دستگاه خط تولید آب معدنی دست دوم

فروش خط تولید آب معدنی دست دوم

در چند سال اخیر فروش خط تولید آب معدنی دست دوم در بین صاحبان این کسب و کار صنعتی رونق قابل توجهی داشته است. چراکه این امر راهکاری مفید و کاربردی برای کاهش هزینه‌های راه اندازی خط تولید آب معدنی بوده است. با بالا رفتن میزان تقاضا نسبت به دستگاه‌های خط تولید آب معدنی کارکرده، مجموعه‌های متعددی به حوزه واردات و فروش خط تولید آب معدنی دست دوم ورود کردند. اما در این میان تنها برخی از این مجموعه‌ها موفق شدند نیاز اصلی صاحبان این کسب و کار را به خوبی درک کنند و در این بازار رقابت پابرجا باقی بمانند.

البته از دید بسیاری از صاحبان کسب و کارهای صنعتی، راه اندازی خط تولید آب معدنی دست دوم بسیار ساده و سودده است. اما بر خلاف تصور عوام، راه اندازی خط تولید آب معدنی دست دوم اصلا امر ساده‌ای نیست و چنانچه دقت کافی در این حوزه صورت نگیرد، ممکن است ضررهای غیر قابل جبرانی برای صاحبان این کسب و کار در آینده به وجود بیاورد.

در این مقاله ابتدا در باب اقدامات لازم در راه‌اندازی خط تولید آب آشامیدنی توضیحاتی داده می‌شود. سپس نکاتی که در خرید خط تولید آب معدنی دست دوم باید به آن‌ها توجه شود، مورد بررسی قرار می‌گیرند. همچنین در مورد عوامل موثر بر قیمت این دستگاه‌ها توضیح داده می‌شود. در نهایت هم یک مرکز معتبر جهت فروش خط تولید آب معدنی دست دوم معرفی خواهد شد.

راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی

از مهم‌ترین مواردی که در راه‌اندازی خط تولید آب آشامیدنی باید مورد توجه قرار گیرد، میزان سرمایه اولیه متقاضیان برای ورود به این صنعت است. چراکه ورود به این صنعت نیز مانند هر حوزه صنعتی دیگری نیازمند خرجکردهای اولیه‌ است.

برخی از این هزینه‌ها شامل هزینه خرید و یا اجاره مکان تاسیس کارخانه، هزینه اخذ مجوزهای مورد نیاز از مراجع مربوطه، هزینه خرید دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز خط تولید آب معدنی، هزینه مواد اولیه جهت تولیدات، هزینه استخدام کارکنان و پرسنل و… می‌شوند.

برخی از این هزینه‌ها قابل کم کردن نیستند و باید در هر صورت پرداخت شوند اما در برخی از هزینه‌ها می‌توان با برخی از تدابیر صرفه‌جویی کرد. در ادامه برخی از مهم‌ترین هزینه‌های اولیه راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی و چگونگی کم کردن این هزینه‌ها بررسی می‌شود.

خرید و یا اجازه مکان تاسیس کارخانه

یکی از هزینه‌های اولیه برای تاسیس کارخانه آب معدنی، خرید و یا اجاره مکان مناسب جهت احداث کارخانه است. با توجه به میزان سرمایه اولیه می‌توان مقیاس کارخانه را مشخص کرد و مکان مناسب را برای تاسیس کارخانه آب معدنی در نظر گرفت. البته برخی از بانک‌ها نیز به منظور تاسیس کارخانه‌های مواد غذایی وام‌هایی را در نظر گرفته‌اند که در صورتی که متقاضیان واجد شرایط باشند می‌توانند از این وام‌ها جهت خرید و یا اجاره مکان تاسیس کارخانه استفاده کنند.

خرید خط تولید آب معدنی دست دوم

تجهیزات و ماشین ‌آلات صنعتی

یکی دیگر از اصلی‌ترین هزینه‌های تاسیس و راه اندازی کارخانه آب معدنی، هزینه تجهیزات و ماشین ‌آلات خط تولید آب معدنی است. گاها بسیاری از صاحبان این کسب و کار با برآورد هزینه‌ها با میزان سرمایه اولیه، از تاسیس کارخانه تولید آب معدنی ناامید می‌شوند. در حالیکه می‌توان با برخی از تدابیر کارشناسی، هزینه‌های اولیه خرید تجهیزات و ماشین ‌آلات آب معدنی را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که می‌توان در این راستا انجام داد، خرید خط تولید آب معدنی دست دوم به جای دست اول است. در حال حاضر مراکزی هستند که در حوزه فروش خط تولید آب معدنی دست دوم فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال قیمت دستگاه بسته بندی آب معدنی دست دوم، می‌تواند تا 50 درصد کمتر از دستگاه بسته‌بندی آب معدنی دست اول باشد.

از آنجایی‌ که دستگاه‌های بسته‌بندی آب معدنی از اصلی‌ترین دستگاه‌های موجود در خط تولید آب آشامیدنی هستند می‌توان با جایگزین کردن دستگاه‌های بسته‌بندی آب معدنی کارکرده در هزینه‌های خرید ماشین ‌آلات کارخانه آب معدنی تا حد قابل توجهی صرفه‌جویی کرد. 

ناگفته نماند که قیمت دستگاه بسته بندی آب معدنی دست دوم هم متغیر است و چنانچه دستگاهی مجهزتر باشد و یا از نظر فنی از سلامت بیشتری برخوردار باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. همچنین با توجه به اینکه کیفیت بسته‌بندی و شکیل بودن بسته‌های آب معدنی، تاثیر بالایی در جذب مشتریان ایفا می‌کنند، به متقاضیان توصیه می‌شود که صرفا قیمت دستگاه بسته بندی آب معدنی دست دوم را ملاک خرید این ماشین ‌آلات قرار ندهند و حتما دستگاهی را خریداری کنند که تمام فاکتورهای لازم را دارا باشد.

اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوطه

اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوطه هم از جمله هزینه‌های ضروری اولیه است که قابلیت صرفه‌جویی ندارد. مهم نیست که هدف متقاضیان، تاسیس کارخانه تولید آب معدنی در مقیاس کوچک و یا تاسیس کارخانه آب معدنی در مقیاس بزرگ با تولیدات انبوه باشد؛ چراکه هزینه‌های مربوط به اخذ مجوزها از مراجع مربوطه در هر حال یکسان هستند و بایستی پرداخت شوند.

استخدام کارکنان و پرسنل متخصص

یکی دیگر از هزینه‌های راه‌اندازی خط تولید آب آشامیدنی، هزینه استخدام کارکنان و پرسنل است. این هزینه هم از جمله هزینه‌های ضروری در این صنعت است که با برخی از تدابیر می‌توان در برخی از هزینه‌های آن صرفه‌جویی کرد. جهت صرفه‌جویی در هزینه استخدام کارکنان و پرسنل می‌توان از نیروهای متخصص و متبحر و آشنا به دستگاه‌های خط تولید آب معدنی استفاده کرد و بدین صورت هزینه‌های آموزش اولیه به پرسنل و کارکنان را کاهش داد.

خرید خط تولید آب معدنی دست دوم

مسلما خرید و راه اندازی خط تولید آب معدنی دست دوم بسیار سخت‌تر از مواقعی است که ماشین ‌آلات دست اول خریداری می‌شوند. چراکه در خرید دستگاه‌های کارکرده، لازم است حتما فاکتورهایی را لحاظ کرد تا بتوان خریدی مطمئن انجام داد.

از مهم‌ترین موضوعات مهم در خرید خط تولید آب معدنی دست دوم عبارتند از:

سلامت فنی دستگاه ها

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که در خرید خط تولید آب معدنی دست دوم بایستی مورد توجه قرار داده شود، سلامت فنی دستگاه‌ها است. البته تشخیص این موضوع برای افراد غیر متخصص اصلا ساده نیست و نیازمند دانش مهندسی ماشین آلات صنایع غذایی است. دارا بودن سلامت فنی دستگاه‌ها از اصلی‌ترین عوامل در اختلاف قیمت خط تولید آب معدنی دست دوم محسوب می‌شود.

قیمت خط تولید آب معدنی دست دوم

برند دستگاه ها

از دیگر مواردی که در خرید خط تولید آب معدنی دست دوم باید به آن دقت شود، برند ماشین‌ آلات و تجهیزات خط تولید آب معدنی دست دوم است. چراکه برخی از برندهای ماشین ‌آلات خط تولید آب معدنی، سابقا امتحان خود را از نظر کیفیت و مرغوبیت پس داده‌اند و از این جهت در میان صاحبان این کسب و کار شناخته شده هستند. مسلما بهتر است که چنانچه قصد خرید دستگاه‌های کارکرده مدنظر است، به دنبال برندهای شناخته شده و معتبر بود.

در حقیقت هر چقدر که خط تولید آب معدنی دست دوم مجهزتر و دارای دستگاه‌های پیشرفته‌تری باشد در کیفیت و طعم آب معدنی تولیدی تاثیر بیشتری دارد و در نتیجه امکان بالاتر رفتن قیمت نهایی محصول بیشتر می‌شود.

میزان کارکرد و عمر مفید دستگاه ها

در خرید خط تولید آب آشامیدنی دست دوم به میزان کارکرد و عمر مفید دستگاه‌ها هم بایستی توجه شود. به این دلیل که هر دستگاهی که تولید می‌شود، به طور تقریبی عمر مفیدی هم برای آن تعریف می‌شود. مسلما با کارکرد بیش از اندازه ماشین ‌آلات خط تولید آب معدنی، عمر مفید این دستگاه‌ها کاهش می‌یابند. از این رو بایستی توجه شود که دستگاه‌هایی خریداری شوند که میزان کارکرد آن‌ها کمتر باشد تا مدت زمان بیشتری قابلیت استفاده در خط تولید آب معدنی را داشته باشند و به تعمیرات و سرویس‌دهی کمتری نیازمند باشند.

سال ساخت (سن دستگاه‌ها)

سال تولید دستگاه‌ها هم از دیگر عوامل مهمی است که در هنگام خرید خط تولید آب آشامیدنی دست دوم باید مورد توجه قرار گیرد. چراکه با توجه به رشد تکنولوژی، هر سال دستگاه‌های مجهزتری وارد بازار می‌شوند که نسبت به دستگاه‌های قدیمی‌تر عملکرد و کارایی بهتری دارند؛ به همین دلیل بهتر است که دستگاه‌هایی خریداری شوند که سال ساخت و تولید آن‌ها جدیدتر باشد.

ضمانتنامه (گارانتی)

ضمانتنامه و یا گارانتی نیز از موضوعات مهمی است که باید پیش از خرید خط تولید آب معدنی دست دوم مورد بررسی قرار داده شود. بهتر است که خرید ماشین ‌آلات صنعتی دست دوم از مراکزی انجام شوند که به همراه فروش خط تولید آب معدنی دست دوم، گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌دهند. در واقع این مراکز با توجه به اعتمادی که به تجهیزات و ماشین ‌آلات دست دوم خود دارند، این امتیاز را برای مشتریان لحاظ می‌کنند.

مجموعه شب چره از جمله مجموعه‌هایی است که در فروش خط تولید آب معدنی دست دوم، به خریداران ضمانتنامه سلامت کالا می‌دهد و خدمات پشتیبانی پس از فروش نیز دارد.

قیمت خط تولید آب معدنی دست دوم

همانطور که در قسمت‌ قبل بیان شد، یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی، هزینه و قیمت خط تولید آب معدنی دست دوم است که معمولا به عوامل متعددی بستگی دارد. از این جهت نمی‌توان قیمت ثابتی را برای این نوع ماشین ‌آلات صنعتی در نظر گرفت.

در واقع تمامی عواملی که در هنگام خرید خط تولید آب آشامیدنی دست دوم باید مورد توجه قرار گیرند، در قیمت خط تولید آب معدنی دست دوم تاثیر مستقیم دارند. به عنوان مثال هرچقدر که برند دستگاه‌های دست دوم شناخته‌تر شده باشند و یا میزان کارکرد کمتری داشته باشند قیمت بالاتری خواهند داشت.

فروش خط تولید آب معدنی دست دوم

کیفیت و کارایی دستگاه‌های خط تولید آب آشامیدنی تا حد قابل توجهی در کیفیت محصول تولید شده نهایی تاثیر دارند. از این رو بهتر است که جهت خرید تجهیزات و ماشین‌ آلات خط تولید آب معدنی دست دوم، نهایت دقت را به خرج داد و دستگاه‌های با کیفیت و مرغوب را خریداری کرد. چراکه این موضوع در طولانی مدت سوددهی خود را نشان می‌دهد. به عنوان مثال، دستگاه‌های با کیفیت و مرغوب طول عمر بالاتری دارند و در طول زمان استفاده از آن‌ها، کمتر نیازمند تعمیرات و سرویس‌دهی خواهند بود.

در چند سال اخیر مجموعه‌های متعددی به حوزه واردات و فروش خط تولید آب معدنی دست دوم ورود کرده‌اند اما تنها برخی از مجموعه‌های مزبور توانستند در حوزه فروش خط تولید آب معدنی دست دوم موفق عمل کنند.

یکی از مجموعه‌های معتبر و شناخته شده در که در حوزه واردات و فروش خط تولید آب معدنی دست دوم بسیار موفق عمل کرد و توانست در مدتی کوتاه پس از ورود به حوزه واردات و فروش خط تولید آب معدنی دست دوم، مشتریان بی‌شماری را به سوی خود جذب کند، مجموعه شب چره بود. علت موفقیت مجموعه شب چره به این دلیل است که این مجموعه پیش از هر اقدامی جهت فروش خط تولید آب معدنی دست دوم؛ ابتدا نیاز بازار و صاحبان این کسب و کار را به خوبی شناسایی کرد.

مجموعه شب چره جهت بررسی این نیاز اقدام به تشکیل یک تیم متخصص از کارشناسان صنایع غذایی و مهندسین ماشین ‌آلات صنعتی کرد و بدین صورت از ابتدا کاملا حرفه‌ای وارد حوزه واردات و فروش خط تولید آب معدنی دست دوم شد.

در واقع هدف مجموعه شب چره صرف فروش خط تولید آب معدنی دست دوم نبود. بلکه کمک به تولیدات داخلی از عمده‌ترین هدف‌های مجموعه شب چره بوده و هست. به همین دلیل مجموعه شب چره برای متقاضیان خرید انواع دستگاه‌های خط تولید آب معدنی دست دوم امکانی را فراهم آورده است که این افراد بتوانند پیش از اقدام به خرید دستگاه‌ها، ابتدا با تیم کارشناسان و متخصصان این مجموعه مشاوره کنند.

کلیه جلسات مشاوره در مجموعه شب چره با حضور کارشناسان صنایع غذایی و مهندسین ماشین ‌آلات صنعتی برگزار می‌شوند. در این جلسات با توجه به نیاز متقاضیان مشاوره‌هایی در حوزه راه اندازی خط تولید آب معدنی دست دوم، معرفی انواع دستگاه‌های مورد نیاز در این صنعت، تدوین و نگارش طرح توجیهی مواد غذایی و… ارائه می‌شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دستگاه‌های خط تولید آب معدنی دست دوم، ثبت سفارش و خرید خط تولید آب معدنی دست دوم، استعلام قیمت و مشاوره طرح توجیهی تولید آب معدنی، می‌توانید همه روزه در ساعات کاری با مجموعه شب چره در تماس باشید تا کارشناسان مجموعه شب چره شما را راهنمایی کنند.

فروش خط تولید آب معدنی دست دوم

سخن پایانی

در این مقاله با عنوان فروش خط تولید آب معدنی دست دوم، ابتدا کلیه اقدامات لازم جهت راه اندازی خط تولید آب آشامیدنی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی جهت کاهش هزینه‌ها پیشنهاد شد. یکی از روش‌های کاهش هزینه‌های اولیه، خرید خط تولید آب معدنی دست دوم بود که در این باره نیز توضیحات نسبتا مفصلی ارائه شد. همچنین در باب عوامل موثر بر قیمت این دستگاه‌ها نیز توضیحاتی داده شد. در نهایت نیز مجموعه شب چره به عنوان یکی از مجموعه‌های مجاز و معتبر در حوزه فروش خط تولید آب معدنی دست دوم خدمت شما عزیزان معرفی شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *