خرید خط تولید کارخانه آب معدنی

قیمت خط تولید آب معدنی و آب آشامیدنی

سوال از قیمت خط تولید آب معدنی و آب آشامیدنی، یکی از سوالات مهم در راه‌اندازی خط تولید آب معدنی کوچک و بزرگ است. این موضوع به قدری مهم و ضروری است که در مشاوره راه اندازی خط تولید آب معدنی و در برآورد هزینه‌های اولیه تاسیس کارخانه و حتی در نگارش طرح توجیهی این صنعت هم، قیمت خط تولید آب آشامیدنی کوچک و بزرگ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عوامل متعددی در قیمت خط تولید کامل آب معدنی تاثیر دارند و این عوامل در زمان خرید این دستگاه‌ها، اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. از این رو با شناخت عوامل تاثیرگذار بر قیمت خط تولید آب آشامیدنی می‌توان تا حد قابل توجهی برخی از هزینه‌های احتمالی در تاسیس کارخانه آب معدنی را کاهش داد.

در این مقاله ابتدا عوامل موثر بر قیمت خط تولید کامل آب معدنی مورد بررسی قرار می‌گیرند. سپس در باب نکاتی که در هنگام خرید خط تولید کارخانه آب معدنی بایستی به آن‌ها توجه شود، توضیحاتی داده می‌شود. در نهایت نیز مجموعه‌ای معتبر در فروش خط تولید آب آشامیدنی کوچک و بزرگ معرفی خواهد شد.

عوامل موثر بر قیمت خط تولید آب معدنی و آب آشامیدنی

قیمت خط تولید آب معدنی و آب آشامیدنی از اصلی‌ترین هزینه‌های راه‌اندازی یک کارخانه تولید آب معدنی است و چنانچه پیش از تاسیس کارخانه در این باره تحقیق و بررسی کافی صورت نگیرد، ممکن است به از بین رفتن سرمایه اولیه تاسیس کارخانه منجر شود. البته اطلاع از قیمت خط تولیدی آب معدنی، صرفا جهت تاسیس کارخانه نیست بلکه در برخی از مواقع جهت ارتقاء خط تولید آب معدنی خرید دستگاه‌های جدید لازم است که در این مواقع نیز قیمت خط تولید بطری آب معدنی اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت خط تولید آب معدنی و آب آشامیدنی عبارتند از:

ظرفیت و توان دستگاه ها

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت خط تولید آب معدنی و آب آشامیدنی ظرفیت و توان این خطوط است. منظور از ظرفیت و توان این است که خط تولید مزبور، تا چه میزان توانایی تولیدات روزانه آب معدنی را دارد. مسلما هر چقدر این توان و ظرفیت بالاتر باشد، قیمت خط تولید آب معدنی و آب آشامیدنی افزایش پیدا می‌کند.

مسلما خط تولید یک کارگاه کوچک آب معدنی با کارخانه‌ای که روزانه تولیدات بالایی دارد، یکسان نیست. البته منظور نوع دستگاه‌ها نیست؛ چراکه دستگاه‌هایی که در خط تولید یک کارگاه کوچک آب معدنی مورد استفاده قرار می‌گیرند با کارخانه‌های بزرگ و تولیدات گسترده یکی هستند، اما تفاوت در توان و ظرفیت این دستگاه‌ها است. به عنوان مثال در خط تولید کارخانه آب معدنی با تولیدات انبوه، معمولا از دستگاه‌های سنگین صنعتی استفاده می‌شود. در حالیکه در خط تولید یک کارگاه کوچک آب معدنی، دستگاه‌های نیمه صنعتی کاربرد بیشتری دارند. 

فروش خط تولید آب معدنی

برند دستگاه ها

برند و کیفیت دستگاه‌ها، از دیگر عوامل موثر بر قیمت خط تولید آب معدنی و آب آشامیدنی است. هرچقدر دستگاه‌های به کار گرفته شده در خط تولید آب آشامیدنی کوچک و بزرگ معتبرتر و شناخته شده‌تر باشند، قیمت خط تولید آب معدنی بالاتر می‌رود.

برخی از برندهای دستگاه‌های خط تولید آب معدنی به جهت کیفیت و مرغوبیتی که داشته‌اند به محبوبیت بالایی در بین متقاضیان این صنعت رسیده‌اند و همین امر نیز سبب شده است که برای حفظ مشتریان خود کیفیت را حفظ کنند. در واقع به دلیل کیفیت و مرغوبیت این دستگاه‌ها، قیمت خط تولیدی آب معدنی دستگاه‌های برند، بسیار بالاتر است.

نوسانات بازار

نوسانات بازار نیز در بالا و پایین رفتن قیمت خط تولید آب معدنی بی‌تاثیر نبوده و نیست. این مورد را به سهولت نمی‌توان تشخیص داد. اما گاها در برخی از برهه‌ها به جهت بالا رفتن میزان تقاضا، قیمت خط تولید آب معدنی و آب آشامیدنی افزایش می‌یابند که البته این نوسانات در هر حوزه صنعتی و تولیدی همیشه بوده و هست.

از این رو افرادی که قصد خرید این قبیل دستگاه‌ها را دارند باید به دنبال قیمت روز خط تولید آب معدنی باشند. اما متاسفانه در بیشتر مواقع در سایت‌های فروش ماشین ‌آلات صنعتی، قیمت روز خط تولید آب معدنی درج نمی‌شود؛ اما مجموعه شب چره با درک کامل نسبت به این موضوع و به جهت احترامی که برای صاحبان کسب و کارهای صنعتی قائل است، امکانی را فراهم کرده که متقاضیان بتوانند انواع دستگاه‌های خط تولید آب معدنی را به همراه قیمت روز خط تولید آب معدنی در سایت این مجموعه مشاهده کنند.

دستگاه های دست اول یا دست دوم

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت خط تولید آب معدنی و آب آشامیدنی مربوط به دست اول و یا دست دوم بودن دستگاه‌ها است. مسلما قیمت خط تولیدی آب معدنی دست اول نسبت به دستگاه‌های کارکرده، در صورتی‌که از یک برند و کیفیت باشند بالاتر است.

ناگفته نماند که به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان این کسب و کار برای راه‌اندازی خط تولید آب معدنی و یا ارتقاء خط تولید، تمایل به خرید دستگاه‌های کارکرده دارند. چراکه دستگاه‌های دست دوم، قیمت مناسب‌تری نسبت دستگاه‌های دست اول دارند.

تجهیزات و اجزا تشکیل دهنده

تجهیزات و اجزا تشکیل دهنده را نیز باید در لیست عوامل موثر بر قیمت خط تولید آب معدنی قرار داد. چراکه هرچقدر یک دستگاه دارای تجهیزات و امکانات بیشتری باشد، در خط تولید آب معدنی کوچک و بزرگ می‌تواند کارکردهای بیشتری داشته باشد و طبیعی است اگر قیمت‌های بالاتری هم داشته باشند. به عنوان مثال برخی از دستگاه‌های بسته‌بندی خط تولید آب معدنی کوچک و بزرگ دارای امکانات بیشتری هستند و بسته‌بندی‌های شکیل‌تری را انجام می‌دهند. با توجه به اینکه این نوع بسته‌بندی‌های شکیل در جذب مشتریان تاثیر بیشتری دارند، قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر دستگاه‌های بسته‌بندی آب معدنی دارند.

نکات مهم در خرید خط تولید کارخانه آب معدنی

در خرید خط تولید کارخانه آب معدنی لازم است که در وهله اول مشخص شود که هدف، خرید چه نوع خط تولید آب معدنی است. (خرید خط تولید آب معدنی دست اول یا دست دوم) شاید در ابتدا این موضوع بی‌اهمیت به نظر برسد اما در واقع اینطور نیست. چراکه قیمت خط تولید آب معدنی و آب آشامیدنی دست اول و دست دوم متفاوت است و گاها به دلیل نبود بودجه کافی و یا اصرار بر خرید برخی از برندهای خاص، صاحبان این کسب و کار ترجیح می‌دهند خط تولید آب معدنی دست دوم را خریداری کنند.

در خرید خط تولید کارخانه آب معدنی دست اول بایستی به برند و کیفیت دستگاه‌ها، اجزاء و تجهیزات، عمر مفید دستگاه‌ها، ضمانتنامه و خدمات پس از فروش، ظرفیت و توان دستگاه‌ها توجه شود. همین موارد نیز در خرید خط تولید آب معدنی دست دوم، باید مورد توجه قرار گیرند اما با این تفاوت که برخی موارد دیگری همچون سال تولید دستگاه‌ها (سن دستگاه‌ها) و میزان کارکرد آن‌ها هم در خرید خط تولید آب معدنی دست دوم واجد اهمیت هستند.

همین عوامل سبب شده‌اند که خط تولید آب آشامیدنی قیمت مشخص و ثابتی نداشته باشد اما خریداران می‌توانند با در کنار هم قرار دادن فاکتورهای مزبور قیمت خط تولید بطری آب معدنی را به طور نسبی محاسبه کنند.

قیمت خط تولید آب معدنی

مراکز معتبر در فروش خط تولید آب آشامیدنی

در بین صنایع مختلف مواد غذایی، خط تولید آب معدنی فروش نسبتا بالاتری دارد. به همین جهت بسیاری از سرمایه‌داران در قالب مجموعه‌های بازرگانی، به حوزه فروش خط تولید آب آشامیدنی ورود کردند. اما تنها برخی از این مجموعه‌ها موفق شدند نیاز اصلی صاحبان این حوزه کاری را به درستی درک کنند و در حیطه فروش خط تولید آب معدنی موفق عمل کنند و در این بازار ماندگار شوند.

یکی از این مجموعه‌های موفق، مجموعه شب چره بوده است که با بکارگیری اصول صحیح از بدو ورود به حوزه فروش خط تولید آب آشامیدنی سعی بر این داشته است که از متقاضیان خود نیاز سنجی کند و در راستای نیاز آنان انواع دستگاه‌های خط تولید آب آشامیدنی کوچک و بزرگ را وارد کشور کند.

شب چره تیمی متخصص از کارشناسان صنایع غذایی و مهندسین دستگاه‌های صنایع غذایی را دور یکدیگر جمع کرده است. وظیفه این تیم مقتدر و متبحر این است که پیش از فروش خط تولید آب معدنی، از متقاضیان نیاز سنجی کنند. این نیاز سنجی شامل اطلاعاتی پیرامون ظرفیت کارخانه، تخصص کارکنان، سرمایه اولیه صاحبان این کسب و کار و… می‌شوند.

همچنین مجموعه شب چره در حوزه واردات و فروش خط تولید آب معدنی دست دوم نیز فعالیت می‌کند. شب چره انواع دستگاه‌های خط تولید آب معدنی دست دوم با کیفیت را در بستری کاملا قانونی وارد کشور می‌کند و در داخل کشور به متقاضیان می‌فروشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، در حوزه خرید و استعلام قیمت خط تولید بطری آب معدنی، ثبت سفارش و… می‌توانید در ساعات کاری با شماره تلفن 09022253620 تماس برقرار کنید تا کارشناسان مجموعه شب چره شما را راهنمایی کنند.

سخن پایانی

در این مقاله با عنوان قیمت خط تولید آب معدنی و آب آشامیدنی، تمامی عوامل موثر بر قیمت خط تولید آب آشامیدنی مورد بررسی قرار گرفتند. همچنین توضیح داده شد که قیمت خط تولید کامل آب معدنی، یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های اولیه در تاسیس کارخانه آب معدنی محسوب می‌شود؛ از این رو چنانچه دستگاه‌های مورد نیاز در خط تولید آب معدنی قیمت مناسب‌تری داشته باشند، در هزینه‌های اولیه تاسیس کارخانه و هزینه‌های ارتقاء خط تولید آب معدنی تا حد قابل توجهی صرفه‌جویی خواهد شد. مسلما صاحبان این صنعت با کم شدن برخی از هزینه‌های غیر ضروری می‌توانند میزان سود خود را از تولیدات آب معدنی بالاتر ببرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *