تامین مواد اولیه صنایع غذایی

نحوه فروش مواد اولیه صنایع غذایی

از گذشته‌ها تا به امروز، فروش مواد اولیه صنایع غذایی در بین مجموعه‌های متعددی که در زمینه واردات این محصولات فعالیت داشته و دارند به صورت مستقیم و غیر مستقیم وجود داشته است. بدیهی است که خرید مستقیم از وارد کننده دارای منافع بیشتری از خرید غیر مستقیم این محصولات از واسطه‌ها است. البته مهم‌تر از خرید مستقیم از وارد کننده، این است که مواد اولیه وارداتی صنایع غذایی، کیفیت و مرغوبیت لازم برای عرضه به بازار را داشته باشند و متقاضیان با اطمینان خاطر نسبت به خرید مواد اولیه صنایع غذایی اقدام کنند تا در نهایت محصولات غذایی تولیدی این کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، دارای بالاترین استانداردهای غذایی و دارویی باشند.

در این مقاله ابتدا مهم‌ترین مواد اولیه وارداتی صنایع غذایی آورده می‌شود و توضیحات لازم پیرامون آن‌ها داده خواهد شد. سپس در باب تامین مواد اولیه صنایع غذایی توضیح داده می‌شود. همچنین در مورد مزایای خرید مواد اولیه صنایع غذایی از مجموعه شب‌چره توضیحات لازم ارائه خواهد شد. در نهایت نیز توضیحاتی در راستای فروش مواد اولیه صنایع غذایی داده می‌شود.

مهم ترین مواد اولیه وارداتی صنایع غذایی

مواد اولیه وارداتی صنایع غذایی به موادی گفته می‌شوند که در کشور مبدا یافت نمی‌شوند و یا اینکه تولید آن‌ها کیفیت مطلوب را نخواهند داشت و مهم‌تر از این موارد، گاها تولیدات این محصولات دارای صرفه اقتصادی برای کشور مبدا نیستند. از این رو برخی از مواد اولیه صنایع غذایی در داخل کشور تولید نمی‌شوند و وارداتی هستند. مسلما هر چقدر این مواد اولیه کیفیت بهتری داشته باشند در کیفیت محصول غذایی تولید شده از این مواد اولیه، تاثیر خواهند داشت.

از مهم‌ترین مواد اولیه وارداتی صنایع غذایی می‌توان به اسید فسفریک، ژلاتین، پودر نارگیل، کنسانتره پروتئین شیر،کلرید کلسیم، گلیسیرین غذایی، وانیل، پودر کاکائو، اسید سیتریک، اسید لاکتیک، مارگارین، آب اکسیژنه، کارموزین، رنگ کارامل، روغن کرم کاکائو و لاکتوز اشاره کرد.

تامین مواد اولیه صنایع غذایی

بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای صنایع غذایی، ترجیح می‌دهند که از مواد اولیه وارداتی صنایع غذایی استفاده کنند. چراکه گاها هم مرغوبیت بیشتری دارند و هم از نظر قیمت، مقرون بصرفه‌تر هستند. از این رو با توجه به میزان تقاضای بالا در این زمینه، بازار فروش مواد اولیه صنایع غذایی بسیار گرم شده است و برخی از مجموعه‌ها با واردات این محصولات وظیفه تامین مواد اولیه صنایع غذایی را برای کارخانجات و کارگاه‌های مواد غذایی بر عهده گرفتند.

البته اگرچه مجموعه‌های متعددی به فروش مواد اولیه صنایع غذایی روی آوردند اما مسلما برد نهایی با مجموعه‌ای‌ است که بتواند مواد اولیه وارداتی صنایع غذایی را با بهترین کیفیت و مرغوبیت و مهم‌تر از آن با قیمت مناسب به بازار عرضه کند.

خرید مواد اولیه صنایع غذایی

مزایای خرید مواد اولیه صنایع غذایی از مجموعه شب چره

متقاضیان در خرید مواد اولیه صنایع غذایی از مجموعه‌های وارداتی بایستی نهایت دقت را داشته باشند تا محصولی با کیفیت، مرغوب و سلامت و همینطور با قیمت مناسب را تهیه کنند. چراکه تمامی این موارد در کیفیت و مرغوبیت محصول نهایی تاثیر مثبتی خواهد داشت. مجموعه شب‌چره یکی مجموعه‌های فعال در حوزه واردات و فروش مواد اولیه صنایع غذایی است که سابقه درخشانی در این حیطه دارد. از مهم‌ترین مزایای خرید مواد اولیه صنایع غذایی از مجموعه شب چره عبارتند از:

کیفیت و مرغوبیت

از مهم‌ترین مزایای خرید مواد اولیه صنایع غذایی از مجموعه شب چره، کیفیت و مرغوبیت محصولات وارداتی توسط این مجموعه است. چراکه این مجموعه ابتدا بررسی می‌کند که برای مثال اسید لاکتیک که از مواد اولیه بسیاری از غذاها و نوشیدنی‌ها محسوب می‌شود، در کدام کشور کیفیت بهتری دارد. مجموعه شب چره پس از این بررسی‌ها، نسبت به واردات محصول مورد نظر از کشور مدنظر اقدام می‌کند. از این رو مواد اولیه وارداتی صنایع غذایی که توسط مجموعه شب چره به فروش می‌رسند دارای بالاترین سطح کیفیت و مرغوبیت هستند.

سلامت و تازگی محصولات

یکی دیگر از مزایای خرید مواد اولیه صنایع غذایی از مجموعه شب چره، سلامت و تازگی محصولات وارداتی توسط این مجموعه است. چراکه به جهت رعایت تمامی موازین قانونی، واردات مواد اولیه صنایع غذایی توسط مجموعه شب چره بدون کمترین معطلی صورت می‌گیرد که همین موضوع سبب شده است مواد اولیه مواد غذایی در نهایت سلامت و تازگی به کشور وارد و بفروش برسند.

قیمت مناسب

از دیگر مزایای خرید مواد اولیه صنایع غذایی از مجموعه شب چره قیمت مناسب مواد غذایی وارداتی است. دلیل این امر این است که واردات مواد اولیه صنایع غذایی توسط شب چره با کمترین واسطه صورت می‌گیرد و همین امر سبب می‌شود که قیمت نهایی فروش مواد اولیه صنایع غذایی، بسیار کاهش پیدا کند. در واقع خرید از مجموعه شب چره، خرید مستقیم از وارد کننده است و مسلما خرید مستقیم از وارد کننده، تا حد قابل توجهی می‌تواند سبب کاهش هزینه‌های اضافی شود.

فروش مواد اولیه صنایع غذایی

همانطور که پیش‌تر بیان شد، شب چره یکی از مجموعه‌های شناخته شده و معتبر و دارای مجوز است که در زمینه واردات و فروش مواد اولیه صنایع غذایی فعالیت می‌کند. این مجموعه از بدو فعالیت تا به امروز، کیفیت و مرغوبیت را در اولویت فعالیت خود قرار داده است و با تحقیق و تفحسی که پیش از واردات هر ماده غذایی انجام می‌دهد. سعی بر این داشته که بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه صنایع غذایی را از کشورهای مختلف وارد کند. این مجموعه شناخته شده تا به امروز بسیار موفق عمل کرده است.

البته از دیگر نقاط قوت مجموعه شب‌چره وجود مشاوران و کارشناسان متخصص در این حوزه است. در واقع مجموعه شب‌چره بیش از اینکه دغدغه فروش مواد اولیه صنایع غذایی وارداتی را داشته باشد، دغدغه تولیدات با کیفیت مواد غذایی کارخانجات و کارگاه‌های داخلی را داشته و دارد. از این رو پیش از ثبت سفارش و یا فروش مواد اولیه صنایع غذایی به متقاضیان، ابتدا با صاحبان کسب‌وکارهای صنعتی ترتیب جلسات مشاوره را می‌دهد و اطلاعات کافی در زمینه خرید مواد اولیه صنایع غذایی را به این دسته از افراد ارائه می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مواد اولیه وارداتی صنایع غذایی، ثبت سفارش و خرید این محصولات می‌توانید با شماره تلفن 09022253620 تماس برقرار کنید تا کارشناسان و مشاوران مجموعه شب‌چره، شما را راهنمایی کنند.

فروش مواد اولیه صنایع غذایی

سخن پایانی

در این مقاله با عنوان فروش مواد اولیه صنایع غذایی، لیستی از مهم‌ترین مواد اولیه وارداتی صنایع غذایی آورده و سپس نکاتی در باب تامین مواد اولیه صنایع غذایی بیان شد. همچنین درمورد فروش و خرید مواد اولیه صنایع غذایی نیز توضیحات کاملی ارائه شد. ضمن این توضیحات، یکی از بهترین مجموعه‌هایی که در حوزه واردات و فروش مواد اولیه صنایع غذایی فعالیت می‌کنند نیز معرفی گردید. ثبت سفارش و یا خرید مواد اولیه صنایع غذایی از مجموعه شب چره می‌تواند کیفیت محصول نهایی تولید شده در کارخانجات و کارگاه‌های مواد غذایی را تا حد قابل توجهی تضمین کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *