فندق روکش دار با طعم ماست و سبزی

فندق روکش دار با طعم ماست و سبزی

مجموعه شب چره به سفارش شما مشتریان عزیز می‌تواند فندق روکش دار با طعم ماست و سبزی و یا هر محصول دیگر دلخواهتان را تولید کند. برای دریافت مشاوره با شماره 09022253620 تماس بگیرید.

خواص فندق روکش دار

فندق مزایای خاصی دارد و حاوی مقادیر زیاد چربی‌های غیر اشباع است، که تقریبا 79٪ کل چربی‌ها است و فقط 4٪ از چربی‌های اشباع شده را تشکیل می‌دهند. این مقدار زیاد چربی‌های غیر اشباع شده در فندق باعث به وجود آمدن بسیاری از مزایای سلامتی، از جمله پایین آمدن خطر کلسترول، بیماری قلبی، سکته مغزی و کاهش چربی شکم شما می‌شود!

افزایش وزن سالم

بعضی از شما که احساس می‌کنید خیلی لاغر هستید، می‌توانید فندق بخورید تا مقدار کمی وزن سالم اضافه کنید، زیرا فندق حاوی مقادیر زیادی چربی‌های غیر مستقیم است که جز چربی‌های سالم بدن محسوب می‌شوند ؛ شما باید آن را در روال روزانه بخورید و عاقلانه آن را مصرف کنید. به یاد داشته باشید که از مصرف بیش از اندازه آن اجتناب کنید که منجر به اثرات منفی بسیاری خواهد شد.

افزایش سطح باروری با فندق

مطالعات نشان می‌دهند که این مغز، دارای قدرت کم کردن سطح قند خون، بهبود حساسیت به انسولین و در نتیجه کمک به بهبود سطح باروری است.

هیدراته نگهداشتن پوست

فندق چنان چه در بالا ذکر شد حاوی مقدار زیادی از ویتامین E است. این ویتامین E همراه با چربی‌های موجود در این مغز به مرطوب سازی و آبرسانی پوست کمک می‌کند؛ بنابراین پوست را نرم، لطیف و صاف نگه می‌دارد. پوست به طور مشخصی درخشان دیده می‌شود و کم‌ترین اثری از چربی در پوست دیده نمی‌شود.

مبارزه با آکنه

استفاده از این مغز فراتر از شکلات و مافین است. فندق همراه با دانه‌های قهوه یک عنصر عالی برای تهیه اسکراب مخصوص پوست‌های مستعد به آکنه است. 1 قاشق چایخوری فندق را خرد کنید و آن را همراه با نصف قاشق چایخوری قهوه و نصف قاشق چایخوری شکر و همین طور مقداری روغن نارگیل یا روغن زیتون مخلوط کنید. برای درمان آکنه پوست‌تان از این اسکراب استفاده کنید.

درمان موهای آسیب دیده

فندق می‌تواند برای حفظ سلامت موهایتان بسیار مفید و موثر باشد. همانطور که قبلا ذکر شد، فندق حاوی ویتامین E است که یک ویتامین ضروری برای پوست و موهایتان محسوب می‌شود؛ بنابراین اگر شما موهای خشک و آسیب دیده دارید، می‌توانید به راحتی روی پوست سر خود اعمال کنید. همچنین استفاده از فندق موهای شما را در تمام طول روز محافظت خواهد کرد.

بهبود و افزایش عملکرد بدن

خوردن فندق در حالت معمول روزانه باعث می‌شود که مطمئن شوید هر قسمت از بدن شما به درستی کار خود را انجام می‌دهد. این عمدتا به دلیل ترکیب مس و منگنز موجود در فندق است؛ بنابراین خوردن فندق، تقریبا 15٪ میزان توصیه شده روزانه مصرف مس و 21٪ منگنز را به شما می‌دهد. مس نقش مهمی را برای تضمین عملکرد مناسب بدن ایفا می‌کند؛ زیرا آن بخشی از اکثر آنزیم بدن است، در حالی که منگنز برای متابولیسم کربوهیدرات مهم است.

کمک به بهبود زخم

فندق یک ماده بسیار کارآمد برای زخم‌های باز شما خواهد بود. شما می‌توانید این مزایا را از روغن فندق دریافت کنید. می‌توانید آن را در منطقه زخم اعمال کنید و به سرعت شاهد بهبود زخم خواهید بود؛ زیرا فندق دارای اثر قابض است که به طور گسترده‌ای برای بهبود بسیاری از زخم‌ها شناخته شده است. همچنین حاوی آرژنین است که یک اسید آمینه مفید برای درمان زخم محسوب می‌شود.

تقویت سیستم ایمنی با فندق

همانطور که قبلا ذکر شد، فندق حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی مانند منگنز، منیزیم، پتاسیم و کلسیم است که بدون شک جریان خون شما را در بدن حفظ می‌کند. دلیل مشترک این که چرا سیستم ایمنی بدن شما افزایش می‌یابد، این است که جریان گردش خون در بدن شما کامل است. جدا از این، فندق چربی اشباع زیادی را به شما نمی‌دهد که مانع از جریان خوان در اثر انباشته شدن شود.

کاهش استرس و اضطراب

فندق حاوی مقدار مناسبی از اسید آلفا لینولنیک و همینطور اسیدهای چرب امگا 3 است. این عناصر همراه با ویتامین‌های گروه B نقش مهمی در پیشگیری و تعدیل اختلالات مختلف روانشناختی، از جمله اضطراب، استرس، افسردگی و حتی اسکیزوفرنی دارند. این عناصر همچنین حافظه شما را بهبود می‌دهند و نقش مهمی در سنتز انتقال دهنده‌های عصبی نظیر سروتونین دارند. چند تکه شکلات تلخ حاوی فندق میل کنید تا این مشکلانی روحی را از خودتان دور نگه دارید.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره واردات بادام زمینی به ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *