فندق روکش دار با طعم کچاپ

فندق روکش دار با طعم کچاپ

مجموعه شب چره به سفارش شما مشتریان عزیز می‌تواند فندق روکش دار با طعم کچاپ و یا هر محصول دیگر دلخواهتان را تولید کند. برای دریافت مشاوره با شماره 09022253620 تماس بگیرید.

خواص فندق روکش دار

هنگامی که شما در رژیم غذایی هستید، گاهی اوقات ممکن است وسوسه شوید تا میان وعده‌های ناسالم مصرف کنید که این باعث افزایش اشتهای شما نیز خواهد شد و اضافه وزن ایجاد می‌کند. هنگامی که شما می‌خواهید یک غذای سبک داشته باشید، می‌توانید فندق را به جای میان وعده‌های ناسالم جایگزین کنید. هر 30 گرم فندق، 176 کالری با 3 گرم الیاف رژیم غذایی، به شما می‌دهد که بدون شک باعث خواهد شد معده شما برای مدت طولانی‌تری پر بماند و احساس سیری داشته باشید.

فندق منبع غنی از پروتئین

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، فندق یک غذای کامل برای گیاه‌خوارانی است که از پروتئین مبتنی بر حیوانات دوری می‌کنند. معلوم شد که فندق به دلیل منبع بالای پروتئین، شناخته شده است. با مصرف فندق، حداقل 17 گرم پروتئین دریافت خواهید کرد، که برای حفظ حافظه و تمرکز بیشتر در طول روز مفید است.

فندق منبع غنی از ویتامین K

یکی دیگر از مواد مغذی که می‌توانید در بیشتر موارد از مصرف فندق دریافت کنید، ویتامین K است. این ویتامین K نقش مهمی در سیستم ایمنی بدن شما ایفا می‌کند. این ویتامین، همراه با آهن، بسیار مهم است تا از آسیب‌های مزمن یا خونریزی بیش از حد محافظت کند. علاوه بر این، این ویتامین K نیز برای افزایش و تحریک جذب کلسیم در بدن شما مفید خواهد بود.

فندق برای کمک به درمان بیماری های گرفتگی قائدگی

زنانی که در دوران قائدگی دچار گرفتگی، بخصوص در رحم می‌شوند، می‌توانند از فندق استفاده کنند. اگر در طول دوره قاعدگی اغلب از گرفتگی عضلات رنج می‌برید، باید فندق را در اسرع وقت مصرف کنید؛ زیرا حاوی مقادیر زیادی منیزیم، کلسیم و ویتامین E است که می‌تواند درد ناشی از گرفتگی‌ها را کاهش دهد و این مواد مغذی نیز به شما کمک می‌کند تا چرخه قاعدگی بهتر و آسان‌تری داشته باشید.

فندق منبع غنی از آنتی اکسیدان

فندق معمولا به دلیل منبع بالای آنتی اکسیدان‌های قوی که دارد، شناخته شده است؛ بنابراین شکی نیست که فندق بدن شما را از آسیب رادیکال‌های آزاد مضر محافظت می‌کند و سلامت بدن شما را در تمام طول روز حفظ می‌کند.

فندق منبع غنی از ویتامین E

فندق یکی از بهترین غذاها به عنوان منبع ویتامین E است. 100 گرم فندق حاوی حدود 15 درصد از مصرف روزانه توصیه شده از ویتامین E می‌باشد. دریافت مقدار کافی ویتامین E، از هر بیماری مرتبط با کم خونی جلوگیری می‌کند، زیرا باعث تقویت سیستم ایمنی بدن نیز خواهد شد.

فندق منبع غنی آهن

علاوه بر مقدار زیادی از ویتامین E که می‌توانید از طریق مصرف فندق دریافت کنید، این آجیل باعث می‌شود تا مواد مغذی دیگری را نیز دریافت کنید. با مصرف فندق، شما تقریبا 30 درصد از مصرف روزانه آهن را دریافت خواهید کرد. این خیلی بالاست نه؟ آهن نیز از کم خونی محافظت می‌کند و مسئولیت حمل خون غنی از اکسیژن را از ریه به بخش‌های دیگر بدن شما بر عهده دارد.

همچنین بخوانید: خرید، فروش و قیمت خط تولید نوشابه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *