خط تولید پفک هندی

آشنایی با عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه پفک هندی

قیمت دستگاه پفک هندی با توجه به برند دستگاه، کیفیت و مرغوبیت دستگاه، دست اول بودن یا دست دوم بودن دستگاه، وارداتی بودن آن، ضمانت‌نامه، تجهیزات دستگاه‌ و… مشخص می‌شود. در واقع خرید دستگاه‌ها و ماشین آلات خط تولید پفک هندی، یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های راه‌اندازی خط تولید کارخانه پفک هندی را به خود اختصاص می‌دهند.

در این مقاله ابتدا برخی از مهم‌ترین دستگاه‌ها و ماشین آلات خط تولید پفک هندی معرفی می‌شوند. سپس ۵ عامل مهم که بر قیمت دستگاه پفک هندی تاثیر قابل توجهی دارند مورد بررسی قرار می‌گیرند. در نهایت نیز در باب اهمیت مشاوره در خرید دستگاه‌های خط تولید پفک هندی توضیحاتی داده خواهد شد.

انواع ماشین آلات خط تولید پفک هندی

از مهم‌ترین دستگاه‌های خط تولید پفک هندی می‌توان به دستگاه رطوبت‌زن، دستگاه اکسترودر پفک، دستگاه مخزن ذوب روغن، بالابر z، دستگاه طعم‌پاش، دستگاه بالابر انتقال دهنده، دستگاه‌های بسته‌بندی و… اشاره کرد. برخی از این دستگاه‌ها و ماشین آلات بین خط تولید پفک نمکی و خط تولید پفک هندی مشترک هستند.

5 عامل موثر بر قیمت دستگاه تولید پفک هندی

عوامل متعددی بر قیمت خط تولید پفک هندی تاثیر می‌گذارند که اهم آن‌ها عبارتند از: 

صنعتی بودن دستگاه ها

یکی از عوامل موثر بر قیمت دستگاه پفک هندی، صنعتی بودن این دستگاه‌ها است. معمولاً تولیدکنندگان در راه‌اندازی خط تولید پفک هندی با توجه به وسعت کارخانه و حجم تولیدات از دستگاه‌های صنعتی سنگین استفاده می‌کنند.

قیمت دستگاه پفک هندی صنعتی از قیمت دستگاه تولید پفک هندی نیمه صنعتی و یا غیر صنعتی بالاتر است و دلیل این امر این است که دستگاه‌های صنعتی تمام اتوماتیک هستند. از مزایای دستگاه‌های صنعتی و تمام اتوماتیک، کاهش تعداد نیروهای انسانی مورد نیاز در خط تولید و همین‌طور تسریع در فرایند تولیدات در حجم انبوه است.

برند دستگاه ها

برند دستگاه‌ها نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت دستگاه پفک هندی است. در حال حاضر دستگاه‌ها و ماشین آلات پفک هندی در برندهای مختلف در بازار موجود هستند؛ اما برخی از برندها به جهت کیفیت و مرغوبیتی که دارند در نزد تولیدکنندگان از اعتبار بیشتری برخوردارند.

حتی گاهی اوقات قیمت دستگاه تولید پفک هندی دست دوم برندهای شناخته شده، از قیمت دستگاه پفک هندی دست اول برندهای دیگر بیشتر است. دلیل این امر بازخورد خوبی است که سازندگان این نوع دستگاه‌ها در ذهن تولیدکنندگان برجای گذاشته‌اند. معمولاً قدرت موتور، سرعت عملکرد دستگاه، مجهز بودن و… از عواملی هستند که یک برند را از برندهای دیگر متمایز می‌کنند.

مجهز بودن دستگاه ها

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه پفک هندی، مجهز بودن این دستگاه‌ها است. در گذشته در خط تولید پفک هندی دستگاه‌های متعدد وجود داشتند، اما نوع طراحی و ساخت دستگاه‌های جدید پفک هندی به‌گونه‌ای هستند که گاهی یک دستگاه وظیفه چند دستگاه را می‌تواند هم‌زمان انجام دهد. فلذا هرچقدر که دستگاه‌ها و ماشین آلات خط تولید پفک هندی مجهزتر و پیشرفته‌تر باشند در بالاتر رفتن قیمت خط تولید پفک هندی تاثیر می‌گذارند.

قیمت دستگاه پفک هندی

وارداتی بودن دستگاه ها

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت دستگاه پفک هندی تاثیر می‌گذارد، وارداتی بودن این نوع دستگاه‌ها است. چراکه برخی از دستگاه‌های پفک هندی ساز، کلاً وارداتی هستند و مشابه داخلی ندارند. ازاین‌رو تولید کنندگان بایستی هزینه بیشتری را متقبل شوند تا بتوانند دستگاه مورد نیازشان را خریداری کنند.

دست اول بودن دستگاه ها

دست اول بودن دستگاه‌ها، یکی دیگر از عوامل مهمی است که بر قیمت دستگاه پفک هندی تاثیر بسیاری دارد. معمولاً در قیمت دستگاه پفک هندی دست اول با دستگاه پفک هندی دست دوم، چنانچه از یک برند باشند تفاوت آشکاری وجود دارد.

لازم به ذکر است که قیمت خط تولید پفک هندی دست دوم نیز قیمت ثابتی نیست و عوامل متعددی بر قیمت آن تاثیر می‌گذارند. از مهم‌ترین این عوامل می‌توان به سلامت فنی دستگاه‌ها، سن و کارکرد آن‌ها و همین‌طور مجهز بودن دستگاه‌ها اشاره کرد. البته همان‌طور که گفته شد در برخی از مواقع ممکن است قیمت دستگاه پفک هندی دست دوم از برندهای معتبر و شناخته شده، از قیمت دستگاه پفک هندی دست اول سایر برندها بالاتر باشد.

این موضوع به کیفیت این دستگاه‌ها برمی‌گردد. همین امر سبب شده است که بسیاری از تولیدکنندگانی که به تازگی قصد ورود به صنعت تولید پفک هندی را دارند، از دستگاه‌های خط تولید پفک دست دوم استفاده کنند. همچنین بسیاری از تولیدکنندگان قدیمی نیز در بیشتر مواقع ترجیح می‌دهند جهت ارتقای خط تولید خود، ماشین آلات تولید پفک هندی دست دوم را خریداری کنند.

اهمیت مشاوره در خرید دستگاه پفک هندی ساز

یکی از اصلی‌ترین هزینه‌ها در راه‌اندازی خط تولید پفک هندی، هزینه‌ای است که جهت خرید انواع دستگاه پفک هندی ساز صرف می‌شود. ازاین‌رو چنانچه این دستگاه‌ها مناسب و کاربردی نباشند، ممکن است حتی سبب توقف خط تولید پفک هندی نیز شوند. بدیهی است که توقف خط تولید به هر علتی که باشد، ضررهای غیر قابل جبرانی را به تولیدکنندگان وارد خواهد کرد.

فلذا لازم است که تولیدکنندگان پیش از خرید انواع دستگاه پفک هندی ساز، اطلاعات کافی در باب این نوع دستگاه‌ها، امکانات و روش کار آن‌ها را کسب کنند. البته این امر میسر نمی‌شود جز اینکه تولیدکنندگان با افراد متخصص و متبحر در این حوزه مشورت و هم‌فکری نمایند. افراد متخصص در این حوزه را کارشناسان صنایع غذایی، مهندسین ماشین آلات صنعتی و مهندسین مکانیک تشکیل می‌دهند. این افراد به جهت تخصصی که دارند می‌توانند تولیدکنندگان را در خرید انواع دستگاه‌ها و یا ارتقای خط تولید پفک هندی راهنمایی کنند.

شب چره مجموعه‌ای معتبر و قانونی است که بهترین و باکیفیت‌ترین انواع دستگاه‌های خط تولید پفک هندی، اسنک، چیپس و… را زیر نظر مهندسین ماشین آلات صنعتی وارد کشور می‌کند و در ایران با اقتصادی‌ترین قیمت به تولیدکنندگان می‌فروشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه مشاوره انواع ماشین آلات خط تولید پفک هندی، استعلام قیمت، ثبت سفارش و خرید دستگاه‌های مزبور، می‌توانید همه روزه در ساعات اداری با شماره تلفن 09022253620 در تماس باشید تا کارشناسان و مشاوران مجموعه شب چره شما را راهنمایی کنند.

سخن پایانی

در این مقاله با عنوان آشنایی با عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه پفک هندی، ابتدا برخی از انواع دستگاه‌های خط تولید پفک هندی معرفی شدند. سپس ۵ عامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت این دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفتند. در نهایت نیز در باب اهمیت مشاوره در خرید دستگاه پفک هندی ساز، توضیحاتی ارائه شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *