فروش کارخانه چیپس

اصول مهم در مشاوره راه اندازی کارخانه چیپس

مشاوره راه اندازی کارخانه چیپس اولین و مهم‌ترین اقدام در احداث کارخانه تولید چیپس است. چراکه همچون یک نقشه راه عمل می‌کند و مسیر را برای صاحبان این حوزه کاری هموار می‌سازد. در واقع اصلی‌ترین هدف مشاوره راه اندازی کارخانه چیپس این است که چالش‌های مسیر را مورد بررسی قرار دهد تا افراد متقاضی با علم و آگاهی از این چالش‌ها نسبت به ورود و یا عدم ورود به این حوزه کاری پر مخاطره تصمیم‌گیری کنند.

در این مقاله ابتدا مختصری در باب اهمیت مشاوره در احداث کارخانه تولید چیپس صحبت می‌شود. سپس انواع دستگاه‌های موردنیاز در این صنعت معرفی می‌شوند. همچنین در باب هزینه احداث کارخانه تولید چیپس و میزان فروش آن توضیح داده می‌شود. در نهایت نیز در مورد ملزومات مشاوره راه اندازی کارخانه چیپس صحبت خواهد شد و یک مرکز معتبر جهت اخذ مشاوره نیز معرفی می‌شود.

اهمیت مشاوره در احداث کارخانه تولید چیپس

مشاوره در راه اندازی کارخانه تولید چیپس از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است؛ البته لازم به ذکر است زمانی که صحبت از مشاوره راه اندازی کارخانه چیپس می‌شود منظور مشاوره تخصصی و واقع‌گرایانه در این حوزه است.

متاسفانه در برخی از مواقع زمانی که افراد غیرمتخصص مشاوره راه اندازی کارخانه چیپس را بر عهده می‌گیرند صرفا بر جنبه‌های مثبت احداث کارخانه تولید چیپس تکیه می‌کنند و گاهی با برخی از استدلالات سطحی سعی بر این دارند که میزان فروش کارخانه چیپس را بالا جلوه دهند بدون اینکه از چالش‌های این مسیر سخنی بگویند. به‌عنوان‌مثال این دسته از مشاوران سطحی‌نگر، جهت اثبات سودده بودن کارخانه تولید چیپس، سوال شایعی را مطرح می‌کنند و آن سوال این است که به نظر شما یک کیلو سیب‌زمینی چقدر چیپس می‌دهد؟

در پاسخ به این سوال معمولا جوابی که مطرح می‌شود این است که این مقدار سیب‌زمینی می‌تواند حداقل ۱۰ بسته چیپس کوچک را به‌خوبی پوشش بدهد. فلذا با چنین استدلالی در پاسخ به سوال یک کیلو سیب‌زمینی چقدر چیپس می‌دهد، مشاوران سطحی‌نگر چنین نتیجه‌گیری می‌کنند که احداث کارخانه تولید چیپس بسیار سودده است.

همین استدلال ساده و البته غیراصولی، گاها انگیزه بسیاری از افراد برای احداث کارخانه تولید چیپس می‌شود، درحالی‌که این نوع از مشاوره راه اندازی کارخانه چیپس، بسیار سطحی و غیرواقعی است و صرفا نمی‌توان با چنین استدلالی در جهت تاسیس کارخانه تولید چیپس اقدام کرد.

در حقیقت لازم است که ابتدا به‌صورت کاملا اصولی تمام شرایط لازم جهت راه‌اندازی کارخانه چیپس مورد بررسی قرار داده شوند و سپس با ذهنی باز اقدامات لازم در این راستا انجام گیرند تا بتوان در مدتی معقول به سود متناسب دست پیدا کرد. در ادامه برخی از اقدامات ضروری جهت ورود به این حوزه کاری مورد بررسی قرار می‌گیرند.

انواع ماشین آلات کارخانه تولید چیپس

ماشین آلات و دستگاه‌های متعددی در خط تولید کارخانه چیپس سیب‌زمینی به کار گرفته می‌شوند. اکثر این دستگاه‌ها صنعتی و تخصصی هستند؛ اما برخی از این ماشین آلات هم هستند که در ردیف دستگاه‌های مشترک در سایر خطوط تولید مواد غذایی به‌حساب می‌آیند.

از اصلی‌ترین ماشین آلات کارخانه تولید چیپس می‌توان به دستگاه سرند خاک‌گیر، سورتینگ، دستگاه شستشو، اسلایسر، بلانچر سردوگرم، دستگاه نوار آبگیر، نوار بازبینی استیل، بالابر Z، دستگاه سانتی فیوژ و… اشاره کرد. این دستگاه‌ها باتوجه‌به وسعت و حجم کارخانه از نوع صنعتی و یا نیمه‌صنعتی انتخاب می‌شوند و لازم به ذکر است که خرید انواع ماشین آلات و دستگاه‌های مورد نیاز کارخانه تولید چیپس، بیشترین هزینه را در احداث کارخانه به خود اختصاص می‌دهند.

مشاوره راه اندازی کارخانه چیپس

هزینه احداث کارخانه تولید چیپس

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در مشاوره راه‌اندازی خط تولید چیپس باید توجه ویژه‌ای نسبت به آن شود، بررسی هزینه احداث کارخانه تولید چیپس است. عدم توجه به این موضوع می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را به وجود بیاورد. البته بررسی هزینه احداث کارخانه تولید چیپس خود در چند شاخه مجزا قابل‌بررسی است. چراکه این هزینه‌ها شامل موارد متعددی هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هزینه خرید ماشین آلات کارخانه تولید چیپس، هزینه تامین مواد اولیه جهت تولید، هزینه اخذ مجوزها از مراجع مربوطه، هزینه استخدام پرسنل و کارکنان و… اشاره کرد.

برخی از این هزینه‌ها ثابت هستند و قابلیت حذف و یا کاهش را ندارند؛ اما برخی دیگر از هزینه‌ها را با به‌کارگیری تدابیری می‌توان تا حد قابل‌توجهی کاهش داد. به‌عنوان‌مثال همان‌طور که در قسمت قبل نیز توضیح داده شد، هزینه خرید ماشین آلات و دستگاه‌های خط تولید کارخانه چیپس مبلغ قابل‌توجهی را در احداث کارخانه تولید چیپس به خود اختصاص می‌دهند. در این راستا و جهت کم‌کردن هزینه‌ها می‌توان با جایگزین کردن دستگاه‌ها و ماشین آلات دست دوم به‌جای ماشین آلات دست اول در هزینه خرید این دستگاه‌ها تا حد قابل‌توجهی صرفه‌جویی کرد.

میزان فروش کارخانه چیپس سیب زمینی چقدر است؟

اخذ مشاوره راه اندازی کارخانه چیپس می‌تواند در میزان فروش چیپس سیب‌زمینی نیز تاثیر فراوانی داشته باشد. اگرچه چنین به نظر می‌رسد که باتوجه‌به علاقه وافری که نسبت به چیپس در کودکان و بزرگسالان وجود دارد، فروش کارخانه چیپس سیب‌زمینی می‌تواند بالا باشد؛ اما نکته قابل‌توجه که معمولا مغفول می‌ماند این است که در این حوزه، رقابت تنگاتنگی بین تولیدکنندگان چیپس شکل گرفته است.

ازاین‌رو چنانچه در تولید این محصول کیفیت لازم لحاظ نشود، نمی‌توان انتظار بقا در این حوزه را داشت و محصولات بی‌کیفیت توسط مشتریان خودبه‌خود از بازار حذف می‌شوند و مسلما صاحبان این کسب و کار را تا مرز ورشکستگی پیش می‌برند.

فلذا برای بالابردن میزان فروش کارخانه چیپس سیب‌زمینی باید کیفیت و مرغوبیت را در اولویت قرار داد و خلاقیت به خرج داده شود. به‌عنوان‌مثال تولید چیپس با طعمی جدید می‌تواند در بالابردن میزان فروش کارخانه چیپس سیب‌زمینی تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.

مشاوره راه اندازی کارخانه چیپس با مجموعه شب چره

باتوجه‌به مطالب گفته شده تا این قسمت از مقاله چنین می‌توان نتیجه‌گیری کرد که هر نوع مشاوره راه اندازی کارخانه چیپس سیب‌زمینی که همه‌جانبه نباشد بی‌شک محکوم به شکست خواهد بود.

ازاین‌رو مجموعه شب چره تیمی متخصص و متبحر از کارشناسان صنایع غذایی، مهندسان ماشین آلات صنعتی، بازاریابان حوزه کسب و کار را گرد هم آورده است و با توجه بر دانش این تیم، مجموعه شب چره مشاوره اصولی و تخصصی در حوزه احداث کارخانه تولید چیپس و یا دیگر کارخانه‌های تولید مواد غذایی را به شکل اصولی و تخصصی ارائه می‌دهد.

از مهم‌ترین مشاوره‌های مجموعه شب چره در احداث کارخانه تولید چیپس عبارتند از:

  ۱) مشاوره در خرید انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات صنعتی خط تولید کارخانه چیپس
  ۲) مشاوره و نگارش طرح توجیهی کارخانه تولید چیپس
  ۳) مشاوره فرمولاسیون مواد غذایی
  ۴) مشاوره در چگونگی اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوطه و همین‌طور مشاوره اخذ مجوزهای بین‌المللی ISO90001- ISO22000
  5) مشاوره چگونگی تهیه و تامین مواد اولیه با قیمت مناسب
  ۶) مشاوره مدیریت کسب‌وکار و چگونگی استخدام کارکنان و پرسنل
  ۷) مشاوره برآورد هزینه‌های ضروری و چگونگی جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری
  ۸) مشاوره پیرامون تولید محصول با طعمی جدید باتوجه‌به امکانات و زیر ساخت‌های کارخانه
  ۹) مشاوره جهت تعویض دستگاه‌ها و خرید ماشین آلات جدید جهت تجهیز کارخانه تولید چیپس برای بالابردن راندمان بیشتر تولیدات
  ۱۰) مشاوره احداث کارخانه تولید چیپس از حیث متراژ مورد نیاز جهت تاسیس کارخانه، مکان احداث، تهویه مناسب و…

همچنین مجموعه شب چره در حوزه فروش خط تولید چیپس دست دوم نیز فعال است. این مجموعه خوش‌نام بهترین و باکیفیت‌ترین انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات خط تولید کارخانه چیپس سیب‌زمینی را از دیگر کشورها وارد می‌کند و در ایران به متقاضیانی که قصد راه اندازی کارخانه تولید چیپس و یا ارتقاء خط تولید کارخانه تولید چیپس را دارند می‌فروشد.

جهت اخذ مشاوره راه اندازی کارخانه چیپس، استعلام قیمت ماشین آلات کارخانه تولید چیپس، ثبت سفارش و یا خرید دستگاه‌های مورد نیاز در این صنعت، می‌توانید همه‌روزه در ساعات اداری با شماره‌تلفن 09022253620 تماس برقرار کنید تا کارشناسان مجموعه شب چره شما را راهنمایی کنند.

اصول مهم در مشاوره راه اندازی کارخانه چیپس

سخن پایانی

در این مقاله با عنوان اصول مهم در مشاوره راه اندازی کارخانه چیپس، ابتدا اهمیت مشاوره و اصول مهم و اساسی در این راستا مورد بررسی قرار گرفتند. سپس انواع دستگاه‌ها و ماشین آلات مورد نیاز در این حوزه معرفی شدند. همچنین در باب هزینه‌های احداث کارخانه تولید چیپس و میزان فروش این کارخانه نیز توضیحات لازم ارائه شد. در نهایت نیز یک مرکز معتبر و شناخته شده که در حوزه مشاوره راه‌اندازی خطوط تولید مواد غذایی فعالیت می‌کند معرفی شد.

ماحصل تمامی این موارد را چنین می‌توان خلاصه کرد که راه‌اندازی خط تولید کارخانه تولید چیپس و یا هر محصول غذایی دیگری بدون اخذ مشاوره‌های تخصصی و آشنایی با چالش‌های مسیر محکوم به شکست خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *