لیست کارخانه های پفک در کشور ایران

لیست کارخانه های پفک در کشور ایران

در بررسی لیست کارخانه‌های پفک در کشور ایران، نکته‌ مهمی که جلب توجه می‌کند این است که با توجه به مجهزتر بودن ماشین آلات به کار گرفته شده در خط تولید پفک، کیفیت و مرغوبیت محصولات تولید شده نیز بالاتر می‌رود. از این رو معمولا تمامی کارخانجات معتبر در تولید پفک نمکی سعی می‌کنند هر چندسال یکبار خط تولید خود را ارتقاء دهند و از دستگاه‌ها و ماشین آلات به روزتر و مجهزتری استفاده کنند تا بتوانند کیفیت محصولات خود را حفظ کنند. در این مقاله قصد بر این است که 9 برند معتبر و شناخته شده کارخانه تولید پفک نمکی معرفی ‌شوند.

با 9 برند برتر تولید پفک نمکی در ایران آشنا شوید

لیست کارخانه‌های پفک در کشور ایران بی‌شمارند اما در این بین، تنها برخی از کارخانه‌های پفک در کشور ایران از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردارند.

باکیفیت‌ترین کارخانه‌های پفک در کشور ایران عبارتند از:

پفک نمکی مینو

در لیست کارخانه‌های پفک در کشور ایران، نام پفک نمکی مینو، نامی شناخته شده و پر آوازه است. کارخانه تولید پفک مینو در سال 1340 به همت علی خسروشاهی راه‌اندازی شد. پفک نمکی مینو به سرعت توانست جای خود را در بین تنقلات مشترک بین کودکان و بزرگسالان باز کند. البته یکی از اصلی‌ترین علل موفقیت کارخانه تولید پفک نمکی مینو، تجهیزات و ماشین آلات موجود در خط تولید این کارخانه است که سبب بالا رفتن کیفیت محصولاتش شده است.

آدرس کارخانه تولید پفک نمکی مینو: تهران، کیلومتر 10 جاده مخصوص کرج، ساختمان مینو

شماره تلفن: 48830-(021)

سایت: www.minoogroup.com

پفک نمکی چی توز

چی توز (Chee tos) نام یک برند تجاری معتبر انگلیسی، مربوط به سال 1971 میلادی است که نماد آن هم یک یوزپلنگ بامزه کارتونی به نام چستر چیتا است. در سال 1338 کارخانه تولید پفک نمکی چی‌‌توز که متعلق به صنایع غذایی دینا است، در لیست کارخانه‌های پفک در کشور ایران نیز قرار گرفت. پفک نمکی چی‌توز از ابتدای فعالیت تجاری خود به سرعت به محبوبیت بالایی در بین اکثر کودکان و بزرگسالان رسید.

کارخانه چی توز در ایران از نظر شکل ظاهری، بسته‌بندی، شکل نشان تجاری و حتی انتخاب نماد کارتونی روی جلد آن، شباهت بالایی به چی‌توز شرکت فریتو-لی انگلیسی دارد.

آدرس کارخانه تولید پفک نمکی چی توز: خراسان رضوی، شهرستان مشهد، فاز یک، خیابان کوشش جنوبی، خیابان دوم

شماره تلفن: 35414996-051

34702188-051

وبسایت: dinafood.com

کارخانه تولید پفک چیتوز

اشی مشی

نام برند پفک نمکی اشی مشی نیز در صدر لیست کارخانه‌های پفک در کشور ایران قرار دارد. این برند تجاری با شعر کودکانه گنجشکک آشی مشی، از همان ابتدای فعالیت خود در سال 1371، در میان کودکان و بزرگسالان به یک نام آشنا و محبوب تبدیل شد. کارخانه تولید پفک نمکی اشی مشی از زمان فعالیت خود تا کنون چندین مرتبه خط تولید خود را ارتقاء داده است و ظرفیت آن را بالاتر برده است. دلیل این امر، میزان استقبال بالا از تولیدات این کارخانه تولید کننده پفک نمکی در ایران بوده است.

آدرس کارخانه تولید پفک نمکی آشی مشی: شهر صنعتی رشت، خیابان شهید انصاری

شماره تلفن: 33882548-013

وب سایت: ashimashi.co.ir

چاکلز

چاکلز نیز یکی از نام‌های تجاری کارخانه پفک در ایران است که اگرچه مدت زمان طولانی از تاسیس آن نمی‌گذرد اما در همین زمان کوتاه موفق شده است نام خود را در صدر لیست کارخانه‌های پفک در کشور ایران قرار دهد. چاکلز محصول شرکت صنایع غذایی به آرا است که از سال 1388 فعالیت خود را با هدف تولید پفک با ارزش غذایی بالا آغاز کرده است و تا کنون در این حوزه نیز بسیار موفق بوده است. کارخانه تولید پفک نمکی چاکلز، یکی از اولین تولید کنندگان پفک‌ با اشکال خاصی همچون گرد، چرخی، حلقه‌ای و ساده در طعم‌های متعدد است.

آدرس کارخانه پفک نمکی چاکلز: مشهد، شهرک صنعتی توس، فاز دوم، اندیشه سوم

شماره تلفن: 35411240-051

وب سایت: chuckles.ir

تاپیس

تاپیس نام یک کارخانه پفک در ایران است که اگر چه نسبت به سایر برندهای تجاری تولید پفک نمکی کمتر شناخته شده است اما به جهت رعایت اصول بهداشتی و مرغوبیت مواد اولیه، می‌توان آن را در صدر لیست کارخانه‌های پفک در کشور ایران قرار داد. تاپیس محصول صنایع غذایی شهد پاک است و جهت جذب مشتریان بیشتر، سعی بر این داشته است که در نوع بسته‌بندی محصولات خود تنوع بیشتری را نسبت به سایر رقبا ایجاد کند.

آدرس کارخانه پفک نمکی تاپیس: مشهد، کیلومتر 20 جاده مشهد به قوچان

شماره تلفن: 31602-051

وب سایت: topis.ir

مزمز

در لیست کارخانه‌های پفک در کشور ایران، کارخانه تولید پفک نمکی مزمز نیز بسیار محبوب و پرآوازه است. کارخانه مزمز از سال 1370 فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. کارخانه مزمز در مدت کوتاهی از شروع فعالیتش به جهت رعایت استانداردها، اصول بهداشتی و بالا بودن کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه و همینطور مجهز بودن خطوط تولید آن، توانست به بازارهای جهانی هم راه پیدا کند.

آدرس کارخانه پفک مزمز: تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان سلیمان خاطر، پلاک 144، طبقه سوم

شماره تلفن: 88831983 -021

وب سایت: mazmazgroup.com

مزمز

دینا

دینا نام یک کارخانه پفک در ایران است که از سال 1368 فعالیت خود را آغاز کرده است. علت محبوبیت لینا به جهت طعم خاص فرآورده‌های آن است که به کیفیت مواد اولیه آن برمی‌گردد. مجموعه دینا در طول سال‌های فعالیت خود با برندهای متعددی همکاری داشته است و همین امر سبب شده است که از تجارب مدیران و تولیدکنندگان مطرح این حوزه بهره کافی را ببرد و این تجارب را در تولیدات خود نیز به کار گرفته است.

آدرس کارخانه پفک دینا: خیابان گاندی، ابتدای خیابان آفریقا، خیابان پالیزوانی، پلاک 21

شماره تلفن: 881900773-021

وب سایت: dinafood.com

لینا

کارخانه پفک نمکی لینا نیز در لیست کارخانه‌های پفک در کشور ایران است که از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرده است. لینا از ابتدا کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه را در صدر اولویت‌های خود قرار داد و با توجه به سال تاسیس کارخانه، بهترین و مجهزترین خط تولید را راه‌اندازی کرده است. همین دقت و ریزبینی سبب شد که محصولات کارخانه لینا در مدت زمانی کوتاه، به تولیدات انبوه برسند.

آدرس کارخانه پفک لینا: تهران، میدان هفت تیر، خیابان سلیمان خاطر، ابتدای خیابان ملایری پور، پلاک 73

شماره تلفن: 88307627-021

وب سایت: linafood.com

تردیلا

تردیلا نام یک کارخانه پفک در ایران است که سابقه طولانی در تولیدات مواد خوراکی ندارد اما از بدو ورود اصولی و با شناخت از سلیقه نسل جوان پا در میدان رقابت تولید پفک نمکی گذاشته است. تردیلا تمرکز اصلی خود را از ابتدا بر روی سلامت محصولات خود قرار داد و با حذف مواد نگهدارنده از محصولاتش توانست فروش خود را تا حد قابل توجهی بالا ببرد و در مدتی کوتاه موفق شد خط تولید خود را گسترش دهد. همچنین تردیلا در شکل بسته‌بندی محصولاتش از بسته‌بندی‌های 3 لایه و غیر قابل نفوذ استفاده کرده است.

آدرس کارخانه پفک تردیلا: تهران، طرشت، خیابان تیموری، ابتدای خیابان ابراهیمی، ساختمان مهر نگار، پلاک 58

شماره تلفن: 91072667-021

وب سایت: tordillafood.com

کارخانه پفک در ایران

مشاوره خرید دستگاه های خط تولید کارخانه تولید پفک با مجموعه شب چره

با توجه به بررسی با کیفیت‌ترین برندهای پفک نمکی در ایران، این نتیجه حاصل شد که در تمامی این کارخانجات از دستگاه‌های مجهز و با کیفیتی استفاده شده است و همین موضوع برگ برنده کارخانه‌های تولید پفک بوده است.

از این رو بهتر است که صاحبان این کسب و کار، هر چندسال یکبار خطوط تولید کارخانه تولید پفک نمکی را با دستگاه‌های جدید و مجهز ارتقاء دهند. البته منظور از ارتقاء خط تولید، صرفا خرید دستگاه‌ها و تجهیزات دست اول نیست. چراکه گاها صاحبان این کسب و کار می‌توانند با خرید دستگاه‌ها و ماشین آلات صنایع غذایی دست دوم نیز خط تولید کارخانه تولید پفک را ارتقاء دهند و کیفیت محصولات خود را به سمت بهتر شدن سوق دهند. مجموعه شب چره، مجموعه‌ای معتبر و شناخته شده است که در حوزه فروش خط تولید پفک دست دوم فعالیت می‌کند. شب چره بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌ها و ماشین آلات صنایع غذایی را در بستری کاملا قانونی و مجاز، از کشورهای دیگر وارد ایران می‌کند و با قیمت‌های مناسب به متقاضیان می‌فروشد.

همچنین مجموعه شب چره تیمی متشکل از مهندسین صنایع غذایی و مهندسین ماشین‌آلات صنعتی را گرد هم آورده است که در حوزه راه‌اندازی خطوط تولید پفک و خرید دستگاه‌های مورد نیاز این صنعت نیز به متقاضیان مشاوره می‌دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه مشاوره راه‌اندازی خط تولید کارخانه پفک، انواع دستگاه‌ها و ماشین‌ آلات صنعتی، استعلام قیمت و خرید این دستگاه‌ها می‌توانید در ساعات کاری با شماره تلفن 09022253620 در تماس باشید تا کارشناسان مجموعه شب چره شما را راهنمایی کنند.

سخن پایانی

در این مقاله 9 برند معتبر و محبوب از کارخانجات تولید پفک نمکی مورد بررسی قرار گرفتند و برخی از ویژگی‌های برتر این کارخانه‌ها نیز بیان شدند. با بررسی عوامل موفقیت این کارخانه‌ها، این نتیجه حاصل شد که علت موفقیت و برتری این کارخانه‌ها نسبت به سایر رقبا استفاده از مواد اولیه مرغوب و مجهز خطوط تولید آن‌ها بوده است. از این رو تمامی کارخانجات تولید پفک نمکی برای حفظ کیفیت و مرغوبیت محصولاتشان لازم است هرچندسال یکبار خطوط تولید خود را ارتقاء دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *