دستگاه بسته بندی چیپس

۷ عامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس

عوامل متعددی بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس تاثیر دارند که در صدر آن‌ها، دست اول و یا دست دوم بودن دستگاه‌های بسته‌بندی چیپس است. البته موارد دیگری هم هستند که بر قیمت هر کدام از این دو دسته دستگاه‌ها تاثیر می‌گذارند که در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرند. 

از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس دست اول، می‌توان به نوع دستگاه‌ها، کیفیت و مرغوبیت دستگاه‌ها (برند دستگاه‌ها)، دارابودن گارانتی (ضمانت‌نامه)، تجهیزات و پیشرفته بودن دستگاه‌ها اشاره کرد. همچنین جهت مشخص‌کردن قیمت دستگاه بسته بندی چیپس دست دوم به جز موارد گفته شده، برخی دیگر از فاکتورها همچون سال ساخت، سلامت فنی دستگاه‌ها و سن آن‌ها را نیز بایستی مدنظر قرار داد.

در این مقاله ابتدا ۷ مورد از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس مورد بررسی قرار می‌گیرند. سپس نکات لازم و قابل‌توجه در خرید انواع دستگاه‌های بسته‌بندی بیان می‌شوند. در نهایت نیز در باب فروش دستگاه بسته‌بندی چیپس توضیحاتی داده خواهد شد.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس

از اصلی‌ترین دلایل بالا بودن قیمت خط تولید چیپس سیب زمینی، به دلیل وجود دستگاه‌ها و ماشین آلات موردنیاز در این صنعت است. در ردیف دستگاه‌های موردنیاز در کارخانه‌های تولید چیپس، دستگاه‌های بسته‌بندی از اهمیت بیشتری برخوردارند، چراکه شکیل بودن و خاص بودن نوع بسته‌بندی در فروش و بازاریابی بیشتر این محصولات نقش قابل‌توجهی را ایفا می‌کند.

ازاین‌رو باتوجه‌به اهمیت دستگاه‌های بسته‌بندی، بدیهی است که قیمت دستگاه بسته بندی چیپس نسبت به سایر ماشین آلات خط تولید چیپس بالاتر باشد. البته عوامل متعددی بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس تاثیر دارند که لازم است جهت برآورد قیمت واقعی این دستگاه‌ها، تمامی فاکتورهای موثر بر قیمت را در کنار یکدیگر قرار داد. ناگفته نماند که برخی از این عوامل کاملاً تخصصی هستند و افراد غیرمتخصص نمی‌توانند نسبت به آن‌ها نظر کارشناسی بدهند.

از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس عبارتند از: 

نوع و عملکرد دستگاه ها

یکی از اصلی‌ترین عوامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس دست اول و یا کارکرده، نوع دستگاه‌های بسته‌بندی موجود در بازار است. از مهم‌ترین انواع دستگاه‌های بسته‌بندی چیپس موجود در بازار عبارتند از: 

1. دستگاه بسته بندی حجمی چیپس

دستگاه بسته بندی حجمی چیپس، یکی از مهم‌ترین انواع دستگاه‌های بسته‌بندی در این حوزه محسوب می‌شود. قیمت این دستگاه، نسبت به سایر دستگاه‌های بسته‌بندی بالاتر است. چراکه این دستگاه یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌ها در خط تولید چیپس سیب‌زمینی محسوب می‌شود. این دستگاه، چیپس‌ها را درون پاکت‌های سلفونی بسته‌بندی می‌کند و قابلیت بسته‌بندی ۲۰ تا ۴۰ بسته چیپس را در کمتر از یک دقیقه دارد.

از دیگر ویژگی‌های دستگاه بسته بندی حجمی چیپس این است که می‌توان به کمک این دستگاه، حجم هر بسته چیپس را از ۱۰ گرم تا ۲۰۰۰ گرم تنظیم کرد. همچنین این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان نصب دستگاه تاریخ‌زن و تزریق گاز نیز بر روی آن وجود دارد.

قیمت دستگاه بسته بندی چیپس

2. دستگاه بسته بندی توزین دار

دستگاه بسته‌بندی توزین‌دار، نوع دیگری از دستگاه‌های بسته‌بندی است که در خط تولید چیپس سیب‌زمینی مورداستفاده قرار می‌گیرد و خود دارای چندین نوع متفاوت است. فلذا قیمت دستگاه بسته بندی چیپس توزین دار باتوجه‌به امکانات و تجهیزات انواع مختلف این نوع دستگاه‌ها متفاوت است. از این مدل دستگاه‌ها جهت بسته‌بندی چیپس در حجم بالا استفاده می‌کنند.

نحوه عملکرد انواع مختلف دستگاه‌های بسته‌بندی توزین‌دار به‌صورت الکترومکانیک است و این یعنی به هیچ‌گونه دخالت دستی در آن‌ها نیاز نیست. دستگاه‌های بسته‌بندی توزین‌دار دارای ترازوهای دیجیتالی هستند که قابلیت تعیین وزن بین ۱۰ تا ۲۰۰۰ گرم را دارند و همچنین توانایی بسته‌بندی ۱۵ تا ۲۵ بسته چیپس را در هر دقیقه نیز دارند. لفاف بسته‌بندی در دستگاه بسته‌بندی توزین‌دار می‌تواند متالایزر، فویل آلومینیوم، سلفون صدفی و یا ترسبافون باشد.

3. دستگاه بسته بندی خانگی

قیمت دستگاه بسته بندی چیپس خانگی نسبت به قیمت دستگاه بسته بندی چیپس صنعتی بسیار ارزان‌تر است و علت این اختلاف قیمت، قابلیت و تجهیزات این دستگاه‌ها است. از دستگاه‌های بسته‌بندی خانگی نیز جهت بسته‌بندی چیپس در کارگاه‌های کوچک استفاده می‌کنند. در این نوع از دستگاه‌های بسته‌بندی، لازم است که ابتدا بسته‌های چیپس به‌صورت دستی پر شوند و سپس به کمک این دستگاه‌ها دوخت بسته‌بندی‌های چیپس انجام می‌گیرد.

کیفیت و مرغوبیت (برند)

اولین و مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس، کیفیت و مرغوبیت این دستگاه‌ها است. معمولا انواع متعددی از دستگاه‌های بسته‌بندی چیپس با برندهای مختلف در بازار موجود هستند. این دستگاه‌ها سابقا امتحان خود را پس داده‌اند و میزان رضایت بالای متقاضیان این حوزه را کسب کرده‌اند. فلذا قیمت دستگاه بسته بندی چیپس درصورتی‌که دارای برند معتبر و شناخته شده‌ای باشد بالاتر است.

مجهز بودن

باتوجه‌به رشد تکنولوژی همه ساله دستگاه‌هایی با تجهیزات و امکانات بیشتر، تولید و به بازار عرضه می‌شوند. ازاین‌رو مجهز بودن و پیشرفته‌تر بودن را نیز می‌توان از عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس دانست.

میزان کارکرد

میزان کارکرد دستگاه‌ها نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس است. البته این موضوع در مواقعی اهمیت می‌یابد که قصد خرید دستگاه چیپس دست دوم مدنظر باشد. معمولا هر دستگاه بسته‌بندی چیپس که تولید و وارد بازار می‌شود توسط سازنده، میزان عمر مفید آن تعریف می‌شود. عمر مفید دستگاه‌ها بدین معناست که در این مدت، دستگاه‌ها می‌توانند بهترین راندمان را داشته باشند. ازاین‌رو هرچقدر که دستگاه بسته‌بندی چیپس میزان کارکرد کمتری داشته باشد و عمر مفید آن خاتمه نیافته باشد دارای قیمت بالاتری خواهد بود.

سال تولید (سن دستگاه)

سال تولید دستگاه‌ها نشان‌دهنده سن دستگاه‌ها است. باتوجه‌به رشد تکنولوژی هر سال دستگاه‌های مجهزتری وارد بازار می‌شوند که دارای امکانات بیشتری هستند. فلذا هرچقدر دستگاه‌ها، سن کمتری داشته باشند جدیدتر محسوب می‌شوند و تجهیزات بیشتری دارند و همین امر سبب بالاتر رفتن قیمت دستگاه بسته بندی چیپس می‌شود.

ضمانت‌نامه (گارانتی)

ضمانت‌نامه نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس است. در واقع وجود ضمانت‌نامه نشان می‌دهد که سازنده به دستگاه تولیدی خود اعتماد کامل دارد که حاضر است کیفیت آن را با اعطای ضمانت‌نامه تضمین کند. ناگفته نماند که وجود ضمانت‌نامه برای انواع دستگاه‌های بسته‌بندی چیپس، یکی از دلایل اصل بودن این دستگاه‌ها نیز محسوب می‌شود.

سلامت فنی دستگاه

سلامت فنی دستگاه‌ها نیز از عوامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس دست دوم است. البته تشخیص این موضوع امری کاملا تخصصی است و افراد عادی نمی‌توانند این موضوع را تشخیص دهند. فلذا ضروری است که اگر قصد خرید دستگاه بسته‌بندی چیپس دست دوم مدنظر است، حتماً پیش از هر اقدامی جهت خرید، این دستگاه‌ها توسط مهندس ماشین‌آلات صنعتی مورد بازرسی تخصصی قرار بگیرند تا بتوان نسبت به سلامت فنی دستگاه‌ها اطمینان کامل حاصل کرد.

دستگاه بسته بندی حجمی چیپس

خرید دستگاه بسته بندی چیپس

معمولا بسته‌بندی اولین معیار در جذب مشتری و بازاریابی محسوب می‌شود و مسلما هرچقدر بسته‌بندی محصولات خوراکی شکیل‌تر و خاص‌تر باشند بیشتر جلب‌توجه می‌کنند و همین امر سبب بالاتر رفتن میزان فروش محصولات می‌شود. ازاین‌رو بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای صنعتی، هزینه‌های بیشتری را برای خرید دستگاه‌های بسته‌بندی در نظر می‌گیرند.

این موضوع در زمان خرید دستگاه بسته‌بندی چیپس نیز کاملا صادق است و معمولا یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های راه‌اندازی خط تولید چیپس سیب‌زمینی، خرید این دستگاه‌ها است. در واقع هرچقدر که دستگاه‌های بسته‌بندی چیپس مجهزتر و دارای امکانات بیشتری باشند قیمت بالاتری دارند. البته بایستی در زمان خرید این دستگاه‌ها تمامی فاکتورها و عوامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس را در کنار یکدیگر قرار داد تا بتوان دستگاهی با بهترین کیفیت و متناسب‌ترین قیمت را خریداری کرد.

فروش دستگاه بسته بندی چیپس

باتوجه‌به اهمیت نحوه بسته‌بندی چیپس در بازاریابی این محصول پرطرف‌دار، مجموعه‌های بی‌شماری به حوزه فروش انواع دستگاه‌های بسته‌بندی چیپس روی آوردند.

شب چره یکی از مجموعه‌های معتبر و شناخته شده است که در حوزه فروش انواع دستگاه‌های بسته‌بندی چیپس با بهترین کیفیت و اقتصادی‌ترین قیمت فعالیت می‌کند. همچنین مجموعه شب چره مرغوب‌ترین دستگاه‌های بسته‌بندی چیپس اعم از دستگاه بسته بندی حجمی چیپس، دستگاه بسته‌بندی توزین دار و دستگاه بسته‌بندی خانگی دست دوم را از کشورهای دیگر وارد می‌کند و در داخل ایران به متقاضیان می‌فروشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه انواع دستگاه‌های بسته‌بندی چیپس، استعلام قیمت دستگاه بسته بندی چیپس، ثبت سفارش و خرید انواع دستگاه‌های بسته‌بندی، می‌توانید همه‌روزه در ساعات کاری با شماره تلفن 09022253620 تماس برقرار کنید تا کارشناسان مجموعه شب چره شما را راهنمایی کنند.

سخن پایانی

باتوجه‌به نقش مهمی که نوع بسته‌بندی مواد غذایی در بازاریابی و جذب مشتریان دارد، در بیشتر مواقع صاحبان کسب‌وکارهای صنعتی به جز صرف هزینه‌های لازم جهت بالابردن کیفیت محصولات غذایی، حاضرند هزینه قابل‌توجهی را به خرید انواع دستگاه‌های بسته‌بندی مجهز اختصاص دهند. این موضوع درمورد بسته‌بندی چیپس نیز کاملا صادق است. ازاین‌رو دارندگان کارخانه تولید چیپس سعی می‌کنند از بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های بسته‌بندی چیپس استفاده کنند تا بتوانند فروش خود را بالاتر ببرند.

همان‌طور که توضیح داده شد، عوامل متعددی بر قیمت دستگاه‌های بسته‌بندی چیپس تاثیر دارند. برخی از این عوامل تخصصی و برخی دیگر غیرتخصصی محسوب می‌شوند و به‌سهولت قابل‌تشخیص هستند. در این مقاله برخی از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت دستگاه بسته بندی چیپس مورد بررسی قرار گرفتند و در مورد آن‌ها توضیحات کاملی ارائه شد. همچنین در باب خرید این دستگاه‌ها به نکات مهمی اشاره شد و یک مرکز معتبر جهت خرید انواع دستگاه‌های بسته‌بندی چیپس نیز معرفی گردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *