فندق روکش دار با طعم پنیر

فندق روکش دار با طعم پنیر

مجموعه شب چره به سفارش شما مشتریان عزیز می‌تواند فندق روکش دار با طعم پنیر و یا هر محصول دیگر دلخواهتان را تولید کند. برای دریافت مشاوره با شماره 09022253620 تماس بگیرید.

خواص فندق روکش دار

فندق نوعی آجیل از درخت فندق است که در حال حاضر به یکی از آجیل‌های بسیار محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است. فندق در کشورهای یونان، ایتالیا، انگلستان و نیمه‌ای از ایالات متحده بیشترین میزان تولید را دارد. اما به طور عمده در ترکیه تولید می‌شود؛ زیرا این کشور تقریبا 75 درصد تولید جهانی فندق را دارد. ما شرط می‌بندیم که شما قبلا می‌دانستید فندق مزایای زیادی برای سلامتی بدن شما دارد، خوب شما کاملا درست فکر می‌کردید.

تنظیم فعالیت عضله و ماهیچه

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، منیزیم نقش مهمی در حفظ سطح مناسب کلسیم در بدن و سلول‌های بدن دارد. بنابراین به انقباض عضلانی کمک می‌کند و از فشار بیش از حد در عضلات نیز جلوگیری می کند. این تاثیر باعث کاهش تنش عضلانی می‌شود و از خستگی عضلانی، اسپاسم، گرفتگی و درد جلوگیری می‌کند. همچنین مطالعات نشان می‌دهند که دوز مناسب منیزیم می‌تواند به تقویت عضلات کمک کند و مقدار مناسب منیزیم نیز می‌تواند سلامت استخوان شما را بهبود بخشد.

کمک به حفظ سلامت مفصل و استخوان

فندق حاوی مقادیر زیادی از منگنز است. منگنز برای بهبود تراکم استخوان مفید خواهد بود و همچنین در برابر بسیاری از بیماری‌ها مانند پوکی استخوان مبارزه می‌کند.

کمک به سلامت قلب و عروق

اولین مزیتی که می‌توانید از فندق دریافت کنید این است که به سلامت سیستم قلبی عروقی و حفظ آن کمک خواهد کرد، زیرا حاوی اسیدهای الیئین است که نوعی از چربی‌های اشباع نشده هستند. اسید اولئیک می‌تواند به کاهش کلسترول LDL یا کلسترول بد کمک کند، همچنین توانایی حفظ و حتی افزایش میزان کلسترول HDL یا کلسترول خوب در بدن را نیز دارد.

علاوه بر این، فندق حاوی مقدار بسار زیادی از منیزیم، یک نوع از مواد معدنی است که برای تنظیم میزان کلسیم در بدن شما بسیار مفید است و در نتیجه از داشتن کلسیم بیش از حد در بدن جلوگیری می‌کند. کلسیم در واقع برای بدن شما بسیار لازم و ضروری است، اما مقدار بیش از حد آن در بدن، باعث ضربان نامنظم قلب خواهد شد. وجود مقدار کافی کلسیم در بدن، قلب را آرام‌تر می‌کند.

جلوگیری از افزایش کلسترول

آیا می‌دانید که فندق نیز برای کاهش کلسترول بسیار مفید است؟ بله این واقعیت دارد؛ بنابراین اگر شما در رژیم غذایی خود تقریبا 40 گرم فندق در روز مصرف کنید، می‌توانید به کاهش کلسترول بد و افزایش و حفظ کلسترول خوب کمک کنید. در حقیقت یک مطالعه نشان می‌دهد که خوردن 1 گرم فندق، به ازای هر کیلوگرم وزن بدن شما می‌تواند میزان LDL کلسترول بد را کاهش دهد.

گزینه ای عالی و مناسب برای گیاه خواران

فندق نیز یک منبع عالی غذایی برای افرادی است که گیاه خوار هستند. دلیل این انتخاب مقدار پروتئین موجد در فندق است. بنابراین اساسا گیاه‌خوارها که غذاهای مبتنی بر حیوانات را نمی‌خورند و پروتئین هم به طور عمده از غذاهای بر پایه حیوانات بدست می‌آید. فندق می‌تواند راه حل کامل برای این مشکل باشد، زیرا فندق حاوی 15 گرم پروتئین در هر 100 گرم است.

همچنین بخوانید: آشنایی با مراحل راه اندازی خط تولید روغن خوراکی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *