کارخانه آب معدنی از سایت‌های متععد کنند، که صرفا قصد آشنایی بیشتر با نحوه نگارش و تدوین طرح توجیهی مورد نظر را داشته باشید. نگارش و تدوین طرح توجیهی خط تولید آب معدنی، حتما بایستی به کارشناسان و متخصصان حوزه صنایع غذایی که دانش و تجربه کافی در این زمینه دارند سپرده شود.

مجموعه شب چره با دارا بودن تیم متخصص و متبحر خود بهترین مشاوره‌ها را در باب نگارش و تدوین طرح توجیهی تولید آب معدنی به متقاضیان ارائه می‌دهد. همچنین مجموعه شب چره به جز اقدامات گفته شده، در حوزه واردات انواع دستگاه‌های خط تولید آب معدنی کارکرده و دست دوم به متقاضیان این حوزه صنعتی نیز فعال است. این مجموعه معتبر و شناخته شده بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌های مورد نیاز در خط تولید آب آشامیدنی را در بستری کاملا قانونی و مجاز وارد کشور می‌کند و در ایران به فروش می‌رساند.

جهت راهنمایی و مشاوره راه اندازی کارخانه آب معدنی، برآورد قیمت کارخانه آب معدنی جهت خرید، مشاوره طرح توجیهی خط تولید آب معدنی، استعلام قیمت ماشین آلات کارخانه آب معدنی، ثبت سفارش و خرید دستگاه‌‌های خط تولید آب معدنی می‌توانید در ساعات کاری با شماره تلفن 09022253620 تماس برقرار کنید تا مشاوران و کارشناسان مجموعه شب چره شما را راهنمایی کنند.

مشاوره راه اندازی کارخانه آب معدنی

سخن پایانی

در این مقاله سعی و تلاش مجموعه شب چره در نقش یک راهنمای راه اندازی خط تولید آب معدنی بر این بود که تمامی نکات و اصول مهم و اساسی در راه اندازی خط تولید آب معدنی را به زبانی ساده و قابل درک بیان کند. از این رو تمامی مراحل راه اندازی خط تولید آب معدنی به همراه دستگاه‌های مورد نیاز در این صنعت، هزینه‌ها و قیمت راه اندازی خط تولید آب معدنی مورد بررسی قرار گرفتند. همچنین در زمینه نگارش طرح توجیهی و اهمیت آن و معایب دانلود طرح توجیهی تولید آب معدنی از منابع متفرقه نیز توضیحات لازم داده شد.

امید است که متقاضیان این صنعت با به‌کار‌گیری توضیحات ارائه شده در این مقاله بتوانند کاملا اصولی نسبت به راه اندازی خط تولید آب معدنی اقدام کنند و سود قابل توجهی را به دست بیاورند.

19 پاسخ
  1. محمدرضا مرشدی
    محمدرضا مرشدی says:

    سلام . از راهنمایی شما سپاسگزارم . آیا ممکنه که تطف کنید و قیمت یک خط تولید را اعلام کنید . همچنین فضا و سالن مورد نیاز حداقل چقدر هست . باتشکر

    پاسخ
    • manager
      manager says:

      برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در این زمینه می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.
      ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

      ۸۸۵۲۶۰۴۵
      ۸۸۱۷۶۰۸۵
      با تشکر.

      پاسخ
  2. مجید مسعودی
    مجید مسعودی says:

    سلام
    من مجید مسعودی هستم
    در رابطه با راه اندازی کارخانه آب آشامیدنی ابتدا چند سوآل داشتم
    ۱_آیا در محدوده تهران برای آب آشامیدنی مجوز میدهند .؟
    ۲_ حداقل مکان برای تولید آب آشامیدنی چقدر است ؟
    ۳ _ حد اقل سرمایه چه میزان باید باشد تا راه اندازی شود ؟
    ممنونم منتظر پاسخ شما هستم .

    پاسخ
    • manager
      manager says:

      با سلام.
      ازاینکه از سایت ما دیدن فرمودید بسیار سپاسگزاریم.
      لطفا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه موضوع مورد نظر با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.
      ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

      ۸۸۵۰۹۲۶۴
      ۸۸۵۰۹۳۷۶
      با تشکر.

      پاسخ
    • manager
      manager says:

      با سلام
      دوست عزیز قیمت خط تولید بستگی به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت خط تولید، بسیار متفاوت است.
      برای کسب اطلاعات بیشتر به راحتی میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

      پاسخ
  3. م ر.
    م ر. says:

    با سلام مادر زمین کشاورزی خودمون اب گازدار. داریم یعنی آبی که از چاهمون بیرون میاد خود به خود گازداره آیا میشه روش سرمایه گذاری کرد؟

    پاسخ
    • manager
      manager says:

      سلام
      بسته به نوع دستگاه ها و خط تولید و دیگر مسائل میزان سرمایه اولیه مورد نیاز متفاوت است، برای کسب اطلاعات کامل با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *