قیمت دستگاه های کارخانه نوشابه سازی

فروش ماشین آلات نوشابه سازی

در چند سال اخیر بازار فروش ماشین آلات نوشابه سازی رونق بالایی گرفته است و دلیل این امر هم بالا رفتن میزان تقاضا نسبت به این نوشیدنی محبوب بوده است. نوشابه یکی از انواع نوشیدنی‌هایی است که معمولاً تبلیغات منفی که در مورد آن می‌شود، تاثیر چندانی بر فروش آن نداشته است و این نوشیدنی همچنان در لیست نوشیدنی‌های محبوب همه افراد در سنین مختلف بوده و هست.

در این مقاله ابتدا انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات مورد نیاز در کارخانه‌های نوشابه‌سازی معرفی می‌شوند. سپس در باب نکات مهمی که در هنگام خرید ماشین آلات نوشابه‌سازی لازم است که حتماً رعایت شوند، توضیح داده می‌شود. همچنین عوامل موثر بر قیمت دستگاه های کارخانه نوشابه سازی و مراکز فروش ماشین آلات نوشابه سازی نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

انواع ماشین آلات نوشابه سازی

از مهم‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز در کارخانه نوشابه سازی می‌توان به دستگاه اینتر میکس، پاستوریزاتور پلیتی، پرشر سوئیچ دانفوس، سخت‌گیر مغناطیسی، سوپاپ اطمینان، درجه بخار پکتر، ترموستات اگزوز، پمپ‌های تخلیه مواد شیمیایی، مشعل، دستگاه تصفیه اسمز معکوس، دستگاه تزریق گاز، تری بلوک، نوار نقاله خط تولید، چیلر، لیبل‌زن، جت پرینتر، شیرینگ پک و… اشاره کرد.

نکات مهم در خرید ماشین آلات نوشابه سازی

خرید دستگاه‌ها و ماشین آلات خط تولید نوشابه باید از مراکزی که به صورت مجاز و قانونی در حوزه فروش ماشین آلات نوشابه سازی، فعالیت می‌کنند انجام شود، چراکه در آن صورت خریداران با مشکلاتی همچون نقض فنی دستگاه‌ها مواجه نخواهند بود.

برخی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات نوشابه‌سازی باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از: 

  ۱) در خرید انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات نوشابه‌سازی بایستی به ضمانت‌نامه و یا گارانتی این دستگاه‌ها نیز توجه شود. بهتر است که خرید از مراکزی صورت گیرد که ضمانت‌نامه نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

  ۲) تولیدکنندگان بایستی در هنگام خرید انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات نوشابه سازی، مخصوصاً در مواقعی که ماشین آلات دست دوم را خریداری می‌کنند، از سلامت فنی دستگاه‌ها اطمینان حاصل کنند. چراکه در غیر این صورت هزینه هنگفتی را بایستی جهت تعمیرات و سرویس این نوع دستگاه‌ها متحمل شوند.

  ۳) از مهم‌ترین نکات در خرید دستگاه‌ها و ماشین آلات نوشابه‌سازی، خرید دستگاه‌ها و ماشین آلات متناسب با خط تولید است. این موضوع معمولاً توسط مجموعه‌هایی که در حوزه فروش ماشین آلات نوشابه سازی فعالیت می‌کنند گفته نمی‌شود؛ اما در واقع موضوع مهمی است که بی‌توجهی به آن ممکن است در روند تولیدات اخلال جدی ایجاد کند.

  ۴) سن دستگاه‌ها و میزان کارکرد آن‌ها نیز از نکات مهمی است که نباید بی توجه از کنار آن گذشت. البته این مورد معمولاً در زمان خرید ماشین آلات نوشابه‌سازی دست دوم اهمیت می‌یابد. لازم است که در زمان خرید این نوع دستگاه‌ها، دقت شود که میزان عمر مفید آن‌ها به اتمام نرسیده باشد.

فروش ماشین آلات نوشابه سازی

عوامل موثر بر قیمت دستگاه های کارخانه نوشابه سازی

قیمت دستگاه های کارخانه نوشابه سازی به عوامل متعددی بستگی دارند که مهم‌ترین آن‌ها دست اول بودن و یا دست دوم بودن این دستگاه‌ها و ماشین آلات است. برخی دیگر از ویژگی‌ها نیز هستند که بر قیمت خط تولید انواع نوشابه‌ها تاثیر دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کیفیت و برند دستگاه‌ها، مجهز بودن، سلامت فنی، سن دستگاه‌ها و میزان کارکرد آن‌ها اشاره کرد. البته مواردی همچون میزان کارکرد، سلامت فنی و سن دستگاه‌ها از عوامل موثر بر قیمت دستگاه های کارخانه نوشابه سازی دست دوم هستند.

فروش ماشین آلات نوشابه سازی

همان‌طور که پیش‌تر نیز توضیح داده شد، به جهت بالا بودن میزان تقاضا نسبت به مصرف نوشابه، تولیدکنندگان بی‌شماری به این صنعت ورود کرده‌اند و یا قصد ورود به این حوزه را دارند. ازاین‌رو بازار فروش ماشین آلات نوشابه سازی نیز گرم شده است و مجموعه‌های متعددی به حوزه فروش ماشین آلات نوشابه سازی روی آورده‌اند. متاسفانه تمامی این مجموعه‌ها با سازوکار اصلی این حوزه آشنایی ندارند.

لازم به ذکر است که ورود به حوزه فروش ماشین آلات نوشابه سازی، نیازمند دارا بودن دانش کافی در حوزه ماشین آلات و دستگاه‌های نوشابه‌سازی است. چراکه خریداران معمولاً اطلاعات کاملی نسبت به انواع مختلف دستگاه‌های نوشابه‌سازی ندارند و برخی از اطلاعات را از فروشندگان کسب می‌کنند. در این مواقع چنانچه افراد فعال در حوزه فروش ماشین آلات نوشابه سازی نتوانند این اطلاعات را بسته به نیاز خریداران در اختیار آنان قرار دهند، مسبب ضرر تولیدکنندگان خواهند شد.

شب چره یک مجموعه فعال و شناخته شده است که چندین دهه سابقه موفق و درخشان در حوزه فروش ماشین آلات نوشابه سازی دارد. این مجموعه معتبر دارای کادری متخصص و متبحر از کارشناسان صنایع غذایی، مهندسین ماشین آلات صنعتی، مهندسین شیمی و مکانیک است. این افراد با توجه به نیاز متقاضیان بهترین و مطلوب‌ترین دستگاه‌های خط تولید کارخانه نوشابه‌سازی را به آنان معرفی می‌کنند.

به‌عنوان‌مثال گاهی ممکن است یک دستگاه نوشابه سازی بسیار مجهز هم باشد؛ اما برای به‌کارگیری در یک خط تولید قدیمی کارایی نداشته باشد و یا بلعکس ممکن است یک دستگاه قدیمی از برند معروف و شناخته شده‌ای هم باشد؛ اما برای راه‌اندازی یک کارخانه نوشابه‌سازی جدید و نوپا، مناسب و کاربردی نباشد. فلذا خرید انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات نوشابه سازی باید از مجموعه‌های معتبری که در حوزه مشاوره ماشین آلات خط تولید نیز فعال هستند، صورت گیرد.

شب چره مجموعه‌ای است که بیشتر از اینکه دغدغه فروش ماشین آلات نوشابه سازی خود را به تولیدکنندگان داشته باشد، به رشد تولیدات و بازار داخلی فکر می‌کند. همین موضوع نیز سبب شده است که این مجموعه پیش از فروش ماشین آلات نوشابه سازی، ترتیب یک جلسه مشاوره را با خریداران بدهد و در این جلسه مشاوره، اطلاعات کامل را در اختیار این افراد قرار دهد. ازاین‌رو خریداران با ذهنی باز و اطلاعات مکفی درباره خرید دستگاه‌ها و ماشین آلات نوشابه‌سازی مورد نیازشان تصمیم گیری می‌کنند.

همچنین لازم به ذکر است که مجموعه شب چره در حوزه مشاوره راه‌اندازی کارخانه نوشابه‌سازی، تغییر فرمولاسیون نوشابه، نگارش طرح توجیهی انواع نوشیدنی‌ها و… نیز فعال است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه انواع مشاوره‌های فوق ذکر، استعلام قیمت خط تولید نوشابه گازدار، ثبت سفارش و خرید انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات نوشابه‌سازی دست اول و دست دوم، می‌توانید همه روزه در ساعات اداری با شماره تلفن 09022253620 تماس برقرار کنید تا کارشناسان و مشاوران مجموعه شب چره شما را راهنمایی کنند.

سخن پایانی

در این مقاله با عنوان فروش ماشین آلات نوشابه سازی، ابتدا انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات مورد نیاز در این صنعت معرفی شدند. سپس برخی از نکات مهمی که در هنگام خرید ماشین آلات نوشابه‌سازی بایستی رعایت شوند، مورد بررسی قرار گرفتند. همچنین در باب عوامل موثر بر قیمت دستگاه های کارخانه نوشابه سازی و مراکز فروش ماشین آلات نوشابه سازی نیز توضیحات لازم داده شدند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *